Kiekvienam sunku išrinkti vienareikšmiškai gražiausią pikapą. Automobilių entuziastų nuomonės dažnai skiriasi dėl tokių dalykų kaip ekonomiką, patikimumas, patvarumas, paprastumas remontuoti, pravažumas ar net kėbulo dizainas. Visgi išorinis automobilio vaizdas išlieka vienu svarbiausių kriterijų, vertinant patraukliausius pikapus. Šiame apžvalgos straipsnyje apibendrinsime labiausiai išsiskiriančius skaitytojų atsakymus į klausimą – kuris pikapas laikomas gražiausiu visų laikų?
Populiariausi vizualiai patrauklių pikapų pasirinkimai
1992 metų Toyota 4×4 Xtra Cab
Individuali simpatija šiam modeliui siejama su asmenine patirtimi. Tai buvo antras nuosavas pikapas. Tokios transporto priemonės buvo populiarios tarp aktyvaus gyvenimo būdo vairuotojų, nors kai kurie prisipažįsta, kad, turėdami ankstesnio leidimo modelį, būtų bandę jį paversti kultiniu filmu matytu automobiliu.
Obs Ford F-Series ir ankstyvasis 454SS
Klasikinio Ford F-Series vizualinis stilistinis sprendimas, ypač Lightning versijoje su standartine kabina, 1,8 m ilgio krovinių platforma ir galiniais varančiaisiais ratais, išskiria šią seriją iš kitų. Taip pat minimas ir „Chevrolet“ 454SS modelis, pasižymėjęs įsimintina išvaizda devintojo dešimtmečio pabaigoje ir dešimtajame dešimtmetyje.
1972 metų Chevrolet Cheyenne
Klasikinės kartos „Chevrolet Cheyenne“ dažnai prisimenamas dėl šeimos sentimentų. Vienos kartos kabina, galiniais ratais varomas automobilis buvo ryškiai mėlynos spalvos, su metaliniu prietaisų skydu. Šis automobilis dažnai buvo pritaikytas poilsinėms kelionėms su specialiu stoginiu ant krovinių platformos.
1998–2004 Dodge Dakota R/T
Išskirtinė vizualinė proporcija dažnai minima kalbant apie Dakota R/T vienos kabinos versiją. Šis modelis pasižymėjo harmoningomis linijomis, akcentuojamomis priekinėmis arkomis ir eižėjančiu kėbulo paviršiumi, kuris neatrodė pernelyg masyvus. Visi išorės elementai buvo nudažyti vienoda spalva, o gamykliniai ratai puikiai dera prie bendro vaizdo.
Chevrolet Apache iš šešto dešimtmečio pabaigos
Chevrolet Apache yra dažnai minimas dėl išskirtinės estetikos, patikimos važiuoklės, šildymo sistemos ir radijo. Šie esminiai privalumai tuometiniams pikapams buvo itin svarbūs kasdieniam naudojimui.
2005 metų Toyota Tacoma X-Runner
Nors kai kurie nesusivilioja visureigiais, būtent Tacoma X-Runner versija dažnai sulaukia papildomų žvilgsnių. Taip pat išskiriamas 1988 metų Bronco, kuris pasižymėjo tvirtu vizualiniu identitetu.
Antrosios kartos Chevrolet C10
Chevrolet C10 vertinamas už minimalistinį dizainą, kuris įsimena tiek su ilga, tiek su trumpa krovinių dėže. Šis modelis dažnai atrodo gerai tiek nuleista, tiek pakelta pakaba, nepriklausomai nuo konfigūracijos.
1940-ųjų Dodge Power Wagon
Klasikinis „Dodge Power Wagon“ išsiskiria savo laikotarpio sprendimais. Net ir vairuotojai, kurie nėra ištikimi Dodge, dažnai šį modelį laiko svajonių pikapu.
Holden Maloo
Nors šis modelis taip ir nebuvo sugrąžintas į serijinę gamybą, jis vis dar priverčia automobilių entuziastus žavėtis iš tolo dėl savo unikalaus dizaino ir išskirtinių linijų.
1962 metų Ford F100 Unibody
1962 metų ilgesnės krovinių platformos Ford F100 Unibody pasižymėjo ištvermės įrodymu – net ir po beveik 800 tūkst. km naudotojai prisimena jį kaip vieną estetiškai patraukliausių. Pastaraisiais metais šie modeliai dažnai sulaukia didžiulio dėmesio parodose, ypač modifikuotų automobilių segmentuose.
1939 metų International Harvester
Daugelio širdyje išlikęs dėl išskirtinių kėbulo linijų ir šeimos istorijų, 1939 metų International Harvester tapo nepriekaištingo dizaino pavyzdžiu tarp ankstyvųjų pikapų.
1946 metų Studebaker
1946 metų Studebaker neabejotinai laikomas elegantišku savo epochos atstovu, išsiskyrė šlaitiniu priekinio stiklo dizainu ir įsimintinomis žibintų arkomis. Šiuos elementus vėliau perėmė ir kiti gamintojai.
Honda El Camino (Ridgeline)
El Camino ir El Ranchero tipo automobiliai kelia simpatijas dėl nestandartinio, mišraus automobilio ir pikapo stiliaus. Kai kurie tiki, kad Honda Ridgeline yra originalaus sumanymo šiuolaikinis atgarsis, pritaikytas šiandienos poreikiams.
Dažniausiai minimi išvaizdūs pikapai
- 1992 Toyota 4×4 Xtra Cab
- Ford F-Series OBS ir Lightning
- Chevrolet 454SS
- 1972 Chevrolet Cheyenne
- Dodge Dakota R/T (1998–2004)
- Chevrolet Apache (vėlyvieji 1950-ieji)
- 2005 Toyota Tacoma X-Runner
- Chevrolet C10 Antroji karta
- 1940-ųjų Dodge Power Wagon
- Holden Maloo
- 1962 Ford F100 Unibody
- 1939 International Harvester
- 1946 Studebaker
- Honda Ridgeline (El Camino interpretacija)
Pikapų išvaizda – subjektyvi, bet šie modeliai dažnai minimi tarp automobilių entuziastų ir laikomi išskirtiniais stiliaus pavyzdžiais transporto priemonių pasaulyje.




