Mitsubishi Outlander 4×4 (2007–2013) apžvalga

Mitsubishi Outlander 4×4 (2007–2013) apžvalga

Mitsubishi Outlander visureigis išsiskiria netikėtai maloniomis vairavimo savybėmis, ypač įvertinant dideles automobilio gabaritus. Vairas yra gerai subalansuotas ir tikslus, o pavarų perjungimas – aiškus ir užtikrintas. Aukštas kėbulas važiuojant stabilus, todėl jis nesvyruoja posūkiuose. Tiesa, pakabos komfortas galėtų būti geresnis – kelio nelygumus Outlander perteikia jaučiau nei kai kurie konkurentai, tačiau bendrai važiuoklė nėra per kieta.

Vairavimo įspūdžiai

Vairuojant Outlander, gali pasirodyti, kad salone kiek per daug girdisi ne tik variklio, bet ir vėjo bei padangų keliamas triukšmas, ypač didesniu greičiu važiuojant užmiesčio keliais ar greitkelyje. Dyzeliniai varikliai garsesni už benzininius, tad tiems, kam svarbi absoliuti ramybė salone, šis aspektas gali būti svarbus.

Erdvumas ir bagažinė

Outlander viduje pasiūlo daug erdvės ir vairuotojui, ir keleiviams – ypač priekinėje ir vidurinėje eilėje galvos bei kojų vietos pakaks net aukštesniems žmonėms. Tačiau trečia, galinė sėdynių eilė gerokai siauresnė – ji tinkama tik vaikams arba retoms progoms.

Sulanksčius tolimiausią sėdynių eilę, bagažinė tampa ypač talpi – net 541 litras. Jei prireiks dar daugiau vietos, antrą eilę taip pat galima nulenkti, tada bagažinė išauga iki įspūdingų 1691 litrų. Outlander interjeras patogus ir apgalvotas, bet kai kuriose vietose naudojamos medžiagos gana paprastos ir plastikinės.

Kuro sąnaudos ir išlaikymo kaštai

Naudoto Outlander draudimas daugeliu atvejų nesukels didelių išlaidų, lyginant su kitais septynviečiais visureigiais. Kuro sąnaudos – viena svarbiausių šio automobilio išlaikymo dedamųjų. 2,4 litro benzininio variklio modelis vidutiniškai sunaudoja apie 9,4 l/100 km, o anglies dioksido emisija siekia 222 g/km. 2,2 litro dyzelinė versija ekonomiškesnė – ji reikalauja vidutiniškai 7,4 l/100 km, išskiria 194 g/km CO₂. Eksploatuojant Lietuvoje, taršos mokestis skaičiuojamas atsižvelgiant į CO₂ emisiją, kuro tipą ir pirmos registracijos metus, tad šis aspektas gali reikšti skirtingą metinę sumą priklausomai nuo konkretaus modelio.

Modelių pasirinkimas

Pirmieji Outlander modeliai buvo siūlomi su 2,0 litrų 138 AG dyzeliniu varikliu, arba 2,4 litrų 168 AG benzininiu. 2009 metais modelis atnaujintas, pasiūlytas 2,2 litro dyzelinis variklis, šis taip pat buvo montuojamas kai kuriuose kituose to meto visureigiuose.

Kurią versiją rinktis?

Ieškantiems ekonomiškiausio varianto, verta atkreipti dėmesį į ankstesnį 2,0 litrų dyzelinį modelį – jo užtenka kasdieniams poreikiams, o sąnaudos nedidelės: apie 6,8 l/100 km, CO₂ – 180 g/km. Nuo 2009 metų montuotas 2,2 litro variklis galingesnis (171 AG), bet sunaudoja daugiau degalų ir dažnai būna brangesnis rinkoje. Tuo metu 2,4 litro benzininis variantas užtikrina greitesnį pagreitėjimą, tačiau jis brangesnis eksploatuoti, lyginant su dyzeliniais.

Iš ankstyvesnių komplektacijų dažniausiai pasitaiko Equippe, Warrior, Elegance arba Diamond, o po 2009 metų – GX2, GX3 ir GX4 versijos. Jei užtenka paprastesnės komplektacijos – oro kondicionierius, CD grotuvas ir elektriniai langai gaunami jau su Equippe arba GX2 modeliais. Septynių sėdimų vietų versijų pasirinkimas ribotas – dažniausiai tai brangesni variantai.

Automobilio paskirtis ir alternatyvos

Outlander – praktiškas šeimos visureigis, kuris patogiai tinka ir kasdieniam naudojimui, ir ilgesnėms kelionėms. Renkantis naudotą modelį, verta pasverti prioritetus: ekonomiškumą, talpą ar papildomą įrangą. Rinkoje taip pat galima rasti ir kitų panašaus dydžio, septynviečių visureigių – jei Outlander netenkina visų lūkesčių, verta palyginti su kitais pasirinkimais.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *