Šiandien atidžiau pažvelgsime į GM 2,0 l eilinį 4 cilindrų variklį su turbokompresoriumi ir tiesioginiu degalų įpurškimu.
Pagrindinės GM 2.0L Ecotec LTG variklio specifikacijos
GM 2.0L Ecotec LTG variklis yra gana naujas variklis, išleistas 2013 m. ir vis dar plačiai naudojamas šiandien. Tai yra Gen3 Ecotec šeimos dalis. LTG pakeitė ankstesnius LHU, LNF ir LDK Gen2 Ecotec variklius. Šis naujas variklis įgyvendina daug patobulinimų, palyginti su senesniais modeliais. Jame naudojamas atviras aliuminio blokas su ketaus įvorėmis, kurios pagerina variklio standumą ir leidžia sukurti daug galios. Yra kaltinis plieninis alkūninis velenas, taip pat kaltiniai plieniniai strypai stūmokliams. Kita vertus, stūmokliai nėra kaltiniai, jie pagaminti iš aliuminio. Ir tai yra viena iš klaidų, kurią GM padarė su šiuo varikliu, vėliau pamatysime kodėl. Šiame variklyje taip pat naudojamas dviejų pakopų kintamo tūrio alyvos siurblys, pagerinantis tepimą, taip pat alyvos purkštukai, purškiantys stūmoklio gaubtus. Be to, jūs turite tiesioginį įpurškimą ir dvigubą slinkties turbokompresorių, kad padidintumėte ir išvystytų ekstremalią galią. Tai yra visos 2,0 l Ecotec LTG variklio specifikacijos:
- Pristatymo metai: 2013 m
- Gamintojas: General Motors
- Konfigūracija: inline-4
- Talpa: 2,0L
- Blokas ir galvutės medžiaga: aliuminis
- Angos dydis: 86 mm
- Eigos ilgis: 86 mm
- Galvutės dizainas: DOHC, 4 vožtuvai viename cilindre
- Suspaudimo santykis: 9,5:1
- Tiesioginis įpurškimas: Taip
- Siurbimas: su turbokompresoriumi
- Arklio galios: 230 – 279 AG
- Sukimo momentas: 285–295 lb-ft (350–400 Nm) prie 2 000 aps./min.
Kaip matote, šis variklis turi didelį sukimo momentą, o gerai yra tai, kad šis sukimo momentas yra žemas esant RPM diapazonui. Esant 2 000 aps./min., Jūs turite visą sukimo momentą, todėl šis variklis puikiai tinka našiems modeliams.
Dažnos GM 2.0L Ecotec LTG variklio problemos
Įprastos 2,0 l Ecotec LTG variklio problemos yra šios:
- Uždegimo žvakių ir ritės gedimai
- Stūmokliai trūkinėja
- Sugedęs strypo guolis
- Anglies kaupimasis
- Alyvos nutekėjimai
Taigi, trumpai išvardinome dažniausiai pasitaikančias 2.0L LTG variklio problemas, o dabar pereikime prie šių problemų ir sužinokime, kokios rimtos šios problemos. Labai svarbu žinoti, kada ir kaip šios problemos atsiranda, taip pat jų sukeliamus simptomus, jei norite išmokti išvengti šių problemų arba laiku jas pastebėti, kol viskas nepasisektų katastrofiškai.
Uždegimo žvakių ir ritės gedimai
Viena iš dažniausiai pasitaikančių GM 2.0 Ecotec LTG variklio problemų yra uždegimo žvakių ir ritės gedimų problema. Tai yra tiesioginio įpurškimo varikliai, o tiesioginio įpurškimo varikliai dažniau praeina per uždegimo žvakes ir rites, palyginti su įprastu netiesioginio įpurškimo varikliu. Ši sistema tiesiog yra daug reiklesnė ir lengvai sunaikina šiuos komponentus. Taigi, labai tikėtina, kad pereisite kelis šių komponentų rinkinius, kol pasieksite 200 000 mylių (apie 321 869 km). Šie komponentai gali staiga sugesti ir pradėsite jausti variklio patikrinimo lemputę ir variklio uždegimo sutrikimus. Variklis taip pat gali veikti gana sunkiai, ypač tuščiąja eiga, o kartais variklis gali pereiti į silpną režimą. Laimei, yra tik keturios ritės ir keturios uždegimo žvakės. Taigi šių komponentų keitimas yra palyginti nebrangus. Štai kodėl, pastebėjus tokias problemas, svarbu laiku išspręsti problemą, kol ji dar nepasidarė rimta ir automobilis nesugebės tinkamai važiuoti.
Stūmokliai trūkinėja
Rimtesnė šio 2.0L Ecotec LTG variklio problema yra situacija, kai stūmokliai pradeda trūkinėti. Mes paminėjome šią problemą, kai aptarėme specifikacijas. GM viską padarė gerai, pridėjo kaltinį alkūninį veleną ir kaltinius švaistiklius, bet paliko stūmoklius. Stūmokliai pagaminti iš paprasto aliuminio ir šie komponentai linkę sugesti nuvažiavus palyginti mažas mylias. Jie tiesiog trūkinėja ir tai yra didelis šio variklio trūkumas, nes dėl šios problemos variklį reikia atnaujinti. Stūmokliai turi būti patobulinti naujais, kad būtų išspręsta problema, o kai kuriais atvejais tai gali būti labai brangu. Kai ant stūmoklių atsiranda įtrūkimų, atsiranda tokių simptomų kaip išankstinis detonavimas, rūkymas, variklio alyvos praradimas, beldimas ir variklio uždegimo sutrikimai. Apskritai, variklis dirbs labai sunkiai. Svarbu laiku aptikti šią problemą, nes jei atidėsite remontą, stūmoklis gali sugadinti cilindro įdėklą. Tokiu atveju jums reikės kapitalinio variklio remonto, kad variklis vėl būtų geros būklės. Ir tai gali kainuoti daug pinigų. Kai kuriais atvejais daug pigiau įsigyti naudotą variklį. Taigi, būkite labai atsargūs šiuo klausimu.
Sugedęs strypo guolis
Kita labai dažna problema, kurią turėjome įtraukti į GM 2.0L Ecotec LTG variklio problemų sąrašą, yra sugedusi strypo guolio problema. Sugedusių strypo guolių problema yra problema, kuri iškyla nuvažiavus palyginti mažas mylias. Ši problema yra gana reta, ji pasitaiko ne visuose varikliuose. Jei tai neatsitiks variklio eksploatavimo pradžioje, nuvažiavus kelis tūkstančius mylių, jūs tikrai būsite gerai ir niekada nereikės patirti šios problemos su savo 2.0 Ecotec LTG. Kai tik atsitiks ši problema, pradėsite jausti beldimo garsą. Situacija, kai susidėvėję strypo guoliai, vadinama strypo smūgiu. Taip pat kai kuriais atvejais bus prastas variklio darbas ir patikrinkite variklio lemputę. Išeitis – laiku pakeisti strypo guolį, kol cilindro sienelė per daug nesusidėvės. Jei taip atsitiks, vienintelis būdas bus atnaujinti variklį. Dabar tęskime kitas GM 2.0L Ecotec LTG variklio problemas.
Anglies kaupimasis
Anglies kaupimasis yra dar viena labai dažna problema, kylanti transporto priemonėse, kuriose naudojamas tiesioginis įpurškimas. Taigi, kodėl taip yra ir kodėl tai yra problema? Na, o senesnėse uostų įpurškimo transporto priemonėse įleidimo angos buvo plaunamos per šiuos angas įpurškiamomis dujomis. Tiesioginio įpurškimo automobiliuose mes neturime prievado įpurškimo, nebent modelyje derinamas ir prievadas, ir tiesioginis įpurškimas. O naudojant 2,0 l Ecotec LTG taip nėra, variklis veikia tik tiesioginiu įpurškimu ir labai linkęs susidaryti anglies įleidimo angose. Šios anglies nuosėdos gali tapti tikru kančia, nes jas labai sunku pašalinti. Tik metodas, žinomas kaip graikinių riešutų pūtimas, pasirodė esąs sėkmingas atliekant šį darbą. Taigi, norėdami išlaikyti gerą variklio būklę, turite atlikti šį metodą kas 60 000 mylių. Jei to nepadarysite, vožtuvai nustos tinkamai veikti ir reikės visiškai atnaujinti cilindro galvutę. Tai brangus ir labai sudėtingas procesas, reikalaujantis daug darbo ir laiko.
Alyvos nutekėjimai
Ir paskutinė problema mūsų GM 2.0L Ecotec LTG variklio problemų sąraše yra alyvos nutekėjimo situacija. Šiuose GM varikliuose dažnai pasitaiko alyvos nutekėjimų, jie gali kilti iš vožtuvo dangčio ir iš paskirstymo dangčio. Tai paskirstymo grandine varomas variklis, kuriame vietoj diržo yra grandinė. Grandinė yra už paskirstymo dangtelio, o paskirstymo dangtelio sandarikliai paprastai sugenda ir pradeda tekėti alyva. Jei ši problema nebus išspręsta laiku, gali įvykti didelis naftos praradimas ir naftos badas. Štai kodėl rekomenduojame problemą spręsti ankstyvosiose stadijose.
Kuriuose modeliuose yra 2,0 l Ecotec LTG?
- 2013-2014 Cadillac ATS
- 2014-2018 Cadillac CTS
- 2016-2018 Cadillac CT6
- 2013–2022 m. Chevy Malibu
- 2018 – 2019 Chevy Traverse
- 2016 m. – „Chevy Camaro“.
- 2018–2020 m. „Chevy Equinox“.
- 2014 m. – dabartinis „Buick Regal“.
- 2017 m. – dabartinis „Buick GL8“.
- 2016 m. – dabartinis „Buick Envision“.
- 2018–2020 GMC reljefas
- 2018–2020 Holden Commodore
- 2013 – 2018 metų Opel Insignia
Kokios yra dažniausios GM 2.0L Ecotec LTG variklio problemos?
Įprastos šio variklio problemos yra įtrūkę stūmokliai, strypo guolių gedimai, anglies kaupimasis ir uždegimo problemos. Išskyrus įtrūkusio stūmoklio problemą, kuri gali nutikti ankstyviesiems varikliams, nėra jokių kitų rimtų problemų.
Ar 2.0 Ecotec LTG variklis yra patikimas?
Šis variklis yra gana patikimas ir gali stumti daug galios palyginti mažoje pakuotėje. Jei ketinate sureguliuoti šį variklį, rekomenduojame pasirinkti kaltinius, o ne originalius stūmoklius. Originalūs stūmokliai nėra tokie patvarūs ir stipriai spaudžiami gali įtrūkti.