MG HS (nuo 2019 m.) apžvalga

MG HS (nuo 2019 m.) apžvalga

Peržvelgus naudotą MG HS, tampa aišku, kodėl šis didelis SUV yra tarp populiariausių pasirinkimų ieškantiesiems gero kainos ir kokybės santykio. Šis modelis patrauklus ne tik dėl mažesnės kainos lyginant su kai kuriais konkurentais, bet ir gausios standartinės įrangos bei kokybiško surinkimo. Net ir naudoto MG HS interjeras stebina prabanga bei maloniomis apdailos medžiagomis.

Įranga ir komfortas

MG HS siūlo dvi įrangos versijas: Excite ir Exclusive. Net bazinė Excite komplektacija stebina gausumu. Čia rasite odines sėdynes, adaptyvią kruizo kontrolę su vairo asistentu (automatinei dėžei), raktą be raktelio, automatinius žibintus ir lietaus jutiklį, automatinį vidinio veidrodėlio pritemdymą, sulankstomus veidrodėlius, lengvojo lydinio ratlankius, galinius parkavimo jutiklius, atbulinės eigos kamerą, elektrinę vairuotojo sėdynę su šešiomis padėtimis ir dviejų zonų klimato kontrolę.

Infotainment sistemoje – 10,1 colio lietimui jautrus ekranas, skaitmeninis radijas, Bluetooth, Apple CarPlay, Android Auto ir navigacija. Sąrašas įspūdingas jau nuo pirmų kilometrų.

Norintiems daugiau – Exclusive versija papildomai siūlo išskirtinio dizaino ratlankius, LED žibintus, šildomas priekinės sportines sėdynes su elektriniu valdymu, dvispalvį odinį saloną, aplinkos šviesas, panoraminį stogą ir elektrinę bagažinės dangtį.

Važiavimo savybės ir valdymas

MG HS pakaba derina komfortą ir stabilumą. Nors kelio nelygumai jaučiami ne visada švelniai, automobilis užtikrintai susidoroja su kasdienėmis Lietuvos gatvėmis ir greitkelių ruožais. Varikliai šiek tiek garsesni, o informacinės sistemos veikimas kartais gali vėluoti, tačiau vairo valdymas tikslus ir numatomas. Stabdžių pedalo jautrumas lengvai prisitaikomas tiek mieste, tiek didesniu greičiu.

PHEV (iš tinklo įkraunamas hibridas) versija pasižymi papildoma galia, tačiau dėl akumuliatoriaus svorio automobilis labiau linksta posūkiuose. Vis dėlto važiavimas yra sklandus mažesniu greičiu, o tik pajutus didesnius nelygumus pasijaučia didesnis svoris.

Varikliai ir taupumas

MG HS galima rinktis su 1,5 l 119 kW benzininiu varikliu bei galimybe įsigyti jį su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže arba papildomai – su septynių laipsnių automatine. Šis variklis 0–100 km/h įsibėgėja per 9 sekundes. Hibridinė PHEV versija, turinti bendrą 189 kW galią ir dešimties laipsnių automatinę dėžę, 100 km/h pasiekia vos per 6,9 sekundės bei mieste ir magistralėje jaučiasi gerokai dinamiškesnė. Visiškai elektriniu režimu MG HS PHEV gali nuvažiuoti iki 51 km (pagal WLTP).

  • Benzininės versijos (1.5 T-GDi) vidutinės sąnaudos – apie 7,4 l/100 km.
  • Hibridinės PHEV versijos vidurkis deklaruojamas 1,8 l/100 km, tačiau realiomis sąlygomis šis skaičius dažnai būna didesnis.

Erdvumas ir praktiškumas

Salone priekyje vietos daug ir aukštesniems keleiviams, tačiau galinėje sėdynių eilėje dėl aukštesnės grindų linijos dalies keleivių kojos gali būti pakeltos aukščiau. Montuojant panoraminį stogą šiek tiek sumažėja galvos vietos.

Bagažinės tūris pagal šio dydžio SUV standartus vidutiniškas – į ją telpa šeši rankiniai kelioniniai lagaminai, kai kai kurie konkurentai siūlo dar daugiau vietos. Tai svarbus aspektas, jei dažnai keliaujate su šeima ir bagažu.

Pridėtinės išlaidos ir eksploatacija

Rinkoje už 18 720–21 060 eurų paprastai galima rasti 2019 arba 2020 metų MG HS su Excite įranga ir standartiniu benzininiu varikliu. PHEV versijos su nedidele rida ir Excite įrangos lygiu kainuos nuo 30 420 eurų. Naujesni Exclusive modeliai (2021 m.) dažniausiai kainuoja apie 25 740 eurų.

Lietuvoje įsigyjant MG HS reikėtų įvertinti periodinį techninį aptarnavimą bei eksploatacinius mokesčius. Automobilio taršos mokestis priklauso nuo CO₂ emisijų, kuro tipo ir pirmosios registracijos metų. Benzininių MG HS versijų CO₂ rodikliai dažniausiai lemia vidutinį mokestį, o hibridinė PHEV versija gali pretenduoti į mažesnius įkainius dėl mažesnės emisijos.

Draudimo kainos paprastam MG HS bus vidutinės, o hibridui – kiek didesnės dėl didesnės vertės. Pagrindinių aptarnavimo darbų išlaidos išlieka prieinamos, o visi nauji MG automobiliai turi septynerių metų garantiją, kuri perduodama ir kitam savininkui.

Kodėl verta rinktis MG HS?

Nors PHEV versija džiugina ekonomiškumu ir sparta, kainos skirtumas nuo įprasto benzininio modelio šiuo metu gerokai didesnis. Daugeliui pirkėjų pakaks Excite komplektacijos ir ne-PHEV varianto tiek pagal įrangą, tiek pagal dinamiką ir kasdienį ekonomiškumą – taip nereikės permokėti už hibridą.

Kokius dar konkurentus svarstyti?

Be MG HS, šeimos ieškantys didesnio SUV dar renkasi tokius modelius kaip Mazda CX-5, Peugeot 5008 ar net mažesnę, bet pigesnę Dacia Duster. Tarp rimtesnių alternatyvų – erdvus ir gerai įvertintas Ford Kuga, ypač jei aktualus didesnis salonas ir hibridinė technika.

MG HS išlieka vienu prieinamiausių pasirinkimų ieškant kokybiško ir gausiai įrengto naudoto SUV, todėl visiems ieškantiems patikimo, ekonomiško ir komfortiško šeimyninio visureigio MG HS tikrai verta pasidomėti atidžiau.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *