Honda CR-V (2018–2023 m.) apžvalga

Honda CR-V (2018–2023 m.) apžvalga

Honda CR-V visureigis jau seniai užsitarnavo patikimo, šeimos poreikius atitinkančio automobilio vardą. Dar 2006–2012 metų modeliai siūlė smagias, aktyviam laisvalaikiui skirtas savybes, tačiau naujausios kartos CR-V vis labiau orientuojasi į kasdienius šeimų poreikius – salono erdvė tapo dar didesnė, o pažangi hibridinė technologija ženkliai pagerino ekonomiškumą.

Praktiškumas ir ekonomiškumas – stipriosios pusės

Tarp didesnių visureigių Honda CR-V išsiskiria ypač praktišku salonu. Pirkėjai dažniausiai renkasi hibridinę arba benzininę versiją – dyzelinio varianto CR-V nesiūloma. Hibridas žavi žemu vidutiniu kuro suvartojimu ir yra viena racionaliausių alternatyvų tiems, kurie siekia mažinti degalų sąnaudas.

  • Platus erdvės pojūtis priekyje ir gale
  • Pakankamai didelis bagažo skyrius (nebent renkatės septynvietę versiją)
  • Patikimumas – viena iš Honda vizitinių kortelių
  • Moderni įranga net bazinėje komplektacijoje
  • Bendra degalų sąnaudų ekonomija (ypač hibridinėje versijoje)

Nors kai kuriuos klientus gali nuvilti santūrus interjero dizainas ir ne pats patogiausias multimedijos valdymas, CR-V vis dar išlieka labai solidžiu pasirinkimu šeimai.

Varikliai ir įranga

Honda CR-V siūlomas su dviem pagrindinėmis jėgainėmis. Benzininė 1,5 l turbovariklio versija išvysto 126 kW (171 AG) arba 140 kW (190 AG) galią, priklausomai nuo pasirinktos pavarų dėžės ir pavarų skaičiaus. Hibridinė sistema susideda iš 2,0 l benzininio variklio ir elektros motoro, bendras galios rodiklis – 133 kW (181 AG). Visi varikliai – be dyzelinės alternatyvos.

Pagrindiniai įrangos lygiai

  • S: LED žibintai, adaptyvi greičio palaikymo sistema, juostos palaikymo pagalba, avarinio stabdymo sistema, eismo ženklų atpažinimas ir elektrinis vairuotojo sėdynės juosmens atlošo reguliavimas.
  • SE: didesnis multimedijos ekranas, „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“, priekiniai ir galiniai parkavimo davikliai.
  • SR: aklosios zonos stebėjimas, judėjimo atbuline eiga pagalbos sistema, odinės šildomos priekinės sėdynės su reguliuojamu juosmens atlošu.
  • EX: panoraminis stoglangis, elektrinis bagažinės dangtis, šilumos sėdynės ir gale, aukščiausio lygio apdaila.

Važiavimo savybės

Tiems, kurie tikisi sportiško valdymo – šis modelis nėra pats tinkamiausias. CR-V labiau orientuotas į komfortą: važiuoklė minkšta, automobilis kampuose kiek svyruoja, o vairavimas reikalauja daugiau pastangų – pasukimo kampas gali pasirodyti didesnis, nei tikėjotės. Vis dėlto, miesto ir priemiesčio keliuose šis automobilis universalus ir nenuviliantis.

Traukos ir vilkimo galimybės

Jei planuojate dažnai tempti priekabą, verta žinoti, kad 1,5 l benzininė versija su mechanine pavarų dėže leidžia tempti iki 2000 kg sveriantį priekabą, kai tuo tarpu hibridas – tik iki 750 kg. Palyginimui, kai kurie konkurentai su hibridinėmis sistemomis vilkti gali daugiau.

Salono erdvė ir funkcionalumas

Salone – daug vietos ir puikus komfortas tiek priekyje, tiek gale. Net ir aukštesni keleiviai nesusidurs su vietos stygiumi galvai ar kojoms. Tiesa, trečios eilės sėdynės – tik benzininėje versijoje ir tik septynviečiuose modeliuose, tačiau vietos ten mažai, tad labiau tinkama vaikams. Hibridinėje versijoje dėl baterijų konstrukcijos trečios eilės sėdynių nėra.

Galinių sėdynių mechanizmas tėra paprastas 60:40 dalijimas, o bagažo talpa septynviečiuose modeliuose kiek mažesnė. Penkiaviečiai modeliai pasižymi patogia ir talpia bagažine.

Išlaidų skaičiuoklė

Kiek kainuoja naudotas Honda CR-V?

