Mercedes-AMG C63 (2015–2021 m.) apžvalga

Mercedes-AMG C63 (2015–2021 m.) apžvalga

Mercedes C63 sedano modelis iš 2015–2021 metų laikotarpio yra vienas patraukliausių sportinių automobilių, vis dar pasižymintis išskirtiniu V8 varikliu. Dabartinėse rinkose naujesni modeliai jau turi keturių cilindrų hibridines sistemas, tad tai gali būti paskutinis šansas įsigyti tokį C63 su tikru pilno dydžio V8, tapusiu beveik legenda.

Variklis ir dinamika

Šio modelio širdis – 4 litrų darbinio tūrio V8 variklis su turbokompresoriumi. Standartinėje versijoje išvystoma net 469 AG, o galingesnė C63 S modifikacija pasiekia iki 503 AG. Pastaroji leidžia įsibėgėti nuo 0 iki 100 km/h vos per 4 sekundes. Abu variklio variantai pasižymi įspūdingu, galingu garsu ir smarkia akceleracija.

Kiekvienas C63 nuo gamyklos komplektuojamas su automatine greičių dėže – septynių pavarų „automatas“ veikia tiksliai, greitai persijungia ir labai dera prie šio automobilio charakterio. Skirtingai nei kai kurie konkurentai, C63 nėra siūlomas su mechanine pavarų dėže, tačiau automatika neatsilieka sportiškumu nuo kitų pasirinkimų.

Važiavimo savybės

Kelio pojūtis ir valdymas yra tarp stipriausių šio automobilio pusių. Vairavimas – tikslus, jautrus, o pakaba Comfort režime paverčia važiavimą ramiu ir maloniu net tolimose kelionėse, nors sportiškoje pakaboje vis dar jaučiamas standumas.

C63 stebina žaismingumu, tačiau išlieka numanomas ir lengvai valdomas net arčiau ribos. Važiavimo stabilumas ir sukibimas leidžia pasitikėti automobiliu, tiek kasdieniniame eisme, tiek važiuojant aktyviau. Norint pilnai išnaudoti potencialą, rekomenduojama tai daryti uždarose trasose, kur automobilio galimybės atsiskleidžia saugiai.

Salono komfortas ir praktiškumas

Mercedes C63 sedano vidus – solidus ir prabangus, daug medžiagų atrodo itin kokybiškai. Sėdynės ir vairo padėtis lengvai reguliuojama, todėl priekyje vietos užteks net aukštesniems keleiviams, taip pat rasite nemažai daiktadėžių ir patogiai įrengtų laikymo vietų.

Galinėje eilėje vietos kojoms ir galvai užtenka ir aukštesniems keleiviams. Tačiau bagažinė nėra pati talpiausia klasėje – jos anga siaura, o forma šiek tiek riboja krovinių dydį, tad ilgesnėms kelionėms gali tekti kruopščiau planuoti bagažo susidėjimą.

Komplektacijos ir įranga

C63 komplektuojamas su natūralios odos „Nappa“ apmušalais, o S versija pasižymi dar išskirtinesne įranga: 19 colių ratlankiais, pilkais saugos diržais ir AMG sportinėmis sėdynėmis. S modifikacijoje taip pat sumontuotas modernus elektroninis riboto praslydimo diferencialas gale, kuris pagerina sukibimą ir valdymą dinamiškesniame režime.

Sąnaudos ir išlaikymo kaštai

C63 S degalų sąnaudos oficialiai siekia apie 8,2 l/100 km, tačiau realiame naudojime galima tikėtis vidutiniškai apie 11 l/100 km. Draudimas priskiriamas prie brangesnių kategorijų, tad išlaidos draudimui bus didesnės nei daugumos įprastų sedanų.

Reguliari priežiūra oficialiame servise taip pat kainuoja nemažai – už dvejus metus aptarnavimų ir būtinus patikrinimus išlaidos gali viršyti 1800 eurų. Taip pat verta žinoti, kad Lietuvoje taikomas automobilių taršos mokestis, kuris priklauso nuo išmetamo CO₂ kiekio, kuro tipo ir gamybos metų – šiam, daug taršos išskiriančiam V8, ši rinkliava bus didesnė nei daugeliui įprastų hečbekų ar mažalitražių automobilių.

Patikimumas ir dažniausios problemos

Nors bendras C-klasės patikimumas laikomas pakankamai geru, visgi kai kurie savininkai susidūrė su tam tikrais trūkumais, ypač dėl išmetamųjų dujų sistemų jutiklių gedimų. Tokie remontai gali būti brangūs, ypač kai rida nesiekia 80 000 kilometrų.

Servisuose kainos taip pat nemažos, ypač renkantis oficialius Mercedes atstovus, o papildomų išlaidų gali reikalauti navigacijos atnaujinimas ar dažnai keičiamų detalių keitimas.

Kokį C63 rinktis?

Turint didesnį biudžetą, tikrai verta rinktis C63 S – daugiau galios, pažangesnė galinė ašis ir gausesnė standartinė įranga šį modelį paverčia tikru sportiniu sedanu. Tačiau ir bazinio C63 galios bei komplektacijos daugeliui pakaks.

Pagrindiniai konkurentai

Geriausi alternatyvūs pasirinkimai – BMW M3 bei Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio. BMW M3 ilgą laiką buvo sportinių sedanų etalonas, tačiau C63 galingumu ir prabanga gali jam rimtai mesti iššūkį. Mėgstantiems dar labiau sportinį valdymą verta pasižvalgyti į Alfa Romeo, kuri garsėja savo lengvumu, vikria važiuokle ir charakteringu V6 varikliu. Tačiau pastarojo modelio patikimumas – dar didesnis galvosūkis nei C-klasės.

Išvada

Mercedes C63 sedanas – galingas, emocingas ir elegantiškas sportinis automobilis, su paskutiniais V8 akcentais. Jis vilioja smagiu vairavimu, garsu ir charakteriu, tačiau reikalauja atsižvelgti į didesnes eksploatacijos išlaidas, remonto kainas ir bendrai sportiškų automobilių taikomą taršos mokestį Lietuvoje. Ieškantiems išskirtinio automobilių pasaulio potyrio – tai išties puikus pasirinkimas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *