Nissan 350Z kabrioletas – išraiškingas sportinis automobilis, kuris stebina savo charakteriu. Atsisveikinus su kupė stogu, vairuotoją pasitinka įspūdingas V6 variklio garsas bei ryškūs sportiški pojūčiai. V6 variklis, turintis iki 309 AG, ypatingai maloniai „dainuoja“, kai spaudžiamas prie aukštų sūkių, tad norintys ramybės šį modelį dažniausiai apeina ratu.
Bendras vaizdas
Nissan 350Z be stogo įkūnija klasikinį sportinį automobilį kabrioleto kėbule. Papildomai įmontavus apie 150 kg sustiprinimų, automobilis išsaugo puikų kėbulo tvirtumą – važiuojant nelygiais arba vingiuotais keliais nepastebėsite vibracijų ar nepatogumų. Veik greta kupė modelio, kabrioletas stebina panašiu stabilumu ir jautriu vairavimu, nors kai kuriuose kelio vingiuose gali pritrūkti tos paskutinės sportinės aštrumo ribos, kuria didžiuojasi kai kurie kiti kabrioletai.
350Z salone patogiai įsikurs du aukštesni keleiviai, net jeigu stogas bus uždarytas. Audinio stogas kompaktiškai pasislepia po metaliniu gaubtu, tačiau dėl to bagažinės talpa tampa dar mažesnė, lyginant su kupė versija. Bent jau stogo mechanizmas valdomas itin paprastai, vos vienu mygtuko paspaudimu, o jis sulankstomas vos per 20 sekundžių. Dėl gerai apgalvotos vairuotojo pozicijos ir už galinių sėdynių esančio papildomo stiklo, vėjo skersvėjų salone beveik nėra.
Eksploatavimo kaštai
Lietuvoje naudotų Nissan 350Z kabrioletų rinkos kainos vis dar išlieka gana aukštos, nes kabrioletas buvo brangesnis už kupė, todėl jis geriau išlaikė vertę. Renkantis šį modelį, verta atsižvelgti į periodines priežiūros sąnaudas – rekomenduojama atlikti techninį aptarnavimą kas 14 484 km. Tiesa, pasirinkus nepriklausomą servisą, galima sutaupyti apie 20 %, tačiau būtina užtikrinti, kad būtų laikomasi gamintojo priežiūros grafiko ir naudojamas tinkamas tepalas.
Nissan 350Z degalų sąnaudos nėra mažos – vidutiniškai šis automobilis sunaudoja apie 11,4 l/100 km. Be to, rekomenduojama pilti aukštesnės kokybės benzino. Reikėtų pasiruošti didesnėms draudimo ir eksploatacijos išlaidoms. Kadangi modelio variklis pasižymi aukštomis CO₂ emisijomis, Lietuvoje už registraciją teks susimokėti papildomą taršos mokestį, kuris priklauso nuo išmetamo CO₂ kiekio, degalų rūšies ir automobilio pirmosios registracijos metų.
Įranga ir modifikacijos
Pagrindinėje komplektacijoje kabrioletas siūlomas su oro kondicionieriumi, distanciniu centrinio užrakto valdymu, CD grotuvu, lengvojo lydinio ratlankiais ir elektra valdomais langais. GT lygio automobiliai papildomai aprūpinti šildomomis odinėmis sėdynėmis, kruizo kontrole ir pagerinta garso sistema.
Atsiradus 2006 metų atnaujinimui, variklio galia pakilo iki 297 AG, o 2007 metais – iki 309 AG. Yra šeši kėbulo spalvų variantai, tarp kurių – įspūdingas oranžinis tonas, puikiai tinkantis išraiškingam šio automobilio charakteriui. Taip pat kai kuriems modeliams buvo siūlomas oranžinis odinis salonas ir parkavimo jutikliai. Automatinės pavarų dėžės šiam modeliui nebuvo siūloma.
Nissan siūlė ir sportinio padalinio Nismo aksesuarus – išorės stiliaus paketus, sportinius ratlankius ar kitas detales galima rasti dalyje naudotų 350Z.
Kas gali būti alternatyva?
Jei ieškote emocijų kupino, išraiškingo sportinio kabrioleto už patrauklią kainą, Nissan 350Z yra vertas dėmesio. Visgi verta palyginti jį su kitais analogiškais modeliais – kai kurių jų valdymas posūkiuose yra dar tikslesnis ar gali pasiūlyti daugiau prestižo. Vertinkite savo poreikius: ar pirmenybę teikiate neapdorotai jėgai bei emocijai, ar visapusiškai dinamikai ir komfortui?

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.