Mazda Demio hečbeko (1998–2001) apžvalga

Mazda Demio hečbeko (1998–2001) apžvalga

Mazda Demio universalas yra vienas iš tų mažų šeimos automobilių, kurie iš pažiūros atrodo itin praktiški, tačiau kasdieniam vairavimui gali pasirodyti kuklūs. Šis automobilis išsiskiria kiek neįprasta, aukščia MPV formą primenančia konstrukcija, tačiau, nors kai kurie konkurentai pasiūlo geresnį vairavimo malonumą, Demio pasirinkimas kartais diktuoja kompromisus.

Vairavimo patirtis ir komfortas

Nors kai kurioms mažoms klasės mašinoms būdinga žaisminga važiavimo dinamika, Demio gan greitai primena, kad žavesys nusveriamas kitomis savybėmis. Staigesniuose posūkiuose automobilio kėbulas stipriai svyruoja, o vairas neįkvepia pasitikėjimo – jis reikalauja pastangų ir atrodo vangus. Nelygių kelių duobės ir kelio bangos gana aiškiai persiduoda į saloną, o ilgose kelionėse tenka susitaikyti su nemenku triukšmu.

Erdvumas ir interjeras

Nusprendę rinktis šį modelį gausite netikėtai talpų vidų – tiek galvos, tiek kojų, tiek ir pečių erdvės čia užteks kiekvienam keleiviui. Salono apdaila, nors ir ne pribloškianti, yra tvarkinga ir ilgaamžė.

Bagažinės dydis galėtų būti didesnis, tačiau ją prireikus galima praplėsti nulenkiant galinę sėdynę dalimis. Išnešti sėdynių, kaip kai kurių konkurentų modeliuose, čia galimybės nerasite, bet sprendimas vis tiek prideda universalumo.

Ekonomiškumas ir išlaikymo kaštai

Lietuvoje naudotą Mazda Demio galima įsigyti už tikrai prieinamą kainą, ypač lyginant su kai kuriais konkurentais. Naudoti automobiliai kainuoja ženkliai mažiau nei nauji, o senesnių automobilių pasirinkimas ypač platus ir patrauklus kainos atžvilgiu. Tačiau turėkite omenyje – ekonomijos rekordų šis modelis nesiekia.

  • 1.3 l benzininis variklis, kuris vidutiniškai sunaudoja apie 7,0 l / 100 km
  • 1.5 l benzininis variklis naudoja apie 7,3 l / 100 km

Tai nėra pats geriausias rezultatas šioje klasėje. Lietuvoje šiam automobiliui taikomas taršos mokestis priklauso nuo variklio tipo, išmetamo CO₂ kiekio ir pirmos registracijos metų. Jei norite sumažinti išlaidas, senesni ir mažesnės galios modeliai bus patrauklesni.

Techninė įranga ir komplektacijos

Demio universalas buvo siūlomas su dviem benzininiais varikliais. 1.3 l (63 AG) versija kiek silpnesnė, tačiau ekonomiškesnė. Galingesnis 1.5 l (74 AG) variantas – tik simboliškai dinamiškesnis, tad dažniausiai verta rinktis pigesnį 1.3 l modelį.

  • 1.3 modeliai siūlyti trijų įrangų: Standard, LXi ir GXi.
  • Iki 2000 metų gaminti automobiliai turėjo Standard komplektaciją su elektriniais langais, kondicionieriumi, elektriniu stoglangiu, vairuotojo oro pagalve ir lengvojo lydinio ratlankiais.
  • Nuo 2000 metų pagrindine tapo LXi – čia jau rasite reguliuojamo aukščio vairuotojo sėdynę bei elektrinį vairo stiprintuvą.
  • GXi papildomai pasiūlo centrinį užraktą, signalizaciją, elektrinius langus.

1.5 l agregatas buvo siūlomas tik GSi komplektacijoje, kurios įranga gausesnė, tačiau dažniausiai kaina nebeatperka skirtumo. nuo 2001 metų visi modeliai gavo centrinį užraktą su pulteliu, dvigubas priekines ir šonines oro pagalves bei stabdžių antiblokavimo sistemą.

Eksploatacija ir patikimumas

Demio modeliai nereikalauja aktyvios ir dažnos priežiūros – aptarnavimus pakanka atlikti kas 14 484 km. Tai padeda išvengti didelių sąnaudų, jei automobilio kilometražas nėra didelis.

Draudimo ir eksploatacijos sąnaudos išlieka vidutinės, lyginant su kitais šios klasės automobiliais – nei pernelyg didelės, nei labai mažos. Stiprių siurprizų laukti nereikėtų, tačiau papildomo galingumo ar ypatingos dinamikos šis modelis, deja, nesuteiks.

Kokios alternatyvos galimos?

Galvojantiems apie naudotą Mazda Demio verta apsižvalgyti ir kitų segmento atstovų: rinkoje apstu mažų universalų ir kompaktiškų automobilių su ne mažiau praktiškais sprendimais, komfortiškesniu važiavimu ir ekonomiškesniais varikliais.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *