Mitsubishi Space Star hečbeko (1998–2006) apžvalga

Mitsubishi Space Star hečbeko (1998–2006) apžvalga

Mitsubishi Space Star yra penkerių durų hečbekas, kuris išsiskiria patikimais mechanizmais ir nemažu standartinės įrangos kiekiu. Vis dėlto vairavimo malonumo čia ieškoti neverta – važiavimas nėra komfortiškas, o automobilio valdymas atrodo netikslus ir nepaslankus. Automobilis gamintas nuo 1998 iki 2005 metų, o jį dažniausiai renkasi tie, kuriems svarbus ekonomiškumas ir funkcionalumas, tačiau netrukdo paprastas dizainas ir nuosaikus važiavimas.

Privalumai

  • Patikimi varikliai ir transmisija
  • Daug smulkių daiktadėžių salone
  • Penkerios pilnavertės durys ir reguliuojama galinė sėdynė
  • Nedidelės eksploatavimo išlaidos

Minusai

  • Kietoka pakaba, nemaloni kelio vibracija
  • Prastas salono garso izoliavimas – girdėti tiek ratų, tiek vėjo triukšmas
  • Viduje ribota erdvė, ypač bagažinėje – pakabos elementai atima dalį vietos
  • Vairuotojo vietos reguliavimo galimybės menkos, tad rasti patogią padėtį nelengva

Važiavimas ir komfortas

Space Star važiuojant nelygiu keliu dažnai supasi, o lengvas vairas nesuteikia aiškaus grįžtamojo ryšio. Greitėjant ryškėja ir variklio keliamas triukšmas, ypač važiuojant didesniais greičiais. Nors galvos aukštiems keleiviams netrūksta, bendra erdvė salone išlieka kukli, o bagažinės tūris ribotas ne tik dėl dydžio, bet ir užimančių vietą pakabos atramų.

Įranga ir salono funkcionalumas

Visos pagrindinės versijos turi centrinį užraktą, lengvojo lydinio ratus, elektrinius priekinius langus ir veidrodėlius, stoglangį bei CD grotuvą. Daugelyje modifikacijų rasite nemažai papildomos įrangos: oro kondicionavimą, elektrinius galinius langus ar papildomas saugos pagalves, ypač nuo 2001 metų modeliuose.

Eksploatacijos išlaidos

Nors Space Star nėra sportiškas ar dinamiškas, naudotų automobilių rinkoje jis vis dar išlaiko stiprias pozicijas dėl patikimumo. Dėl to kainos išlieka aukštesnės lyginant su kai kuriais konkurentais. Privaloma draudimo įmoka dažniausiai būna kiek didesnė nei vidutinė klasėje. Reguliari techninė priežiūra oficialiuose servisuose taip pat gali kainuoti daugiau, todėl verta ieškoti patikimų autoservisų, gerai išmanančių japoniškas transporto priemones.

Degalų sąnaudos ir taršos mokestis

1,9 litro dyzelinis variklis pasižymi ekonomiškumu – jis vidutiniškai sunaudoja apie 5,5 l/100 km, o 1,3 litro benzininis modelis – apie 6,7 l/100 km (važinėjant mieste degalų sąnaudos gali padidėti). Lietuvoje Space Star, priklausomai nuo variklio tipo, pirmos registracijos metų ir CO₂ emisijos, taikomas taršos mokestis. Prieš įsigyjant vertėtų perskaičiuoti, kokią sumą tektų sumokėti už šią transporto priemonę.

Kurią versiją rinktis?

Optimalus pasirinkimas daugeliu atvejų – bazinis 1,3 litro benzininis variklis (84 AG), kuris itin tinka važinėjantiems mieste. Tačiau tiems, kurie dažnai keliauja užmiestyje ar važiuoja didesniais greičiais, rekomenduotina rinktis 1,6 arba 1,8 litro benzininę, arba ypač ekonomišką 1,9 litro dyzelinę versiją. Visuose modeliuose net bazinės komplektacijos dažniausiai turi visas pagrindines komforto funkcijas, tad pasirinkimas priklauso nuo asmeninių važiavimo įpročių.

Alternatyvos

Jei ieškote funkcionalaus naudoto miesto hečbeko, galite svarstyti ir kitus populiarius modelius su panašiu praktiškumo indeksu – pavyzdžiui, Toyota Yaris Verso, Renault Scenic ar Honda Jazz. Kiekvienas jų turi savų stipriųjų pusių, tačiau Mitsubishi Space Star išlieka patrauklus pasirinkimas dėl savo patikimumo ir komforto lyg menkai kainai.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *