Jeigu galvojate apie erdvaus ir patikimo universalo įsigijimą, Honda Accord Tourer greičiausiai nebus pirmasis jūsų sąraše. Vis dėlto verta žinoti, kad šis automobilis – praktiškas variantas tiems, kas ieško darnaus derinio tarp patogumo, dinamiškumo ir kokybės.
Privalumai ir trūkumai
- Stilinga išvaizda ir kokybiški apdailos sprendimai
- Patikimumas ir ilgaamžiškumas – stiprioji Honda pusė
- Salono erdvė gera tiek priekyje, tiek gale
- Negausi variklių gama, ribota bagažinės talpa palyginti su didžiausiais konkurentais
- Aukštesnė naudotų automobilių kaina, ypač lyginant su kai kuriais kitais modeliais
Erdvė ir komfortas
Honda Accord Tourer buvo sukurtas orientuojantis į patogumą ilgesnėse kelionėse – čia rasite puikiai suprojektuotą vairuotojo vietą, aiškiai suprantamus prietaisus bei kokybiškus salono apdailos elementus. Tiek vairuotojas, tiek keleiviai gale turės pakankamai erdvės kojoms ir galvai. Tačiau universalo tipui būdingos erdvės bagažinėje gali pasirodyti mažoka: su užlenktomis galinėmis sėdynėmis gausite 1183 litrus vietos, o su ištiestomis – 406 litrus. Tokio dydžio bagažinė yra mažesnė, nei pasiūlo pagrindiniai konkurentai, pavyzdžiui, Ford Mondeo ar Volkswagen Passat universalai.
Varikliai ir įranga
Accord Tourer variklių asortimentas nėra platus – galite rinktis 2.0 litro arba galingesnį 2.4 litro benzininį variklį, taip pat dyzelinius 2.2 i-DTEC variantus, išvystančius 110 kW (148 AG) arba 130 kW (177 AG) galią. Nors silpnesnis benzininis variklis gali atrodyti šiek tiek lėtokas, galingesni dyzeliai užtikrina sklandų važiavimą ir efektyvų kuro sąnaudų valdymą.
Baziniai ES modeliai aprūpinti klimato kontrole, lengvojo lydinio ratlankiais ir elektriniais langais, o EX versijos džiugina odinėmis sėdynėmis, integruota navigacija bei Bluetooth. Sportiškoji GT komplektacija – su išraiškingu kėbulo apdailos rinkiniu, o Type S versija papildomai turi sportiškas, šildomas odines elektrines sėdynes.
Kuro sąnaudos ir eksploatacija
Dyzeliniai Accord universalai vartoja apie 5,8 l/100 km, priklausomai nuo galios, o 2.0 litrų benzininis agregatas – apie 7,4 l/100 km, galingesnis 2.4 litro – apie 8,8 l/100 km. Dyzelinių variklių CO₂ emisija – 155–157 g/km, benzininiai skleidžia 173–215 g/km CO₂. Todėl Lietuvoje įsigyjant tokį automobilį taikomas transporto priemonių taršos mokestis priklausomai nuo variklio tipo, CO₂ skaičiaus ir pirmos registracijos metų – kuo automobilis naujesnis ir švaresnis, tuo mokestis bus mažesnis.
Daugelis Accord Tourer modelių priskiriami vidutinei draudimo grupei. Remonto ir aptarnavimo išlaidos įprastai šiek tiek mažesnės nei kai kurių konkurentų, o gerų meistrų šiam modeliui Lietuvoje nestinga.
Kokį modelį rinktis?
Didžioji dalis naudotų Accord Tourer yra su dyzeliniu varikliu – taip susiklostė, nes daug jų pirko įmonės. Jei rūpi sklandumas ir ekonomiškumas, verta dairytis 2.2 i-DTEC varianto – abiejuose galios lygiuose jis pasižymi puikiu balansu.
Pagrindiniai baziniai modeliai jau komplektuojami solidaus lygio įranga, tačiau patogiausias pasirinkimas – EX NAV modifikacija su kokybiškomis medžiagomis, navigacija ir ryšio sistemomis. Sportiškų įspūdžių norintiems tiks Type S versija.
Naudoto Accord Tourer kaina
Lietuvoje naudotos Honda Accord Tourer kainuoja įvairiai: už 5800 eurų galima rasti 2008–2009 m. automobilį su didesne rida, bet patikrinta aptarnavimo istorija. 2010–2011 m. modeliai kainuos apie 7000–9300 eurų, o už 2013–2014 m. automobilį iš specializuoto salono gali tekti sumokėti 9300–11 700 eurų.
Kokie dar variantai panašioje klasėje?
Tarp pagrindinių Accord Tourer konkurentų išsiskiria Ford Mondeo ir Volkswagen Passat universalai. Mondeo – patvarus, itin erdvus ir patogus, be to, siūlo platų variklių pasirinkimą. Volkswagen Passat – dar daugiau vietos bagažui ir išskirtinė salono kokybė, puikiai suderinta su našiais ir ekonomiškais varikliais.
Renkantis šį automobilį galima tikėtis aukšto patikimumo ir komforto, tačiau norintiems maksimalaus universalumo ar itin didelės bagažinės derėtų peržiūrėti pagrindinius konkurentus. Tai – solidus, užtikrintai važiuojantis pasirinkimas, ypač jei ieškote kokybės ir patikimumo.

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.