Honda S2000 (1999–2009 m.) apžvalga

Honda S2000 (1999–2009 m.) apžvalga

Honda S2000 yra išskirtinis dviduris kabrioletas, kuris vis dar traukia sportinių automobilių gerbėjų dėmesį. Svarbiausias jo bruožas – žaibiškai apsukų siekiantis 2,0 litro variklis, išvystantis 237 AG. Didžiausias našumas pasiekiamas aukštose apsukose – virš 8000 aps./min. ir leidžia automobiliui nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti greičiau nei per 6 sekundes. Vis dėlto, norint pajusti tikrąją galią, reikia vairuoti aktyviai – žemose apsukose S2000 atrodo gerokai santūresnis, todėl maksimalų potencialą atskleisti pavyksta ne taip dažnai kaip norėtųsi.

Bendra charakteristika

S2000 kėbulas suprojektuotas kruopščiai – automobilis atrodo moderniai bei sportiškai. Prieš įsėdus verta žinoti, jog pakabos darbas kiek standesnis nei dalies konkurentų – pavyzdžiui, BMW Z4 pasižymi komfortiškesne važiuokle. Be to, Honda vairas nėra toks informatyvus ir jautrus, todėl vairavimo pojūtis gali pasirodyti blankesnis už kai kuriuos alternatyvius pasirinkimus.

Salonas ir įranga

S2000 salonas – glaustas ir skirtas tik dviem keleiviams. Aukštesnio ūgio ar platesnio sudėjimo vairuotojams čia gali pritrūkti vietos, kadangi nei vairo, nei sėdynės aukščio reguliuoti negalima. Kita vertus, įrangos sąrašas nenuvilia: bazinėje komplektacijoje rasite lengvojo lydinio ratlankius, elektra valdomą stogą, oro kondicionierių, odines sėdynes, stabdžių antiblokavimo sistemą ir priekines oro pagalves.

Eksploatacinės išlaidos

Kiek kainuoja turėti ir prižiūrėti S2000?

S2000 draudimo kaina gana solidi – šis modelis laikomas itin sportišku ir draudimo bendrovės dažnai priskiria jį prie automobilių, kurių naudojimas gali būti brangesnis. Taip pat Honda S2000 išlieka vertinga: net po trejų metų išlaiko apie du trečdalius pradinės vertės, todėl automobiliui būdingas lėtas nuvertėjimas. Taip pat dėl patikimumo – vyresnės Hondos išlaiko gerą kainą antrinėje rinkoje. Kita vertus, pardavimo metu vertės nuostolis dažniausiai būna minimalus.

Reguliarus aptarnavimas ir dalys – gana nebrangūs, kaip sportiniam automobiliui. Nors degalų sąnaudos siekia 8,4 l/100 km, aktyviau važinėjant šis rodiklis gali dar padidėti. Svarbu paminėti, jog padangos dėvisi greitai, tad investuoti į kokybišką „guminį apavą“ su tinkamu greičio indeksu reikėtų iš anksto – ypač jei dažnai mėgstate aktyvų vairavimą. Rinkoje yra kelių gamintojų tinkamo dydžio padangų, todėl kainos gali išlikti konkurencingos.

Automobilio taršos mokestis

Priklausomai nuo variklio emisijos, pirmosios registracijos metų ir naudojamo kuro tipo, Honda S2000 savininkams Lietuvoje priskiriamas taršos mokestis. Dėl pakankamai didelės galios ir aukštų CO₂ emisijų, šis mokestis paprastai būna didesnis nei standartinių automobilių. Svarbu iš anksto pasidomėti konkrečiu tarifo dydžiu pagal konkretaus modelio emisijos parametrus.

Kokį S2000 rinktis?

Šio modelio linija paprasta – visi S2000 komplektuojami su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže ir puikia standartine įranga. Jei norite daugiau universalumo, GT versija komplektuojama ne tik su elektriniu stogu, bet ir su kietu nuimamu stogu. Kitaip tariant, svarbiausias klausimas lieka – spalva ir automobilio techninė būklė, o ne įrangos pasirinkimas.

Alternatyvos

Galvojant apie alternatyvas, vertėtų pažiūrėti į kitas panašios klasės sportines mašinas – pavyzdžiui, BMW Z4 ar Mazda MX-5, kurie taip pat išsiskiria geru vairavimo malonumu, tačiau skiriasi kainų lygiu ir charakteriu.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *