Automobilio konstrukcijoje aerodinaminiai sprendimai yra itin kruopščiai apgalvoti. Net ir apatinės dalies dangos nėra tik dėl išvaizdos – visą automobilio dugną dengia plokščias apsauginis skydas, kuris už galinių ratų virsta labai dideliu difuzoriumi. Toks sprendimas gerokai sumažina oro pasipriešinimą ir padidina galinių ratų sukibimą.
Efektyvumas prie ratų arkų
Kiekvienos ratų arkos viduje inžinieriai sumontavo vadinamuosius „aptvarus“, primenančius Formulės 1 bolidus. Už šių pertvarų kėbule įrengtos specialios išpjovos, kurios padeda ištraukti sūkuriuojantį orą iš ratų arkų. Tokiu būdu sumažinamas turbulentiško oro srautas, kuris galėtų kenkti stabilumui ar efektyvumui.
Modernūs sprendimai stabdžių aušinimui
Kad stabdžiai neperkaistų net ir didžiausių apkrovų metu, anglies pluošto gaubtai – vadinami „ratų žiedais“ – yra tvirtinami prie apkrovos vietų. Tokie gaubtai padeda efektyviau išvesti karštį nuo įkaitusių stabdžių diskų į aplinką. Tai ne tik pagerina stabdymo efektyvumą, bet ir pailgina stabdžių tarnavimo laiką.
Net smulkiausios detalės apgalvotos
Efektyvumui pagerinti, net variklio vidinės dalys modifikuotos – alkūninio veleno metimo kraštai specialiai profiliuoti, taip sumažinant jų pasipriešinimą besisukant. Toks precizinis darbas leidžia varikliui pasiekti itin aukštą – net iki 9000 aps./min. – greitį, ir kartu išlaikyti puikų dinamiškumą.

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.