Kia K4 paneigia nuomojamų automobilių stereotipus

Kia K4 paneigia nuomojamų automobilių stereotipus

Automobilių kainos netrukus smarkiai augs. Tačiau džiugu, kad dar yra prieinamų modelių, tokių kaip Kia K4 GT-Line Turbo, kurie gali pasiūlyti daug už patrauklią kainą. Pilnai sukomplektuoto varianto kaina siekia 29 250 eurų (šiuo metu), todėl Kia gali būti vienintelis pigus pasirinkimas. Tačiau šiame automobilyje rasite viską, ko reikia kasdieniams poreikiams.

K4 modelis pakeičia senstelėjusį Kia Forte ir rinkoje konkuruoja su tokiais populiariais automobiliais kaip Honda Civic, Toyota Corolla ar Hyundai Elantra. Nors tai nėra pats geriausias klasėje, jis atranda savo vietą tarp kitų.

Greiti faktai

  • Variklis: 1,6 litro turbininis keturių cilindrų
  • Galia: 140 kilovatų (190 AG) / 264 niutonmetrai
  • Pavarų dėžė: aštuonių pavarų automatinė
  • Degalų sąnaudos: 9,0 l/100 km mieste, 6,5 l/100 km užmiestyje, 8,1 l/100 km bendros
  • Bazinė kaina / Bandytos versijos kaina: 27 200 eurų / 29 250 eurų

Kia K4 iš karto sudaro gerą įspūdį vos įlipus į saloną. Vidaus apdaila kokybiška, viskas logiškai išdėstyta – praktiškai viskam palikti fiziniai valdikliai. Multimedijos sistema paprasta ir patogi naudotis.

Pradėjus važiuoti, K4 taip pat stebina. Nepaisant „GT-Line“ pavadinimo, šis sedanas akivaizdžiai labiau orientuotas į komfortą nei sportišką dinamiką, ir tai tikrai nėra trūkumas, nes tokį automobilį retas perka sportiniam vairavimui.

Dėl nedidelio svorio (iki 1 490 kg) ir subalansuotos pakabos, K4 lengvai susitvarko su vingiuotais Kalifornijos keliais. Pakaba užtikrina minkštą ir gerai amortizuojamą važiavimą, o vairas pasižymi natūraliu svorio pasipriešinimo didėjimu nuo neutralios padėties. Vairo reguliavimas puikiai suderintas.

  • Privalumai: labai gerai sukomplektuotas, išskirtinis dizainas, logiškas salonas

1,6 litro turbininis keturių cilindrų variklis išvysto 190 arklio galių ir 264 niutonmetrus, derinamas su aštuonių laipsnių automatine pavarų dėže. Greičio pojūčio daug nėra, tačiau šis jėgos agregatas leidžia K4 pasiūlyti daugiau komforto, nei tipinis ekonominės klasės modelis. Standartinėse versijose montuojamas 108 kW (147 AG) atmosferinis variklis ir nuolatinės keitimosi pavaros transmisija.

Nors tai nėra Civic Si alternatyva, šioje versijoje netrūksta galios ir rafinuotumo, tad Turbo modelis tikrai gali būti geras pasirinkimas. Pavarų dėžė reaguoja pakankamai greitai, kai naudojamos rankinės perjungimo mentelės, tad galima ir smagiau vairuoti.

Mūsų bandytas automobilis buvo papildomai užsakytas su 2 050 eurų kainuojančiu Technologijų paketu, į kurį įtrauktos šildomos ir vėdinamos sėdynės bei pažangios Kia pagalbinės vairavimo sistemos. Taip pat rasite ir aplinkinio vaizdo kamerų sistemą – tai retai pasitaiko automobiliuose, kainuojančiuose tik kiek daugiau nei 30 000 eurų.

  • Trūkumai: ne itin sportiškas, nepasiūlo hibridinės versijos

Iš esmės, šis modelis siūlo labai daug už savo kainą. Kompaktiniai sedanai seniau atrodydavo kaip nuomai skirti automobiliai – ir nors tai dar juntama pigiausioje K4 EX versijoje už 21 200 eurų, GT-Line Turbo variantas nustebina išaugusiu komfortu ir galimybėmis, pranokstančiomis šios klasės standartus.

Rimtesnių trūkumų nėra. Norėtųsi, kad vairavimo charakteristikos atitiktų sportišką išvaizdą, o keistas klimato kontrolės jutiklinis ekranas tarp prietaisų skydelio ir multimedijos dažniausiai pasislepia už vairo, todėl tampa sunkiai matomas. Tačiau pagrindinis šio modelio minusas – tai nėra Honda Civic Hybrid.

Praėjusių metų „Geriausio iš geriausių“ apdovanojimo laimėtojas Honda Civic Hybrid išties artimas idealiam automobiliui: dinamiškas, itin ekonomiškas, prieinamas ir patogus naudoti. Kia, varomas tik benziniu varikliu, negali pasiūlyti tokio mažo suvartojimo (8,1 l/100 km, palyginti su 4,8 l/100 km), nors kainuoja panašiai.

Kia išsiskiria patraukliu dizainu ir gausia komplektacija su tokiais patogumais, kurių neturi Civic. Tačiau šių privalumų nepakanka, kad aplenktų konkurentą. Nors nerekomenduočiau atsisakyti K4 GT-Line Turbo varianto, Civic Hybrid visgi būtų geresnis pasirinkimas.

Tačiau svarbu įvertinti, kad šis K4 leidžia klientams rinktis mažą, racionalų automobilį be didelių kompromisų patogumui ar funkcionalumui. Greitai tokio pasirinkimo gali ir nebelikti.

2025 Kia K4 GT-Line Turbo techninė informacija

  • Variklis: 1,6 litro turbininis keturių cilindrų
  • Galia: 140 kW (190 AG) / 264 Nm
  • Pavarų dėžė: aštuonių pavarų automatinė
  • Varantieji ratai: priekiniai
  • Sėdimų vietų skaičius: 5
  • Bagažinės tūris: 413 litrų
  • Degalų sąnaudos: 9,0 l/100 km mieste, 6,5 l/100 km užmiestyje, 8,1 l/100 km bendros
  • Svoris: 1 490 kg
  • Bazinė kaina: 27 200 eurų
  • Bandytos versijos kaina: 29 250 eurų
  • Prekyboje: jau galima įsigyti
Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *