Automobilių rinkoje sportiški universalai yra gana reti ir unikalūs. Nors didžioji dalis naujų automobilių pirkėjų pirmenybę teikia visureigiams bei pikapams, išskirtiniai universalai išlieka paklausūs tarp tikrų entuziastų. Tarp tokių modelių išsiskiria „Cadillac CTS-V Sport Wagon“, kuris iki šiol išlaiko aukštą vertę naudotų automobilių rinkoje.
Kodėl CTS-V universalai vis dar brangūs?
Įprasta manyti, kad populiariausias krovininio tipo automobilis Lietuvoje – visureigis arba krosoveris. Vis dėlto universalas, ypač galingas ir sportiškas, turi savitą gerbėjų ratą. „Cadillac CTS-V Sport Wagon“, gamintas ribotą laiką nuo 2010 iki 2014 metų, greitai tapo geidžiamu tarp kolekcionierių.
Ribota gamyba – pagrindinė vertės priežastis
Iš viso buvo pagaminta mažiau nei 2 000 šio universalo vienetų, todėl jis iš karto tapo retu automobiliu. Pagal kai kuriuos šaltinius, gamykla surinko tik 1 767 šio modelio automobilius, iš kurių tik 514 buvo su mechanine pavarų dėže. Dėl tiek mažo kiekio CTS-V universalai vertinami itin aukštai ir jų kainos nemažėja.
Techninės savybės ir našumas
Po universalo variklio dangčiu slepiasi 6,2 litrų aštuonių cilindrų V8 variklis su kompresoriumi, išvystantis 564 AG bei 747 Nm sukimo momentą. Standartiškai montuota šešių pavarų mechaninė dėžė (buvo ir automatinė pasirinktis), o galiniai varomieji ratai pabrėžia dinamiškumą. „CTS-V” universalas pasižymėjo greičiu – iki 100 km/val. įsibėgėdavo per 4,1 sekundės, o ketvirčio mylios (402 metrų) distanciją įveikdavo per 12,3 sekundės.
Kainų tendencijos naudotų automobilių rinkoje
Turint omeny pagaminimo skaičių ir specifikacijas, nenuostabu, kad šių universalių kainos išlieka aukštos. Naujausi duomenys rodo, kad už “Cadillac CTS-V Sport Wagon” su automatine pavarų dėže pastaraisiais metais vidutiniškai mokėta apie 41 500 Eur. Retesnė, mechaninė pavarų dėžė – dar brangesnė; vidutinė kaina tokių automobilių siekia net 61 000 Eur. Geriausios būklės automobiliai, turintys mažiau nei 20 000 km, buvo parduoti ir už 74 500 Eur. Automobiliai su didesne rida, pavyzdžiui, apie 113 000 km, parduodami už 25 800 Eur.
- Pagaminta mažiau nei 2 000 „CTS-V” universalų
- Tik 514 vnt. turėjo mechaninę dėžę
- Variklis 6,2 l V8 su kompresoriumi – 564 AG ir 747 Nm
- Automobilio įsibėgėjimas iki 100 km/val. – 4,1 sek.
- Vidiutinės kainos: automatinė dėžė – 41 500 Eur, mechaninė – 61 000 Eur
Retos komplektacijos – papildomas pranašumas
Šešių pavarų mechaninė versija – įspūdingai reta, todėl ir vertinama dar labiau negu automatinė. Geriausiai išlaikę ir mažos ridos egzemplioriai perkopia ir 74 000 Eur ribą. Tokiose kainose šis universalas konkuruoja net su kai kuriais dabartiniais sportiniais universalais, tačiau siūlo išskirtinį charakterį ir istorinę vertę.
Apibendrinant, „Cadillac CTS-V Sport Wagon“ išlieka brangus, nes tai itin retas, dinamiškas ir entuziastų vertinamas universalas. Rinka vertina jo techninius duomenis, ribotą pasiūlą bei išskirtinį vairavimo malonumą.




