Land Rover Range Rover Sport 4×4 (2005–2013 m.) apžvalga

Land Rover Range Rover Sport 4×4 (2005–2013 m.) apžvalga

Paskutinį kartą atnaujinta: 2025-08-23

Naudotas Land Rover Range Rover Sport 4×4 visada kelia intriguojančių klausimų – kiek iš tikrųjų „sportiškumo“ slypi šiame visureigyje ir ar jis verta investicijos? Nors pavadinimas sufleruoja apie dinamišką charakterį, realybėje šis modelis orientuotas ne tik į galingumą keliuose, bet pirmiausia užtikrina geriausias Land Rover tradicijų bekelės savybes.

Važiavimo įspūdžiai

Nors Range Rover Sport keliuose iš tiesų valdomas tiksliau nei didysis Range Rover, dinamiškumo gerbėjams greičiausiai pritrūks azarto – automobilio valdymas ir stabilumas vis tiek nusileidžia tokiems konkurentams kaip BMW X5 ar Porsche Cayenne. Visgi išvažiavus iš asfalto, šis modelis atsiskleidžia visu pajėgumu. Sudėtingose bekelės situacijose Range Rover Sport padeda išmanių elektroninių sistemų arsenalas, leidžiantis be didelių pastangų įveikti sunkiai pravažiuojamas vietoves.

Komfortas ir erdvė

Salone Range Rover Sport išlaiko aukštą, dominuojančią vairavimo poziciją, kuri suteikia puikų matomumą ir komforto jausmą. Valdymo pultas orientuotas į vairuotoją, o bendras išplanavimas primena prestižinius visureigius. Automobilyje tilps keturi žmonės itin patogiai, o esant poreikiui – ir penki. Tiesa, užpakalinių durelių forma ne visiems bus patogi lipant į vidų ar išlipant, tačiau bagažinės tūris nenuvilia net aktyviai gyvenantiems šeimininkams.

Išlaikymo kaštai

Kiek kainuos eksploatacija?

Range Rover Sport kaip naujas automobilis kainuoja brangiai, o ir naudotų rinkoje tai išlieka prabangesnis pasirinkimas. Jei ieškote mažesnių sąnaudų, dėmesį verta kreipti į dyzelinius variklius – jie ne tik ekonomiškesni, bet ir pigesni draudimo grupėse. Ekonomiškiausias iš šio modelio variantų – 2.7 TDV6 dyzelis, kurio vidutinės degalų sąnaudos siekia 10,3 L 100 km. Dyzeliniai modeliai taip pat dažnai apmokestinami mažesniu taršos mokesčiu Lietuvoje, kuris priklauso nuo CO₂ emisijos, kuro tipo ir automobilio pirmosios registracijos metų.

Lyginant su Porsche Cayenne šis modelis išlaikymu atrodo kiek patraukliau, tačiau palyginti su BMW X5, degalų sąnaudos ir remonto kainos išlieka didesnės. Range Rover atstovybėse darbų ir detalių įkainiai vidutiniškai nemaži, tad eksploatacijos biudžetas turėtų būti atitinkamai suplanuotas.

Variklių pasirinkimas ir įranga

Šio modelio variklių gama plati, tačiau, kad ir koks variantas būtų pasirinktas, reikia žinoti – automobilis sunkus ir net ir galingas 4,4 l V8 su 217 kW (295 AG) jame jaučia apkrovą. Sportiškesnį įspūdį suteikia supercharged 4,2 l V8 – šis variklis tikrai gali suteikti daugiau emocijų, tačiau degalų sąnaudos tuomet pasiekia apie 16,8 L 100 km.

Nors bazinė S komplektacija jau pasižymi gausia įranga – yra kelios saugumo ir komforto sistemos – norintiems daugiau verta rinktis SE ar HSE versijas. Jose rasite dar turtingesnį pasirinkimą: metalizuotus dažus, navigacijos sistemą ir kitas patogumą kelionėse didinančias funkcijas.

Ar verta rinktis Range Rover Sport?

Ieškantiems išskirtinio SUV, kuriam nesvetimi nei kasdieniai maršrutai, nei savaitgalio išvykos bekele, šis modelis gali būti puikus pasirinkimas. Nepaisant didesnių kaštų, automobilio įvaizdis ir pravažumo galimybės išlieka vienos geriausių savo klasėje. Tačiau prieš perkant verta objektyviai įvertinti, kiek dažnai bus išnaudojamos bekelės savybės bei kiek svarbi degalų ekonomija.

Kokius alternatyvus vertėtų apsvarstyti?

Renkantis naudotą visureigį būtina atsižvelgti į savo poreikius. Ženkliai dinamiškesniu elgesiu pasižymi BMW X5, o ekonomija – kai kurie japoniški konkurentai. Porsche Cayenne patiks ieškantiems dar daugiau emocijų, tačiau išlaikymas bus dar brangesnis. Jei pagrindinis prioritetas – komfortas ir pravažumas, Range Rover Sport išlieka solidus pasirinkimas tarp didžiųjų visureigių.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *