Mitsubishi Eclipse Cross (nuo 2018 m.) apžvalga

Mitsubishi Eclipse Cross (nuo 2018 m.) apžvalga

Mitsubishi Eclipse Cross yra miesto visureigis, kuris išsiskiria iš minios savo nestandartiniu dizainu. Šio segmento automobilių gausybėje tokie drąsūs stilistiniai sprendimai padeda nepaskęsti pilkoje masėje — tai iš karto pastebi kiekvienas, pamatęs Eclipse Cross gatvėje.

Bendras vaizdas

Vizualiai šis automobilis atrodo moderniai ir išties patraukliai, tačiau kasdienybėje svarbu ne vien išvaizda. Lyginant su pagrindiniais konkurentais, tokiais kaip Peugeot 3008, Seat Ateca ar Skoda Karoq, Mitsubishi Eclipse Cross turi savo pranašumų, bet yra ir kur pasitempti.

Pagrindiniai privalumai

  • Gausi bazinė įranga
  • Stumdomos galinės sėdynės
  • Išplėstos saugumo technologijos

Svarbūs trūkumai

  • Nėra patraukliausias vairavimui – valdymas gana vangus, o posūkiuose juntamas didesnis kėbulo svyravimas
  • Nelygus riedėjimas važiuojant mažu greičiu
  • Prastokas multimedijos valdymas

Variklis ir dinamika

Kalbant apie techniką, šis modelis siūlomas su vienu pagrindiniu varikliu — 1,5 litro turbobenzininiu 119 kW (161 AG) galingumo. Tai leidžia dinamiškai įsibėgėti mieste, tačiau variklis pasižymi gana staigia akceleratoriaus reakcija, todėl švelniai pajudėti iš vietos gali būti sudėtinga. Be to, stipriau paspaudus pedalą motors triukšmingas.

Kelyje šis automobilis jaučiasi, kaip ir dera tvirto kėbulo SUV – posūkiuose kūnas kiek labiau svyruoja, o vairas išlieka lengvas, bet ne itin informatyvus. Miesto sąlygomis parkuotis patogu, tačiau sportiško vairavimo mėgėjams Eclipse Cross gali nepalikti stipraus įspūdžio.

Salono įspūdžiai

Salono kokybė – vienas geresnių Mitsubishi pasiekimų pastaruoju metu. Vidaus apdaila solidi, praktiška, tačiau naudojama nemažai kietų plastikų. Tai ypač matyti apatinėje panelės ir durų dalyje. Multimedijos sistema atnaujinta ir naudojasi lietimui jautriu ekranu, kuris kiek atitolęs nuo vairuotojo – dėl to įrengtas papildomas valdymo pultelis. Tačiau daugeliui šis sprendimas gali būti per jautrus ir naudotis tiesiogiai lietimo ekranu patogiau.

Kainos ir išlaikymas

Nors naujas Mitsubishi Eclipse Cross kainuoja patraukliai, panaudotų automobilių rinkoje šis modelis atrodo dar įdomiau. Pavyzdžiui, už apie 18 720 eurų galima rasti mažai važinėtą bazinės komplektacijos modelį, už kiek daugiau nei 19 890 eurų – gausesnės įrangos versiją, o už maždaug 21 645 eurus – prabangiau įrengtą variantą su odiniu salonu.

Nors įsigyti šį modelį galima už priimtiną kainą, reikia atkreipti dėmesį į kuro sąnaudas. Oficiali statistika rodo, kad šis 1,5 litro turbobenzininis variklis naudoja apie 6,6 l/100 km, tačiau realybėje dažniausiai sunaudojama kiek daugiau. Prie metinių išlaidų reikėtų pridėti draudimą, kasmetinį techninį aptarnavimą ir Lietuvos taršos mokestį, kuris apskaičiuojamas pagal CO₂ emisiją, kuro tipą bei pirmąją automobilio registracijos datą. Gamintojas siūlo fiksuotos kainos techninės priežiūros planą iki 3 metų, kuris gali būti perduodamas ir kitam savininkui — tai aktualu perkant naudotą automobilį.

Rekomendacijos ir modelio pasirinkimas

Kadangi tinkamas tik vienas variklis, pagrindinis pasirinkimas – transmisija. Rekomenduotume mechaninę pavarų dėžę – automatinė (CVT tipo) žada laikyti variklį aukštose apsukose, o tai tik dar labiau išryškina jo triukšmingumą.

Geriausias kainos ir įrangos santykis pasiekiamas „3“ komplektacijoje: čia rasite priekinio ir galinio parkavimo jutiklius, dviejų zonų klimato kontrolę, šildomas priekines sėdynes ir informacinį ekraną priešais vairuotoją.

Pagrindiniai konkurentai

Ieškantiems alternatyvų verta atkreipti dėmesį į Peugeot 3008 su 1,2 l benzinu ar dyzeliniais varikliais. Šis modelis pasižymi komfortiškesniu važiavimu ir originaliu salono dizainu, nors apatinėje dalyje gali būti pigesnių apdailos medžiagų.

Skoda Karoq – puikus pasirinkimas vertinantiems vidinės apdailos kokybę ir patogumą. Net jei dizainas atrodo santūrus, standartinė įranga čia gausi, o važiavimo komfortas – aukšto lygio nepriklausomai, kuris variklis būtų pasirinktas.

Seat Ateca džiugins vairavimo entuziastus – šis modelis valdomas tiksliau ir yra sportiškesnis. Pasirinkus 1,5 l turbo benzininį variklį, automobilio dinamika tampa dar įdomesnė. Aukštesnės komplektacijos FR versijoje laukia LED žibintai, didesnis multimedijos ekranas ir galinio vaizdo kamera.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *