Kia neseniai atskleidė būsimojo elektrinio EV4 modelio išorės dizainą – kartu buvo parodytos tiek sedano, tiek hečbeko versijos. Šie automobiliai toliau pratęsia Kia išskirtinio dizaino kryptį ir kelia didelį susidomėjimą tarp elektromobilių entuziastų.
EV4 dizaino ypatumai
Abi EV4 versijos – sedanas ir hečbekas – nuo B statramsčio į priekį yra identiškos ir savo išvaizda beveik nesiskiria nuo 2023 metais pristatytos koncepcijos. Automobilio priekį išryškina būdingos vertikalios priekinės šviesos, kurias jungia juoda linija palei variklio dangčio kraštą, platus trapecijos formos oro įsiurbimo angas, o paviršiaus linijos itin kampuotos. Sportiškoje GT-Line įrangoje sumontuoti agresyvesni buferiai ir daugiau kėbulo spalvos detalių. Ypatingą dėmesį patraukia ratlankiai: trijų stipinų, primenančių metimo žvaigždę, bei keturių stipinų su briaunuotu paviršiumi, pabrėžiančiu dinamišką automobilio prigimtį.
Konstrukciniai skirtumai ir rakursai
Nors iš pirmo žvilgsnio EV4 sedano proporcijos gali būti panašios į tradicinio benzininio K4 modelio, realybėje tai visiškai skirtingi automobiliai. EV4 pasižymi trumpesniais iškyšomis ir, atrodo, pailgėjusia važiuoklės baze. Kampuotos ratų arkos ir išryškinti šonai suteikia automobiliui išskirtinumo. Viena iš savitų EV4 detalių – į kėbulą įtraukiamos durų rankenėlės. Taip pat kelia dėmesį šoninio lango forma: vietoje imitacinių juodų plokščių, EV4 turi pilnavertį galinį šoninį stiklą. Įdomus sprendimas matomas ir ant stogo: prie galinio lango iškilę du profiliuoti elementai, kurie ne tik pabrėžia aukštesnės klasės įvaizdį, bet gali pasižymėti aerodinaminėmis savybėmis. Automobilio galą puošia vertikalūs galiniai žibintai, trapecijos formos bagažinės dangtis su integruotu mažuoju aptaku ir žemiau numatyta vieta numeriui.
Hečbekas – praktiškas ir išskirtinis pasirinkimas
Elektrinio EV4 sedanas atrodo patraukliai, tačiau didesnio susidomėjimo sulaukia būtent hečbeko versija. Tokiam rinkoje trūko – tai kompaktiškas, įdomaus dizaino elektromobilis su praktišku dideliu galiniu dangčiu, bet ne visureigis. Ši versija išsiskiria tiesiu D statramsčiu, juodu apvadu sklindančiu nuo langų juostos iki stogo, o nuožulnus galinis stiklas užbaigiamas solidžiu aptaku viršuje.
Unikalus miesto ir tolimesnių kelionių pasirinkimas
Kia nurodo, kad tiek sedanas, tiek hečbekas sukurti taip, jog jie puikiai tinka tiek kasdieniams miesto maršrutams, tiek ir ilgesnėms kelionėms. Ši elektromobilio koncepcija tampa patraukli tiems, kas ieško netradicinio ir praktiško elektrinio automobilio kasdienai.
Techniniai duomenys ir platforma
Kia dar nepristatė nei EV4 interjero nuotraukų, nei konkrečių salono sprendimų, bet pagal koncerno kitus elektromobilius galima numatyti pagrindinius techninius parametrus. Tikėtina, kad EV4 naudos E-GMP platformą su 400 voltų architektūra. Dauguma sprendimų, tokių kaip galios agregatai, bus perimti iš mažesnio EV3 visureigio, kuriame bazinėse versijose montuojama 58,3 kWh baterija, o didesnės ridos modeliuose – 81,4 kWh akumuliatorius.
- Gali būti siūloma dviejų variklių visų varančiųjų ratų modifikacija, kuri šioje klasėje būtų išskirtinė.
- Neatmetama, kad ateityje pasirodys ir sportiška, didesnės galios GT versija.
- Pagrindinėms modifikacijoms planuojama apie 480 km ridos vienu įkrovimu.
Rinkos debiutas ir papildomi modeliai
EV4 oficialus pristatymas įvyks vasario 24 d. vykusiame renginyje, o po trijų dienų žadama paskelbti visus techninius duomenis. Prekyboje Lietuvoje automobilis turėtų pasirodyti metų pabaigoje. Verta paminėti, jog kartu planuojama pristatyti ir itin kompaktišką EV2 hečbeką – vis dėlto šios versijos prieinamumas Lietuvos rinkoje šiuo metu išlieka neaiškus.




