Ford Cougar yra vidutinio dydžio kupė, sukurta siekiant patraukti vairuotojus, trokštančius sportiškesnio automobilio, bet neprarasti kasdieniam naudojimui reikalingų savybių. Šis modelis buvo sukurtas panaudojant tą pačią platformą kaip ir tuo metu gamintas Mondeo, todėl Cougar išsiskyrė geru valdymu ir stabilumu kelyje. Automobilio pakaba yra tvirta, tad posūkiuose jaučiamas tik nežymus kėbulo svyravimas, tačiau mažesniu greičiu kelio nelygumai gali jaustis kiek aštriau.
Bendrasis vertinimas
Ieškantiems nebrangaus, kompaktiško ir gerai valdomo kupė, Ford Cougar gali būti labai patrauklus pasirinkimas. Automobilis pasižymi gera kainos ir kokybės santykiu, ypač jeigu ieškote sportiškos išvaizdos ir įdomesnių vairavimo pojūčių už prieinamą sumą. Ypač maloniai nustebins 2,5 litro V6 variklis, kuris suteikia automobiliui dinamiškumo, tačiau išlaiko komfortą ilgesnių kelionių metu.
Varikliai ir dinamika
Visi varikliai automobilio viduje buvo skirti pasiūlyti skirtingą vairavimo patirtį. Keturių cilindrų 2,0 litro variklis, turintis 128 AG, leidžia galvoti apie sportiškumą, tačiau greičio mėgėjams labiau tiks 167 AG 2,5 litro V6. Pastarasis pasiekia 100 km/h greitį per 8,2 sekundės ir yra ypač tinkamas tiems, kas mėgsta greitesnę kelionę užmiestyje ar greitkeliuose. V6 motoras taip pat leidžia mėgautis maloniu išmetimo garsu, kuris puikiai dera su sportišku automobilio charakteriu.
Salonas ir praktiškumas
Nors vidus nėra išskirtinis stiliaus atžvilgiu, patogumas ir surinkimo kokybė nenuvilia. Ko gero vienas iš didžiausių privalumų – nesunku įsėsti keturiems suaugusiems, kas kupė klasėje yra ne taip dažnai sutinkama, o bagažinė erdvi ir praktiška. Galinės sėdynės lengvai nulenkiamos, todėl, prireikus, galima padidinti erdvę bagažui.
Sąnaudos ir eksploatacijos kaštai
Vertinant išlaikymo kaštus, Ford Cougar gali maloniai nustebinti. Nepaisant didesnio galios potencialo, 2,5 litro V6 variklis sunaudoja apie 7,8 l/100 km, o 2,0 litro versija – apie 6,9 l/100 km. Taigi kuro sąnaudos nėra didelės ir skirtumas tarp dviejų variklių nėra žymus. Dėl mechaninės konstrukcijos panašumo su Mondeo, remontas nesudėtingas, nes dauguma detalių lengvai prieinamos ir nebrangios.
Lietuvoje taršos mokestis priklauso nuo CO₂ emisijos, kuro tipo ir pirmos registracijos metų, todėl prieš įsigijant rekomenduojama susipažinti su konkretaus automobilio techniniais duomenimis. Didesnio darbinio tūrio varikliai paprastai reiškia didesnę taršą, tad išlaidos gali būti šiek tiek didesnės, bet skirtumai nėra dideli.
Kuris Ford Cougar pasirinkimas geriausias?
Jeigu svarbiausias kriterijus – vairavimo malonumas, verta ieškoti 2,5 litro V6 modelio su penkių laipsnių mechanine pavarų dėže. Ši kombinacija užtikrina maksimalų sportiškumą ir gerą greitėjimą. Be to, ieškodami naudoto automobilio, galite atkreipti dėmesį į papildomai komplektuojamą X-Pack paketą – ši įranga siūlo odinį saloną, CD keitiklį ir metalizuotą kėbulo dažymą, tad automobilis įgyja daugiau komforto ir išskirtinumo. Automatinės transmisijos modelių vertėtų vengti, nes jos neatitinka sportiško kupė charakterio.
Keturių cilindrų 2,0 litro variklis yra labiau orientuotas į patikimumą ir tiks tiems, kuriems didelio greičio nereikia bei svarbios mažesnės kuro sąnaudos. Tiesa, aktyvesniems vairuotojams jo galia gali pasirodyti per kukli.
Panašūs pasirinkimai
Jeigu Ford Cougar atrodo įdomus, bet norite palyginti su kitais naudotais kupė, verta atkreipti dėmesį į panašios klasės automobilius. Vertingas kandidatas būtų tokio pat dydžio automobiliai su sportiškomis savybėmis ir praktišku salonu.

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.