Mercedes E Class W212 (2009-2016) – pagrindinės problemos ir atsiliepimai

Mercedes E Class W212 (2009-2016) – pagrindinės problemos ir atsiliepimai

Mercedes-Benz W212 E klasės automobilis yra labai mėgstamas ir vertinamas, o dar kitiems gerai žinomas, kaip W211 įpėdinis. Daugelis entuziastų tai laiko paskutine puikia E-klase, pasižyminčia klasikiniu prestižu ir komfortu, kokio galite tikėtis iš E klasės Mercedes-Benz. Jis šokiravo daug fanų ir asmenų su savo ryškesnėmis kėbulo ir vidaus linijomis, kitiems labiau patiko ir išvaizda, nes ji priminė auksinę Mercedes, W124 ir W140 laikų erą. 2013 metais W212 buvo patobulinta, bei ji atrodė geriau ir kur kas sportiškiau. Nors šis ir laikomas itin patikima E klase, jis turi savo problemų, kaip ir bet kuris kitas automobilis kelyje.

W212 2009
W212 2009

W212 dažniausios problemos ir pagrindiniai gedimai

  • Vandens siurblio gedimai. Reguliariai rekomenduojama tikrinti.
  • Dažnai sugenda O2 ( deguonies) jutiklis.
  • Variklio tvirtinimo gėdimai. Brangios atsarginės dalys ir brangus remontas.
  • 220CDI ir 250CDI varikliuose dažnai būna sugedę Delphi kuro purkštukai ir ECU. Daugumoje automobilių buvo sutvarkyta ,,Mercedes” atstovybės.
  • 250CDI varikliai yra linkę į aušinimo skysčio nuotėkį iš EGR vožtuvo aušintuvo ir vandens siurblių.
  • E300 atmosferiniai V6 susiduria su ECU gedimais.
  • S212 (T modelis, universalas) problemos ir galinės pneumatinės pakabos spyruoklių (maišų) gedimai. Ne kiekvienas pakabos kritimas atsiranda dėl pneumatinės pakabos gedimo, taip pat yra problemų dėl lygio jutiklių jungčių blokavimo, dėl kurio jutiklio rodmenys sugenda. Dėl to automobilis visiškai nukrenta ant žemės.
  • Kaip ir SLK ir W204 C klasėje, W212 galinio rėmo ir ašies korozijos problemos. Didelė ir dažna problema, ypač važiuojant vietose, kuriose daug sniego ir sūrūs keliai.
  • Dyzeliniai varikliai su didelėmis ridomis turi problemų su paskirstymo grandinėmis. Reikia keisti grandinę ir grandinės skriemulius.
  • 200CGi varikliai susiduria su dvejomis pagrindinėmis problemomis: ankstyvas skirstomojo veleno grandinės gedimas ir baltų dūmų išmetimas užkuriant automobilį. Antroji problema išspręsta pakeitus variklio programinę įrangą ir atliekant smulkius alyvos linijos, vedančios į turbokompresorių, remontą bei pakeitus turbokompresoriaus tarpinę.
  • Dažnos problemos su automatinėmis pavarų dėžėmis. Siūlome perskaityti 7G automatinių dėžių pagrindines problemas.
  • Iki 2010 m. gaminamuose OM642 V6 dyzeliniuose varikliuose dažniausiai būna nuotėkių dėl alyvos aušintuvo. Šio nuotėkio pašalinimas yra susijęs su nedidelėmis dalimis (2 sandarikliais), bet tikru galvos skausmu, kai kalbama apie darbo valandas. Ši problema buvo išspręsta po 2010 m., kai „Mercedes“ pristatė naujus sandariklius.
AMG W212 2016
AMG W212 2016

W212 smulkūs defektai ir gedimai

  • Pranešama apie užsikimšusius dyzelino kietųjų dalelių filtrus (DPF). Užsikemša dažniausiai tuose automobiliuose, kurie važiuoja trumpus atstumus.
  • Iš vairo stiprintuvų laša tepalai. Siūlome atkreipti dėmesį sukimo metu, ar nejuntama vibracija. Vairo stiprintuvas, kuriame trūksta skysčių, paprastai skleidžia nedidelį triukšmą ir vibruoja.
  • Įtrukusios oro žarnos.
  • Alkūninio veleno padėties jutiklių gedimai, kuriuos lengva sutaisyti.
  • Automatinis skaitmeninis temperatūros reguliavimo vožtuvas. Nepaisant padidėjusios vidaus temperatūros, automobilis vis tiek linkęs pūsti šaltą orą.

Benzininių variklių gedimai

  • Įsiurbimo pavaros lūžta dėl karščio ir amžiaus. Kolektorius turi būti švarus, o įsiurbimo sklendės visiškai nepažeistos. Tai taip pat yra V8 E500 problema.
  • Alyvos nuotėkis per variklio alyvos filtro korpuso tarpiklius.
  • Skirstomojo veleno magnetų ir skirstomojo veleno padėties jutiklio gedimai.
  • Susidėvėję tuščiosios eigos skriemuliai ir priedų diržų įtempikliai.
  • Ankščiau minėti variklio laikikliai.
W212 E220 SALONAS
W212 E220 SALONAS

Kėbulo ir salono problemos

  • Girgždėjimas.
  • Sugedę puodelio laikiklio dangteliai, nevisiškai atsitraukia ir atidengia puodelių laikiklius.
  • Navigacijos rankenėlės gali gesti. Tai prasideda nuo nedidelių protarpinių problemų ir greitai baigiasi visišku gedimu.
  • Greitai blunka medinės interjero detalės, ypač saulėtose vietose.
  • Prastos kokybės sėdynės siūlės.
  • W212 ankstesnių modelių, ratai ir veržlės susiduria su rūdžių problemomis.

Elektronikos gedimai

  • Pagalbinių akumuliatorių gedimai. Kiekvienas E klasės automobilis turi po dvi baterijas, o pagalbinę bateriją galima rasti bagažinėje. Jis yra atsakingas už Start – stop funkciją ir kitas.

Mūsų patarimai

Dauguma perskaitę šį straipsnį gali pagalvoti, kad W212 turi labai daug pasitaikančių problemų. Tačiau tai yra prabangus automobilis ir to galima tikėtis. Tai yra sudėtingesnė mašina, kurią reikia prižiūrėti. Prieš perkant W212 E klasę įsitikinkite, kad ji turi aiškią techninės priežiūros istoriją. Pasiklauskite pardavėjo ar jis tvarkė ką nors iš minėtų gedimų.

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *