Ferrari 612 Scaglietti kupė – tai automobilis, skirtas tiems, kurie vertina dinamiką, išskirtinumą ir komfortą viename. Nors šis modelis retai vadinamas gražiausiu Ferrari kūriniu, lyginant su ankstesniais keturviečiais šios markės automobiliais, jis atrodo pakankamai elegantiškai ir santūriai.
Komfortas kelionėje
Ferrari 612 savininkai ne kartą yra įvertinę erdvų ir kokybiškai įrengtą saloną. Priekyje vietos netrūksta net aukštesniems keleiviams, o galinėse sėdynėse patogiai įsitaisyti gali ir du suaugusieji – žinoma, jeigu nėra itin stambūs. Tokį universalumą keturviečiuose „superautomobiliuose“ sutinkame ne dažnai.
Važiavimo pojūtis
Važiuojant 612 Scaglietti, paaiškėja, kodėl šis modelis pelnė tiek gerų atsiliepimų: komfortas tarsi gran turismo tipo automobilyje, važiavimas tolygus, kelio nelygumai beveik nejuntami, o išorės triukšmas puikiai izoliuotas. Pažymėtina, kad valdymas švelnus ir atlaidus, tad net ir srautaus miesto eismo sąlygomis šį Ferrari valdyti paprasta, ypač palyginus su kitais sportiniais modeliais.
Kai nusiteiksite dinamiškesnei kelionei, automobilis leis pasimėgauti sportišku balansu, tiksliu svorio paskirstymu ir užtikrintu elgesiu posūkiuose. Ir žinoma – V12 variklis užtikrina įspūdingą galią ir nepakartojamą garsą.
Išlaikymo ypatumai
Ferrari 612 visada priklausė vieniems brangiausių šios markės modelių. Naujas šis automobilis kainavo rekordiškai daug, tačiau per kelerius metus reikšmingai nuvertėja, tad vėliau galima įsigyti už gerokai mažesnę sumą. Vis dėlto pirkėjams svarbiausia ne įsigijimo, o išlaikymo kaina. V12 variklis itin imlus degalams – nesitikėkite ekonomiškumo, nes vidutinės sąnaudos siekia apie 20,8 l/100 km. Be to, reguliarūs ir tikslūs aptarnavimai kas 9 650 km yra būtini, o jų kaina nemaloniai pasijus kiekvieno savininko piniginėje.
Draudimo tarifai tokiam superautomobiliui taip pat patenka tarp aukščiausių, o Lietuvoje papildomai reikia mokėti taršos mokestį, kuris priklauso nuo automobilio CO₂ emisijos, kuro rūšies ir pirmos registracijos metų. Todėl Ferrari 612 išlaikymas – rimtas įsipareigojimas net ir nusipirkus naudotą automobilį už žymiai mažesnę kainą nei naują.
Kokį modelį rinktis?
Renkantis naudotą 612 Scaglietti, svarbiausias pasirinkimas yra transmisija. Galima rasti automobilių tiek su klasikine šešių laipsnių mechanine pavarų dėže, tiek su F1 tipo transmisija, leidžiančia pavaras perjungti be sankabos – specialiomis mentelėmis prie vairo. Abiejų variantų techninės charakteristikos vienodos, pojūčiai už vairo – taip pat. Tačiau F1 tipo perdavimas suteikia daugiau lenktyninio žavesio, kuris aktualus tikriems Ferrari entuziastams.
Būtina paminėti, kad abu variantai rinkoje pasitaiko gana retai, todėl pasirinkimas dažnai priklauso nuo esamo pasiūlos.
Variklis ir dinamika
Šio modelio širdis – tobulinta 5,7 litro darbinio tūrio V12 jėgainė, išvystanti net 532 AG. Aluminiu pagamintas kėbulas priklauso lengvųjų kategorijai, todėl 0–100 km/h šis 4-vietis spurtuoja vos per 4,2 sekundės. Tokios charakteristikos išties įspūdingos automobiliui, kuris siūlo ne tik prabangą, bet ir kasdienį praktiškumą.
Kokias alternatyvas svarstyti?
Ieškant prabangaus ir galingo keturviečio sportinio automobilio, verta pasižvalgyti ir į kitus grand touring segmento modelius. Tačiau, kas vertina išskirtinį V12 variklio garsą, Ferrari žavesį bei ilgametę sportiškumo tradiciją, 612 Scaglietti kelia susižavėjimą tiek už vairo, tiek stebint jį iš šalies.

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.