Mercedes-Benz Sprinter yra puikus darbinių automobilių pavyzdys, populiari tarp vairuotojų ir yra laikomas itin patikimu. Šis furgonas yra varomas dyzeliniu varikliu ir gali nuvažiuoti daugiau nei 500 000 kilometrų. Tačiau, kaip ir kiekviena automobilių markė, „Mercedes-Sprinter“ turi savų problemų, kurias aptarsime šiame straipsnyje. Tik reguliariai prižiūrėdami savo sprinterį, galite užtikrinti, kad jis tarnautų jums ilgai ir patikimai.
Sugedęs DEF šildytuvas
2020 m. modeliuose ir naujesniuose „Sprinters“ dažna problema yra DEF šildytuvo gedimas. Kaitinimo elementas gali perdegti, dėl ko variklio lemputė užsidegs. Tai gali sukelti problemų šaltesniu metu, ypač žiemą. Jei ši problema nebus išspręsta, gali būti aktyvuotas pradžios atgalinis skaičiavimas. Būtinai stebėkite šią problemą ir nedelsdami taisykite, jei pastebite ją savo Sprinter mikroautobuse.
Sugedęs lankstus išmetimo vamzdis
Tai yra dažna problema, susijusi su 2007 m. arba 906 modelių V6 OM642 dyzeliniu varikliu. Nuo 2007 iki 2009 m. modeliuose tai gali būti susiję su katalizatoriaus dalimi, o nuo 2010 m. ir naujesniuose modeliuose tai gali būti susiję su dyzelinio filtro dalimi.
Dep-skaitiklis be pradžios
Sprinter 2010 ir naujesni modeliai su Bluetec gali pradėti atlikti visus likusius paleidimo ciklus, jei atsiranda problemų su DEF AdBlue sistema. Jei pasibaigia DEF lygis arba gedimai susiję su Nox jutikliais ar kitais DEF / Adblue sistema susijusiais komponentais, gali prasidėti atgalinis skaičiavimas.
Jei tai įvyksta, rekomenduojama nedelsiant diagnozuoti mikroautobusą, kadangi bėgant laikui bus vis sunkiau atlikti reikiamus remonto darbus.
Užsikimšęs DPF
Mercedes-Benz Sprinter yra įrengtas su DPF (Diesel Particulate Filter), kuris suardo suodžius iš išmetamųjų dujų ir taip neleidžia juodiems dūmams išsiskirti iš išmetimo. DPF kaupia suodžius ir juos sudegina esant aukštai temperatūrai, kuri yra generuojama regeneracijos procese. Jei netinkamai naudojama variklio alyva, DPF gali užsikimšti ir apsunkinti išmetamųjų dujų srautą. Tokiu atveju, rankiniu būdu priversti generuoti DPF naudojant SDS Start Scanner, o jei tai nepadeda, reikia keisti DPF.
Problemos, kurios gali užkirsti kelią DPF regeneracijai
- Sugedęs temperatūros jutiklis
- Sukamasis variklis
- EGR vožtuvas
- Veikimo problemos neleidžia DPF atlikti regeneracijos
Dėl nevalomų suodžiu, sprinteris gali prarasti savo galią.
Sumažėjusios galios / silpnumo režimas
Sprinteriai turi šlubavimo režimą, kuri yra saugos funkcija, apsauganti variklį nuo pažeidimų. Jis gali būti įjungtas, jei per stipriai stumiate variklį iki galo. Kai užsidega MIL arba pradeda mirksėti tikrinimo variklio lemputė, tai rodo sušlubavimo režimą.
Jis bando sumažinti variklio galią, kad būtų išvengta tolesnio pažeistų komponentų pažeidimo. Borto kompiuteris arba ECU išjungs turbiną, kad sumažintų galią, priversdamas vairuotoją nuvežti mikroautobusą į patikimą servizą ir atlikti jo techninę priežiūrą.
Šlubavimo režimą dažniausiai sukelia sugedęs EGR, sugedęs deguonies jutiklis, sūkurinis sklendės variklis, tarpinio aušintuvo žarnų nesandarumas, pavara, rezonatorius ir kt.
Alyvos aušintuvo nutekėjimas
Svarbu pastebėti, kad ši problema taip pat gali pasireikšti ir naujesniuose modeliuose su OM642 varikliu. Todėl rekomenduojama stebėti variklio alyvos lygį ir pastebėjus bet kokius nuotėkio požymius, nedelsiant kreiptis į specialistus.
Pakaitinimo žvakių problemos
Sprinter pakaitinimo žvakės ir moduliai yra laikomi norma ir jų tarnavimo laikas priklauso nuo kelių veiksnių, pvz., variklio amžiaus ir būklės. Tačiau, palyginti su benzininiais varikliais, dyzelinių variklių pakaitinimo žvakės ir moduliai paprastai tarnauja ilgiau.
Nepaisant to, yra atvejų, kai pakaitinimo žvakės gali nulūžti arba sugesti, ir ši problema gali būti sunkiai aptinkama. Jei pastebite, kad variklio užsikūrimas yra sunkus arba kad kartais žibintai mirkčioja, tai gali būti ženklas, kad reikia pakeisti pakaitinimo žvakę ar modulį.
Remontas gali būti gana brangus, nes pakaitinimo žvakės keitimui reikalingas specialus įrankis, ir, jei pakaitinimo žvakė užstrigs cilindro galvutėje, gali prireikti nupjauti cilindro galvutę, kad būtų galima ištraukti žvakę.
Injektoriaus problema arba juodoji mirtis
Viena iš Sprinter variklio problemų, vadinama „juoda mirtimi”, kyla dėl varinio sandarinimo žiedo pablogėjimo, esančio purkštukų ir cilindro galvutės viduryje. Tai gali leisti degimo dujoms prasiskverbti ir kaupti juodą dervą arba anglies pavidalo medžiagą virš kuro purkštukų.
Purkštukai gali būti nuimami ir keičiami, jei variniai sandarikliai yra neveiksmingi arba yra netinkamai sumontuoti, kad nebūtų leidžiama degimo dujoms nutekti. Jei pastebite neįprastą kvapą ar girdite įtartinus variklio garsus, gali reikėti daug laiko, kad išvalytumėte „juodosios mirties” sankaupas arba pakeistumėte purkštuką, kad būtų pakeistas varinis sandarinimo žiedas. Kartais gali prireikti purkštuko ir cilindro galvutės nuėmimo, kad būtų pašalinta derva.
Garsai iš sukimo momento keitiklio
Sukimo momento keitiklio triukšmas gali turėti įtakos „Sprinter“ furgonams dėl kelių priežasčių, įskaitant netinkamą transmisijos skysčio alyvą arba netinkamą skysčio lygį, tačiau brangiausia problema yra susidėvėjusi sukimo momento keitiklio blokavimo sankaba. Tokiu atveju reikės nuimti transmisiją, atlikti perstatymus ir iš naujo sumontuoti detales.
Nors „Sprinter“ yra patvarus komercinis mikroautobusas, jis reikalauja reguliarios priežiūros, kad išlaikytų aukštą veikimo lygį. Jei turite „Sprinter“ ir reikia prižiūrėti arba įtariate, kad jis turi problemų, kreipkitės į profesionalų aptarnavimo centrą. Mes pasirūpinsime jūsų furgonu ir teiksime kokybišką ir draugišką aptarnavimą už priimtiną kainą.