Honda Shuttle universalas puikiai tinka tiems, kurie nori talpaus, praktiško ir lengvai valdomo šeimos automobilio. Nors daugelis vienatūrių gali pasirodyti neįprasti tiems, kas įpratę prie sedanų ar hečbekų, Shuttle pasižymi žemesne, automobilio stiliaus vairuotojo pozicija ir kompaktišku kėbulu – jis trumpesnis ir siauresnis už daugumą konkurentų, todėl lengva statyti, manevruoti ankštose miesto gatvėse ar aikštelėse.
Salonas ir erdvė
Nepaisant kompaktiškų išorinių matmenų, viduje Shuttle nustebina erdve. Automobilis buvo gaminamas šešiavietis ir septynvietis – abiem atvejais sėdynės išdėstytos trimis eilėmis. Net ir visiems keleiviams sėdint viduje, šis universalas suteikia daugiau komforto nei gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio.
Patogu ir tai, kad pavarų svirtis įtaisyta ant vairo kolonėlės, todėl salone atsiranda daugiau vietos – jeigu reikia, galima lengvai pereiti iš priekio į galą. Trečioje eilėje įrengta dvivietė sėdynė, kuri prireikus visiškai susilanksto į grindis, leidžiant padidinti bagažinę.
Važiavimo įspūdžiai
Kelyje Shuttle elgiasi kaip įprastas automobilis – stabiliai lekia posūkiuose, kėbulas labai nesiūbuoja. Tiek vėjo, tiek padangų keliamas garsas nėra erzus, tačiau važiuojant nelygia kelio danga važiavimas gali būti šiek tiek kietas.
Sąnaudos ir eksploatavimo kaštai
Šis universalas pasižymi tvirtumu bei ilgaamžiškumu, todėl net ir naudotas gali būti puikus pasirinkimas šeimai. Tačiau panašiai kaip dauguma naudotų MPV, Shuttle nėra labai pigus pirkti ar prižiūrėti – dėl nedidelio pasiūlos skate laukia didesnės kainos ir lėtesnis vertės kritimas.
Remonto darbai Honda atstovybėje dažniausiai kainuoja mažiau nei, pavyzdžiui, Ford ar Toyota, tačiau daugiau nei kai kurių kitų japonų gamintojų. Jei norite taupyti, verta kreiptis į nepriklausomus Honda specialistus – tačiau kainų skirtumas nuo oficialių servisų nėra labai didelis. Shuttle reikia techninės priežiūros kas 9 654 kilometrus, o tai dažniau nei daugumai šiuolaikinių konkurentų.
Pasiūloje nėra dyzelinės versijos, todėl benzininio variklio kuro sąnaudos gali būti gan didelės. 2,2 litro benzininis variklis vidutiniškai naudoja 10,3 l/100 km, o 2,3 litro – apie 10,8 l/100 km. Taip pat atkreipkite dėmesį, kad, priklausomai nuo variklio išmetamo CO₂ kiekio, pirmos registracijos metų ir kuro tipo, šiam modeliui Lietuvoje gali būti taikomas didesnis taršos mokestis.
Modeliai ir įranga
Ankstyvieji Shuttle modeliai buvo komplektuojami su 2,2 litro benzininiu varikliu, tačiau nuo 1998 m. vasario jį pakeitė 2,3 litro agregatas. Abu varikliai tampa triukšmingesni didesnėse apkrovose, bet galingesnis 2,3 litro variklis daugiau universalus ir veržlesnis kasdienėse situacijose.
Daugelio vairuotojų vertinimui – visi Shuttle buvo su keturių laipsnių automatine pavarų dėže – ji veikia sklandžiai ir retai kada leidžia varikliui važiuoti netinkama pavara.
- LS paketas: oro kondicionierius, lengvojo lydinio ratlankiai, elektrinis stoglangis, oro pagalvės vairuotojui ir keleiviui, stabdžių antiblokavimo sistema (ABS).
- ES paketas: – mūsų rekomendacija: turi variklio imobilizatorių, centrinį užraktą, septynias sėdimas vietas (vietoj šešių LS modelyje).
- ES Executive: prabangiausia įranga su odiniu salonu ir CD keitikliu, pasirodė nuo 1999 m.
Ką rinktis?
Renkantis Shuttle naudotą variantą, vertėtų ieškoti vėlesnių modelių su 2,3 litro benzininiu varikliu ir ES komplektacija – jos komfortas, septynios vietos ir papildomos saugumo priemonės suteikia didžiausią vertę už investuotus pinigus.
Kokias alternatyvas verta apsvarstyti?
Ieškantiems šeimos automobilio, be Honda Shuttle, verta atkreipti dėmesį ir į kitus talpius, praktiškus vienatūrius ar universalius modelius, atsižvelgiant į pageidaujamą įrangą, eksploatavimo išlaidas ir individualius poreikius.

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.