Hyundai Santa Fe 4×4 (2006–2012 m.) apžvalga

Hyundai Santa Fe 4×4 (2006–2012 m.) apžvalga

Jei ieškote patogaus ir universalaus visureigio, kuris nereikalauja didelių investicijų, verta įtraukti naudotą „Hyundai Santa Fe 4×4“ į savo pasirinkimų sąrašą.

Bendra apžvalga

„Santa Fe“ išsiskiria patogia važiuokle, tiksliai valdomu vairu ir komfortiška kelione net prastesnės kokybės keliais. Automobilis geba susidoroti su lengvu bekelės važiavimu, o dyzelinės versijos pasižymi solidžia galia ir decentra akustika – vėjo ir kelio triukšmas minimalus.

Šis modelis ypač mėgstamas norinčiųjų tempti priekabą ar karavaną – didesnis automobilio svoris ir galia čia suteikia pranašumų.

Septynvietis universalumas

Viena iš stipriausių „Santa Fe“ savybių – galimybė dalį modelių rinktis septynvietę. Galinės papildomos sėdynės prireikus lengvai išlankstomos bagažinėje; neatlankius – jos visiškai integruojamos į grindis ir netrukdo vežtis krovinį. Tiesa, jų erdvė pakankama tik vaikams, todėl suaugusiems jose gali būti ankšta ilgesnėse kelionėse.

Naudotų automobilių pasiūla ir populiarumas

Nors išskirtinės savybės apibūdina šį modelį, naudotų „Santa Fe“ pasirinkimas nėra gausus. Dėl to gerai išlaikyti automobiliai išlaiko vertę ir pirkėjų dėmesio sulaukia gan greitai.

Eksploatacijos kaštai

Ekonomiškumas ir taršos mokestis

Dyzelinė „Santa Fe“ vidutiniškai sunaudoja apie 7,3 l/100 km – tai panašu į kitų gamintojų tokio dydžio visureigių degalų sąnaudas. Tačiau šių modelių CO₂ emisija svyruoja tarp 191–193 g/km, todėl šiems automobiliams Lietuvoje taikomas aukštesnis taršos mokestis. Mokesčio dydis priklauso nuo emisijos lygio, degalų tipo ir automobilio pirmos registracijos metų.

Priežiūra ir patikimumas

Techninės priežiūros kaštai yra panašūs kaip ir kitų šio segmento modelių. „Hyundai Santa Fe“ pasižymi patikimumu, o pasirinkę naujesnį automobilį, galėsite pasinaudoti likusia gamintojo garantija (ji taikoma nuo pirmos registracijos datos). Draudimo išlaidos tipinės tokios klasės visureigiui.

Kurią versiją rinktis?

Varikliai ir komplektacija

Rinktis galima tarp 2,7 l V6 benzininio (186 AG) ir dyzelinio 2,2 l CRTD (148 AG, vėliau – 155 AG) variklio. Nepaisant didesnės benzininio variklio galios, skirtumas dinamikoje – nedidelis. Praktiškesnis pasirinkimas būtų dyzelinė versija: ji ekonomiškesnė, pasižymi stipriu sukimo momentu ir patikima trauka. Nuo 2006 m. vidurio dyzelinių variklių galia buvo padidinta iki 155 AG, o emisijos kiek sumažėjo.

Pagrindinė GSI įranga apima lengvojo lydinio ratlankius, kondicionierių ir keturis elektrinius langus. Saugumui – šešios oro pagalvės (septynvietėje – net aštuonios). Tačiau bazinė versija neturi stabilumo kontrolės. Jei norite daugiau komforto, verta paieškoti CDX versijos su klimato kontrole, kruizo kontrole, odiniu salonu ir patobulintais ratlankiais.

Naudotų rinkoje didžiausią susidomėjimą kelia septynvietės versijos, nors už jas tenka sumokėti kiek brangiau. Visgi papildomas komfortas ir praktiškumas ilgose kelionėse atsiperka.

Aternatyvūs pasirinkimai

Rinkdamiesi naudotą „Hyundai Santa Fe 4×4“, atkreipkite dėmesį ir į kitus šio segmento visureigius: „Mitsubishi Outlander“, „Citroen C-Crosser“, „Kia Sorento“. Šios alternatyvos siūlo panašius privalumus, o jų pasirinkimas naudotų automobilių rinkoje platesnis.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *