AutoTaktas.lt
  • Apžvalgos
  • Naujienos
  • Priežiūra
  • Paslaugos
  • Varikliai
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
AutoTaktas.lt
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
Pagrindinis Automobilių apžvalga

Lexus SC430 kabrioleto (2001–2009) apžvalga

Domantas Stankevičius Paskelbė Domantas Stankevičius
2025 12 rugpjūčio
Kategorija Automobilių apžvalga
0 0
0

Lexus SC430 išsiskiria tarp naudotų sportinių automobilių – tai modelis, kuris nepersistengia demonstruoti sportiškumo ar išskirtinumo. Jo apvalių formų kėbulas akivaizdžiai orientuotas į patogumą, tačiau gali nepateisinti tų vairuotojų lūkesčių, kurie vertina aštresnes ir žemesnes kupė linijas.

Salono erdvė – viena didžiausių kompromisų šio modelio naudotojams. Priekinėje dalyje komforto užteks, tačiau galinės sėdynės yra itin siauros ir stačios, todėl ilgoms kelionėms jos praktiškai nenaudingos.

Valdymo pojūtis

Nors po variklio dangčiu slepiasi galingas 4,3 l V8 variklis, generuojantis 282 AG, dinaminės savybės nėra stipriausia šio kabrioleto pusė. Teoriškai įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/h per 6,2 sekundės skamba įspūdingai, tačiau realybėje vairavimo įspūdžiai nėra tokie dinamiški, kokių tikėtumėtės iš sportinio automobilio.

Automatinė pavarų dėžė veikia vangiai, o variklio garsas – šiek tiek blankus. Pakabos darbas taip pat galėtų būti standesnis: važiuojant nelygiu keliu jaučiami kėbulo išlinkimai, o posūkiuose automobilis nėra toks tikslus, kaip norėtųsi. Nors priekinio skydelio valdymas paprastas ir patogus, bendrai šis automobilis labiau primena ištaigingą kruizerį nei ryškų sportinį modelį.

Kuro sąnaudos ir priežiūra

Kaip ir priklauso 4,3 l varikliui, degalų sąnaudos nėra mažos. Intensyviai spaudžiant akceleratorių, vidutinės sąnaudos viršija 16 l/100 km. Ilgose kelionėse degalų sąnaudos gali sumažėti iki maždaug 9,4 l/100 km, bet realistiškai tikėkitės apie 11,8 l/100 km bendro ciklo rėžimu.

Lexus garsėja patikimumu, todėl naudoto modelio kainos išlieka gana aukštos, o likutinė vertė ilgainiui smarkiai nemažėja. Priežiūros kainos nėra išskirtinai didelės, nes Lexus remiasi Toyota sprendimais – reguliarios techninės apžiūros ir dalys kainuos konkurencingai, nors kai kurie specifiniai komponentai gali pareikalauti daugiau išlaidų.

Lietuvoje šiam modeliui taikomas taršos mokestis, priklausomai nuo CO₂ emisijos lygio, kuro rūšies ir pirmosios registracijos metų. 287 g/km CO₂ emisija priskiria šį automobilį prie aukščiausios taršos tarifų, todėl reikėtų įvertinti papildomas sąnaudas.

Komfortas ir įranga

Lexus SC430 komplektuojamas vos vienoje modifikacijoje, bet įrangos gausa net ir šiuo atveju nenuvilia. Elektriškai reguliuojamos vairuotojo ir keleivio sėdynės, dviejų zonų klimato kontrolė, moderni navigacija su lietimui jautriu ekranu – visa tai rasite jau bazinėje komplektacijoje.

Garso sistema, kurią kūrė aukštos kokybės audio technikos gamintojas, automatiškai reguliuoja garsą priklausomai nuo to, ar stogas nuleistas, ar pakeltas – taip garantuojama puiki muzikinė kokybė bet kokiomis sąlygomis.

Vėlesni modeliai pasižymi kiek pakeista apdaila ir šiek tiek sumažintomis emisijomis, tačiau bendras atnaujinimų mastas išlieka minimalus. Renkantis naudotą modelį verta pasidomėti spalvų pasirinkimu – neblizgūs atspalviai patrauklūs mažiau, o juoda vis dar vertinama kaip viena paklausiausių spalvų.

Alternatyvų paieška

Jeigu Lexus SC430 atrodo pernelyg neįkvepiantis ar norisi dar didesnio vairavimo džiaugsmo, verta pasidairyti į kitus naudotus premium klasės kabrioletus ir kupė. Rinkoje netrūksta alternatyvų, kurios gali pasiūlyti ryškesnių emocijų, daugiau erdvės galinėse sėdynėse ar išskirtinesnes dizaino linijas.

Ankstesnis įrašas

Lexus RX (2003–2009) apžvalga

Kitas įrašas

Lexus UX (nuo 2019 m.) apžvalga

Domantas Stankevičius

Domantas Stankevičius

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Apžvalgos

Automobilių apžvalga

Šie automobiliai dar bjauresni už naująjį „Tesla Model Y“

2025 6 gruodžio
Automobilių apžvalga

Turbo varikliu su vienu rotoriu aprūpinta „Miata“ – didžiausias NA smagumas

2025 6 gruodžio
Automobilių apžvalga

Štai naudoti automobiliai, kuriuos įsigytumėte už 9 000 eurų

2025 5 gruodžio
Automobilių apžvalga

2025 m. „Cadillac Escalade IQ“: įspūdingi skaičiai

2025 5 gruodžio

Apie mus

Automobilių žurnalas internete su straipsniais apie naujienas, priežiūrą, nuomą, padangas, variklius ir daugiau. Sekite, kad būtumėte visada žingsnį priekyje automobilių pasaulyje.

Kategorijos

  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių charakteristikos
  • Automobilių naujienos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių padangos
  • Automobilių paslaugos
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių sportas
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių varikliai
  • Autoservisai
  • Informaciniai straipsniai
  • Motociklai
  • Vairavimo mokyklos

Skaičiuoklės

  • Kuro skaičiuoklė
  • Padangų dydžių skaičiuoklė
  • Taršos skaičiuoklė

Naudingos nuorodos

  • Reklama
  • Privatumo politika

Visos teisės saugomos 2021-2025

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros toliau

Pamiršote slaptažodį?

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių naujienos
  • Informaciniai straipsniai
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių varikliai
  • Motociklai
  • Automobilių padangos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių paslaugos

Visos teisės saugomos 2021-2025