Mazda 626 sedanas (1997–2002): apžvalga

Mazda 626 sedanas (1997–2002): apžvalga

Mazda 626 sedanas nesulauks daug pagyrų dėl išvaizdos ar išskirtinio charakterio, tačiau norintiems patikimumo bei žemų eksploatacinių išlaidų, šis modelis – praktiškas pasirinkimas. Vairuoti gali ir nejaudinti, bet metai iš metų jis ištikimai atliks savo darbą, reikalaujant minimalios priežiūros.

Salono ir bagažinės erdvė

Eksterjero ar interjero dizainas neišsiskiria, tačiau viduje rasite paprastą, funkcionalų išdėstymą. Salonas įrengtas pakankamai kokybiškai, apdaila patvari, įrangos – taip pat nestinga. Vietos keleiviams gali būti ne daugiau nei vidutiniškai, tačiau svarbiausia – komfortas lieka tinkamas kasdieniniam naudojimui. Bagažo skyriuje tilps visos kasdienės būtinybės, nors, palyginti su universalu ar hečbeku, sedanas kiek nusileidžia praktiškumu.

Važiavimo savybės

Keliaujant Mazda 626 vairuotojas pajus stabilumą, tačiau didesnių emocijų nesitikėkite – modelis save siunčia į patikimumo pusę, o ne į komforto ar vairavimo malonumo. Stabilumas užtikrintas, tačiau važiuoklė gana kieta, todėl ilgesnėse kelionėse galimi nepatogumai. Taip pat girdisi kelio ir vėjo triukšmas, ypač važiuojant didesniu nei 100 km/val. greičiu. Pavarų svirtis galėtų būti tikslesnė, o sankaba ir akceleratorius – šiek tiek švelnesni.

Variklių pasirinkimas

Modelis siūlomas su trimis benzininiais ir vienu dyzeliniu varikliu. Įprastomis sąlygomis benzininiai varikliai sunaudoja apie 8–8,5 l/100 km. Ypač taupių ieškantiems, dyzelinė 99 AG versija vidutiniškai sunaudoja apie 5,6 l/100 km. Jei svarbiausia – ekonomika, tai stiprus pasirinkimas, tačiau dyzelio garsas nėra pats maloniausias.

Eksploatacijos kaštai ir patikimumas

Didžiausias Mazda 626 privalumas – nuosaikios išlaidos. Patikimumas yra stiprioji šio modelio pusė, todėl rimtesnių gedimų tikimybė – labai maža. Remonto darbų kainos palyginti nedidelės, kas yra ypač svarbu perkant naudotą automobilį. Reguliari priežiūra atliekama kas 15 000 km arba kartą per metus – tai taip pat neapkraus piniginės.

Visi variklių variantai ekonomiški, todėl degalų sąnaudos maloniai nustebins. Be to, Lietuvoje galioja taršos mokestis, kuris priklauso nuo CO₂ emisijos, kuro tipo ir automobilio pirmos registracijos metų – visus šiuos aspektus Mazda 626 atitinka pakankamai palankiai.

Draudimo įmokos taip pat nesikandžioja, ypatingai, jei rinksitės 1.8 l benziną, kuris pigiausias iš pasiūlymų. Jei ieškote optimalaus varianto, 2.0 l 113 AG benzininis variklis – geras derinys tarp galios, ekonomiškumo ir ilgaamžiškumo.

Rinktis naudotą Mazda 626

626 modelių gamos pasiūla apima sedaną, universalą ir hečbeką. Sedanas – praktiškiausias tiems, kam svarbiausias paprastas transportas, tačiau ieškant maksimalaus universalumo visgi reikėtų dairytis į kitas kėbulo versijas.

Ką verta žinoti prieš perkant

Nors modelio atnaujinimas įvyko 2000 metais, išvaizdos pokyčiai buvo minimalūs – pasikeitė grotelės, galiniai žibintai ir salono apdaila. Sporto versija pasižymi atnaujinta oda aptrauktu vairu bei baltais prietaisų skydelio rodmenimis.

Beveik visuose modeliuose rasite plataus spektro įrangą: oro kondicionierių, keturias oro pagalves, ABS ir stabilumo kontrolę. Prie šių savybių dera patvirtinta japoniška kokybė, todėl net ir senesnės gamybos 626 išlieka patikimos.

Alternatyvos

Jei ieškote racionalaus, nebrangaus naudoto sedano, be Mazda 626 pravartu apsvarstyti kitus tos pačios klasės modelius, pasižyminčius panašiais patikimumo ir eksploatacijos rodikliais.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *