Nissan 350Z kupė yra vienas iš tų automobilių, kurie patraukia dėmesį iš pirmo žvilgsnio. Tai galingas dviduris sportinis modelis, pasižymintis klasikiniais galiniais varomais ratais, 3,5 litro V6 varikliu ir mechanine pavarų dėže. Šis automobilis skirtas tiems, kurie vertina sportišką važiavimą ir nori pajusti tikrą galią po kapotu.
Važiavimo savybės
Nissan 350Z išsiskiria savo našumu – nuo 0 iki 100 km/h jis įsibėgėja maždaug per 5,9 sekundės, o maksimalus greitis siekia 250 km/h. Variklis užtikrina užtikrintą trauką tiek žemame, tiek vidutiniame apsukų intervale, be to garsas yra ryškus ir sportiškas.
Nors sukibimo lygiu 350Z nenuvilia ir posūkiuose laikosi stabiliai, lyginant su kai kuriais konkurentais, automobilio valdymas nėra pats vikriausias. Važiuoklė gana standi, tačiau komforto išlieka užtektinai net nelygesniais keliais. Vairavimas ties didesniu greičiu tampa tikslesnis, o vairavimo pojūtis – informatyvus.
Kasdienės eksploatacijos ypatumai
350Z – tikras sportinis automobilis, todėl nenuostabu, kad vietos salone yra tik dviem keleiviams. Vairuotojas ir keleivis turi daug vietos galvai ir kojoms, tačiau bagažinės talpa nestebina – didesniems kroviniams vietos čia pritrūks.
Išlaikymo kaštai
Šis modelis pasižymi geromis likutinėmis vertėmis, nes naudotų egzempliorių pasiūla rinkoje ribota, o pasirinkimas mažas. Dėl to kainos išlieka gana aukštos, tad norimą variantą teks paieškoti.
Tačiau išlaikyti šią kupė gana brangu. Vidutinės degalų sąnaudos siekia apie 11,4 l/100 km, o rekomenduojama naudoti didesnio oktaninio skaičiaus benziną. Taip pat gamintojas rekomenduoja techninį aptarnavimą atlikti kas 14 500 km. Tiesa, pasirinkus nepriklausomą servisą, aptarnavimo sąskaita galėtų sumažėti apie penktadaliu.
Nors 350Z eksploatacijos išlaidos didesnės nei įprastų automobilių, palyginus su kai kuriais konkurentais – pavyzdžiui, „Porsche Boxster“ ar sportiškomis „Audi TT“ ir „Mazda RX-8“ versijomis – Nissan gali būti žymiai racionalesnis pasirinkimas. Visgi kai kam gali pritrūkti išskirtinio prekinio ženklo įvaizdžio, kuriuo žavi konkurentai.
Lietuvoje taikomas taršos mokestis
Perkant Nissan 350Z Lietuvoje, būtina atkreipti dėmesį į galiojantį taršos mokestį, kuris priklauso nuo automobilio pirmos registracijos metų, kuro tipo ir CO₂ emisijų. Kadangi 350Z turi galingą benziną varomą variklį, jo CO₂ emisijos gana aukštos, tad metinis mokestis gali būti reikšmingas.
Įrangos pasirinkimai ir rekomendacijos
Nissan 350Z pirkėjai Lietuvoje dažniausiai renkasi tą vieną 3,5 l variklį su mechanine šešių pavarų dėže – kitokios komplektacijos čia nėra. 2006 m. modeliais galia kiek padidėjo (iki 297 AG), o nuo 2007 m. – dar šiek tiek daugiau, iki 309 AG.
Standartinė įranga išties gausi: 18 colių lengvojo lydinio ratlankiai, klimato kontrolė, ksenoniniai žibintai, elektriniai langai priekyje, centrinis užraktas bei CD keitiklis. Modeliuose su GT paketu rasite ir odines, elektrines, šildomas sėdynes, greičio palaikymo sistemą bei pagerintą audio aparatūrą. Gamyklinė navigacija siūlyta kaip papildoma įranga.
Galima rinktis iš šešių kėbulo spalvų, tarp kurių yra ir drąsi oranžinė. Tokia spalva išskirs jūsų automobilį iš minios, tačiau ne visiems pirkėjams ji patraukli – tai gali turėti įtakos perpardavimo galimybėms.
Ieškant 350Z taip pat verta pažiūrėti, ar automobilis neturi papildomų sportiškų Nismo aksesuarų – sportinių ratų ar išorės detalių, kurios dar labiau pabrėžia išskirtinį charakterį.
Galimos alternatyvos
Nissan 350Z rinkoje konkuruoja su tokiais modeliais kaip „Audi TT“, „Mazda RX-8“, ar net „Porsche Boxster“. Galutinis pasirinkimas priklausys nuo to, ko ieškote: išskirtinės sportiškos mechanikos, išraiškingo dizaino ar žinomo vokiško prekinio ženklo.

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.