Lietuviškame automobilių rinkoje naudotą CR-V su 1,5 l benzininiu varikliu įsigysite nuo maždaug 15 210 eurų. Hibridinė versija dažnai kainuoja nuo 17 550 eurų. Jei jus domina naujesni, 2019–2020 metų modeliai, už juos gali tekti sumokėti 17 550–21 060 eurų. Naujausi, 2022–2023 metų egzemplioriai kainuoja nuo 23 400 eurų.

Kuro sąnaudos

Naudotinas modelis pasižymi gana geromis degalų sąnaudomis. Hibridas su priekine varančiąja ašimi vidutiniškai sunaudoja apie 5,8 l/100 km, o visų varančiųjų ratų variantas – apie 6,1 l/100 km. 1,5 l benzininis CR-V su mechanine pavarų dėže naudoja apie 6,5 l/100 km – šiek tiek daugiau nei hibridinė versija. Automatika komplektuojamas modelis sunaudoja iki 7,1 l/100 km, o 4×4 variantas – iki 8,7 l/100 km.

Automobilio taršos mokestis

Lietuvoje CR-V automobilio taršos dydis ir metinis mokestis priklauso nuo CO₂ emisijos, kuro tipo bei pirmos registracijos metų. Hibridinė versija pasižymi kiek mažesne tarša, todėl metinis mokestis dažniausiai būna žemesnis nei benzininiams modeliams.

Serviso ir eksploatacijos išlaidos

Reguliarus Honda CR-V aptarnavimas numatytas kasmet arba kas 20 100 km. Įprastai pirmųjų trejų metų techninės priežiūros sąnaudos varijuoja nuo 275 iki 360 eurų kasmet, priklausomai nuo varančiųjų ratų skaičiaus ir papildomų darbų, tokių kaip automatinės pavarų dėžės alyvos keitimas.

Draudimo išlaidos

Draudimo grupės Lietuvoje CR-V modeliams kiek žemesnės už pagrindinius konkurentus. Hibridinis variantas dažniausiai priskiriamas vidutinio lygio grupei – tai reiškia vidutines KASKO ir civilinės atsakomybės draudimo kainas.

Patikimumas ir galimi trūkumai

Honda CR-V dažnai giriama už ilgalaikį patikimumą, tačiau pasitaiko nedidelių nesklandumų. Kai kurie hibridinių modelių savininkai pastebėjo netikėtai užsidegančius perspėjimo signalus ar retkarčiais pasitaikančius elektros sistemos sutrikimus. Multimedijos įrangos strigimai – taip pat retkarčiais pasiekiami, tačiau dažnai išsprendžiami atnaujinimais ar garantiniu aptarnavimu.

Atsiliepimai apie aptarnavimo tinklą dalinasi – vieni savininkai giria profesionalų požiūrį ir patikimumą, kiti pažymi ilgesnį detalių pristatymo laiką. Visumoje Honda CR-V kaip ir anksčiau išlieka vienu patikimiausių savo klasėje – didelių, masinių problemų nefiksuojama.

Ką pasirinkti?

Mūsų rekomendacija naudoto CR-V pirkėjams – SE lygio hibridinė versija su priekinių varančiųjų ratų pavara. Ši komplektacija turi didesnį, patogesnį multimedijos ekraną su išmaniųjų telefonų integracija, kaip ir priekinio bei galinio parkavimo jutiklius. Tokia kombinacija pasiūlys geriausią kainos, patogumo ir ekonomiškumo santykį, ypač jei daugiausiai važinėjate mieste ar priemiestyje.

Tiems, kas dažnai tempia priekabą ar reikia septynių sėdimų vietų – pasirinkite benzinį, 1,5 l variklį ir mechaninę pavarų dėžę, nes tik tada maksimali vilkimo galia pasiekia 2000 kg.

Kokie konkurentai?

Honda CR-V pagrindiniai konkurentai yra Peugeot 5008 ir Volkswagen Tiguan Allspace. Peugeot siūlo patrauklesnį dizainą bei erdvią trečiąją sėdynių eilę, o Volkswagen – didelį variklių pasirinkimą ir kiek sportiškesnį valdymą. Tačiau hibridinių versijų pasirinkimas ribotas – iš esmės konkurenciją CR-V sudaro tik Toyota RAV4 ir Mitsubishi Outlander PHEV. Pastarasis gali nuvažiuoti iki 40 km vien elektra, o tai dar labiau sumažina eksploatacijos kaštus mieste. RAV4 siūlo ilgesnę gamintojo garantiją, tačiau pagal ekonomiškumą ir komfortą su CR-V rungiasi apylygiai.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *