Hyundai Ioniq 6 N netrukus pasirodys

Hyundai Ioniq 6 N netrukus pasirodys

Hyundai šį mėnesį pristatydama atnaujintą Ioniq 6 modelį taip pat pademonstravo našesnę N versiją. Naujausias anonsas socialiniame tinkle atskleidė, kad sportiško elektrinio sedano premjera įvyks liepą. Gamintojas šį automobilį apibūdina kaip tikrą aukšto našumo elektrinį sedano tipo modelį, o paskelbtoje nuotraukoje matyti, kad automobilio galinė dalis įgijo daugiau sportiškų bruožų.

Lyginant su įprastu 2026 metų Ioniq 6, sportinis N modelis išsiskiria dideliu galiniu aptaku bei trapecijos formos trečiosios eilės stabdžių žibintu, įmontuotu galinio lango viršuje. Standartiniame elektriniame sedane papildomas stabdžių žibintas yra siaura horizontali juosta lango apačioje. Prieš atnaujinimą jis buvo integruotas į aptaką, kurį dabar gamintojas pašalino, todėl galinė dalis atrodo vientisesnė ir glotnesnė.

Hyundai nusprendė pristatyti Ioniq 6 flagmaną būtent kartu su modelio atnaujinimu, todėl automatiškai numatytos ir dviem dalimis išskaidytos priekinės žibintų linijos. Priekis turėtų būti dar agresyvesnis nei anksčiau matyto N Line modelio, išleisto su paskutiniu atnaujinimu. Tikėtinos naujos kaltinės ratlankiai, žemesnis kėbulo prošvaista, platesnė bazė bei kiti konstrukciniai pakeitimai, kurie būdingi ir Ioniq 5 modeliui siekiant sportinės N versijos vardo.

Nėra priežasčių manyti, kad Ioniq 6 N bus mažiau galingas nei sportinis markės krosoveris. Prognozuojama, kad automobilio galia sieks ne mažiau kaip 641 arklio galią, o sukimo momentas – apie 739 niutonmetrus. Įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/h turėtų užtrukti šiek tiek daugiau nei tris sekundes. Ioniq 5 N šį atstumą įveikia per 3,4 sekundės, tačiau sedanas, dėl mažesnės masės (apie 2 204 kg), gali būti dar šiek tiek greitesnis.

Gamintojui akcentuojant maksimalų dinamiškumą, numatomas efektyvumo sumažėjimas palyginti su standartiniu Ioniq 6. Vis dėlto, dėl labiau aptakios formos ir žemesnio kėbulo, sedanas turėtų būti aerodinaminesnis nei Ioniq 5 N, kuris vienu įkrovimu nuvažiuoja iki 356 km. Tokį rezultatą sudaro prielaida, jog ir Ioniq 6 N bus komplektuojamas su 84 kWh akumuliatoriumi.

Kainodaros atžvilgiu galima tikėtis, kad naujasis modelis bus šiek tiek pigesnis nei Ioniq 5 N, kurio minimali kaina siekia apie 61 000 eurų. Kadangi įprasti Ioniq 6 variantai paprastai kainuoja 2 750–4 600 eurais pigiau nei panašūs krosoveriai, Ioniq 6 N pradinė kaina turėtų siekti apie 60 000 eurų arba kiek mažiau.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *