Mitsubishi L200 (2015–2019) apžvalga

Mitsubishi L200 (2015–2019) apžvalga

Ieškote patikimos, naudotos pikapo? Mitsubishi L200 išsiskiria praktiškumu ir tvirtumu, todėl jau daugelį metų išlieka populiarus pasirinkimas tarp naudotų 4×4 savininkų Lietuvoje. Tai automobilis, kuris sujungia naudingo darbo galimybes ir komforto įrangą kasdieniam naudojimui mieste bei už jo ribų.

Bendra apžvalga

Mitsubishi L200 galima drąsiai laikyti universaliu sprendimu tiek darbui, tiek aktyviam gyvenimui. Nors Lietuvoje šis modelis neturi egzotiško pavadinimo kaip kai kuriose kitose šalyse, jis pasižymi išskirtiniu patikimumu ir ilgaamžiškumu. Taip pat pasiūlo didelį naudotų pavyzdžių pasirinkimą, leidžiantį išsirinkti tinkamiausią pagal poreikius ir biudžetą.

Varikliai ir važiuoklė

Pikapas komplektuojamas tik su turbodyzeliniais varikliais. Viena populiariausių – 2.4 l darbinio tūrio, 151 AG arba 177 AG galios, jėgainė. Palyginus su konkurentais, tokiais kaip Toyota Hilux, L200 pasižymi didesne galia, tačiau nusileidžia galingesniems Ford Ranger ar Volkswagen Amarok varikliams. Žemaūgis sukimo momentas užtikrina gerus vilkimo ir pravažumo rezultatus. Jei ketinate dažnai vilkti priekabą, verta rinktis 2018 m. ar naujesnį modelį – tuomet atnaujinta važiuoklė leidžia vilkti iki 3,5 tonos.

Važiavimo ypatumai

Mitsubishi L200 išlieka stabilus, nors ir negali pasigirti ypatingu manevringumu. Kaip ir daugumos tokio tipo automobilių, važiuoklė pritaikyta apkrovai, todėl važiuojant tuščiu kroviniu skyriumi gali pasijusti standumas. Visgi, palyginti su kai kuriais konkurentais, L200 važiuoja kiek komfortiškiau.

Bekelei pritaikyta konstrukcija

Kėbulo prošvaisa siekia 205 mm, leidžianti įveikti net ir sudėtingesnius bekelės ruožus. Automobilis lengvai gali bristi iki 600 mm gylio vandenį, o jo priekinių/galinių pakilimo kampai – atitinkamai 30° ir 22°, pervažos kampas – 24°. Verta pažymėti, kad L200 neturi galinio diferencialo blokavimo – itin reiklaus bekelės mėgėjai gali į tai atsižvelgti.

Salonas ir komfortas

Salone vyrauja praktiškos, ilgaamžės medžiagos, kurios pritaikytos naudoti darbui. Ieškant prabangaus minkštumo teks žvalgytis į brangesnius modelius. Sėdint gale, dėl aukšto grindų keleivių kojos gali būti nepatogioje padėtyje, o ir erdvės virš galvos tiek priekyje, tiek gale nėra daug. Tačiau vietos kojoms ir pečiams pakanka.

Komplektacijų ypatumai

  • 4Life: baziniai modeliai komplektuojami su kondicionieriumi, Bluetooth, elektriniais langais ir dviejų kolonėlių garso sistema. Club Cab versijoje – keturios kolonėlės, lengvojo lydinio ratlankiai bei šoniniai laipteliai, o Double Cab turi ir kruizo kontrolę.
  • Titan: papildomai suteikia dviejų zonų klimato kontrolę, elektrinius veidrodėlius, automatinį apšvietimą bei valytuvus.
  • Warrior: šildomos odinės sėdynės, galinio vaizdo kamera, bi-xenon žibintai.
  • Barbarian: minkštai atsidarantis galinis dangtis, elektriniai vairuotojo sėdynės reguliavimai. Šios dvi aukščiausios komplektacijos siūlomos tik Double Cab versijoje.

Krovinių skyrius

Sunkvežimio krovinių skyrius priklauso nuo kabinos dydžio – Club Cab versijoje jis siekia 1850 mm, o Double Cab – 1470 mm. Abiejose versijose telpa europinio standarto paletė, tačiau Amarok modelis pasižymi erdvesniu skyrumi.

Nuosavybės išlaidos

Kainos ir pasirinkimas

Ankstyvo, 2015 m. gamybos modelio kaina prasideda nuo maždaug 15 210 eurų, vidutinės klasės Titan iš 2016 m. kainuos apie 16 965 eurus. 2017 m. Barbarian su mažesne nei vidutine rida galima rasti nuo 19 305 eurų, o vos metus naudotas 2019 m. modelis iš oficialaus atstovo kainuos apie 23 400 eurų.

Eksploatacinės sąnaudos

  • Automatinė Double Cab versija – 7,5 l/100 km (pagal NEDC).
  • Rankinis Single Cab – 6,9 l/100 km.

CO₂ emisija ir taršos mokestis

Automatinė Double Cab versija išskiria iki 196 g/km CO₂, o ekonomiškesnis 4Life su mechanine pavara – 180 g/km. Lietuvoje šiam modeliui taikomas taršos mokestis, kurio dydis priklauso nuo pirmos registracijos metų, degalų tipo ir išmetamo CO₂ kiekio. Kuo emisija didesnė ar automobilis senesnis, tuo mokestis auga.

Techninė priežiūra

Mitsubishi techninės priežiūros paslaugos dažnai kainuoja mažiau nei kai kurių konkurentų, ypač senesniems modeliams taikomos specialios programos. Vis dėlto kainos gali skirtis priklausomai nuo serviso, tad verta pasidomėti vietiniais pasiūlymais.

Ką verta rinktis?

Optimalus pasirinkimas

Išskirtinai racionalus sprendimas – Titan komplektacija. Čia surasite visas būtiniausias komforto ir saugumo funkcijas už patrauklią kainą. Jei pavyks rasti Warrior ar Barbarian analogus už panašią sumą, juos verta svarstyti dėl papildomų patogumų.

Variklio pasirinkimas

Patariama rinktis 177 AG 2.4 l dyzelinį variklį, nes jis pasiūlo daugiau dinamikos, o kuro sąnaudos skiriasi nežymiai lyginant su silpnesniu variantu.

Pagrindiniai konkurentai

  • Toyota Hilux – patikimiausias ir didžiausią krovumo galimybę siūlantis pikapas, nors jo išmaniosios technologijos ir vairavimo patirtis kai kuriems gali pasirodyti kuklios.
  • Ford Ranger – didesnė įvairovė kėbulo tipų bei variklių, nuo ekonomiško keturių cilindrų iki galingo penkių cilindrų dyzelio.
  • Volkswagen Amarok – ypač komfortiškas vairuoti, pasiūlo galingą 3.0 l V6 dyzelį ir erdvų krovinių skyrių.
Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *