Honda NSX kupė (1995–2006 m.) apžvalga

Honda NSX kupė (1995–2006 m.) apžvalga

Honda NSX kupė – net ir po daugelio metų išlieka išskirtiniu automobiliu, kuris priverčia suklusti sportinių automobilių entuziastus. Nors kai kurie prestižą matuoja tik pagal gamintojo ženkliuką, Honda legenda įrodė, kad tikras sportinis automobilis gali nustebinti ne tik savo vardu, bet ir važiavimo patirtimi.

Pagrindinės savybės

  • Superautomobilis, kurį malonu vairuoti kasdien
  • Puikus kainos ir galios santykis
  • Stabilus, tikslus valdymas ir puikus sukibimas
  • Salono apdaila prastesnė nei daugumos superautomobilių
  • Erdvi bagažinė – tilps du golfo lazdų komplektai

Važiuoklė ir vairavimo patirtis

Honda NSX išsiskiria valdymu – automobilis labai tiksliai reaguoja į vairuotojo komandas, o sukibimas posūkiuose leidžia drąsiau mėgautis sportišku važiavimu. Stabilumas ir geras važiuoklės balansas suteikia tikrą malonumą sėsti už vairo tiek kasdienai, tiek trasai.

Nors NSX interjeras neprilygsta prabangiausiems sportiniams automobiliams ir atrodo kukliau, erdvė ir praktiškumas išlieka vieni iš geriausių klasėje. Net bagažinėje vietos užtenka savaitgalio kelionei ar sporto inventoriui.

Išlaikymo ir eksploatacijos kaštai

Lietuvoje, kaip ir kitiems sportiniams automobiliams, Honda NSX taikomas taršos mokestis, kuris priklauso nuo automobilio CO₂ emisijų, kuro tipo bei pirmos registracijos metų. Draudimo kaina bus didesnė, nes sportiniai automobiliai priskiriami aukščiausioms draudimo grupėms.

Vidutinės degalų sąnaudos – apie 12,3 l/100 km, todėl kuro kaštai bus didesni nei įprastų automobilių klasėje. Reguliarus aptarnavimas dažnai kainuoja daugiau nei įprastų Honda modelių, tačiau paprastai išlaidos nesiekia egzotiškos technikos remonto kainų.

Naujo NSX kaina siekė apie 70 200 eurų, tad net ir naudotas išlieka itin vertingu pasirinkimu, jei vertinate sporto dvasią ir santykinai nedidelę kainą už tokią techniką.

Variklių, išpildymo ir komplektacijos pasirinkimai

Pirkėjams NSX siūlytas su dviem benzininiais V6 varikliais: 3,0 litro, kuris pasiekia 252 AG, ir galingesniu 3,2 litro, išvystančiu 276 AG. Pastarasis variklis leidžia iki 100 km/h įsibėgėti vos per 5,7 sekundės, o mažesnioji versija šį atstumą įveikia per 7,5 sekundės.

3,2 litro versija rekomenduojama tiems, kurie siekia tikro sportinio vairavimo malonumo, nes ji komplektuojama su šešių pavarų mechanine dėže. 3,0 litro variklis derinamas su automatine transmisija, tačiau sportiškumo pojūtis čia kiek kuklesnis.

Taip pat galima rinktis tarp kupė ir atviro kabrioleto. Nors kabrioletą įsigyti kainuoja šiek tiek brangiau, įranga abu modeliai pasigirti gali gausia: automobilio standartinė komplektacija apima lietus ratus, odinius sėdynių apmušalus, klimato kontrolę, elektrinius langus, pastovaus greičio palaikymo sistemą ir stabilumo kontrolę.

Ką verta žinoti renkantis?

Lietuvoje svarbu atsižvelgti į taršos mokestį ir draudimo kaštus. Tačiau jei ieškote legendinio sportinio automobilio, kurio valdymas, patikimumas ir išliekamoji vertė pranoksta daugumą konkurentų – Honda NSX verta rimtai apsvarstyti.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *