Nissan Primera hečbekas dažnai lieka nepastebėtas tarp naudotų automobilių, tačiau tai racionalus sprendimas ieškantiems patikimos šeimos transporto priemonės už patrauklią kainą. Šis automobilis labiau orientuotas į praktiškumą nei išskirtinį dizainą, todėl tiems, kuriems mažiau rūpi aplinkinių nuomonė, Primera gali būti puikus pasirinkimas.
Bendras vaizdas
Primera hečbeko erdvumas nustebins ne vieną – galinėje sėdynėje patogiai įsitaisys ir aukšti keleiviai. Keleivių ir bagažo skyrius talpus, ypač lyginant su sedano versija. Priekyje vietos netrūksta, o vairuotojo pozicija daugumai bus tinkama ir nepervargins ilgesnėse kelionėse. Vidaus apdaila paprasta, tačiau valdymo mygtukai išdėstyti logiškai ir naudojimasis jais intuityvus.
Pagrindiniai privalumai
- Nissan Primera pasižymi geru vairuotojo ir keleivių komfortu, tik važiuoklė kiek kietesnė, o dizainas – santūrus.
- Automobilio surinkimo kokybė pranoksta kai kurių konkurentų. Vidaus medžiagos solidžios, apdailos detalės ilgai išlaiko patrauklią išvaizdą.
- Standartinėje komplektacijoje rasite įvairių naudingų funkcijų, padedančių užtikrinti tiek saugumą, tiek komfortą šeimos kelionėse.
Eksploatacijos išlaidos Lietuvoje
Įsigijus Nissan Primera, galima tikėtis nedidelių priežiūros ir remonto išlaidų. Pasirinkus patikimą servisą, darbo kaštai bus žemesni nei įgaliotame centre. Platus dalių pasirinkimas Lietuvoje lemia žemą aptarnavimo kainą, o techninė pusė išlieka nesudėtinga ir patikima.
Remiantis šalies taršos mokestine sistema, metinis mokestis už Primera priklauso nuo variklio tipo, kuro rūšies, CO₂ emisijos ir pirmos registracijos metų. Benzininiai varikliai dažnai įsipaišo į žemą ar vidutinę mokestinę zoną, dyzeliniai modeliai gali būti šiek tiek brangesni dėl dažnesnio aplinkosauginio reikalavimų neatitikimo.
Degalų sąnaudos
- 1.6 ir 1.8 l benzininiai varikliai vidutiniškai sunaudoja apie 6,0–6,5 l/100 km.
- 2.0 l benzininiai varikliai – apie 7,8–8,8 l/100 km.
- 2.0 l dyzelinis variklis pasižymi apie 6,7 l/100 km vidutinėmis sąnaudomis.
Tokie rodikliai leidžia Primera eksploatuoti ekonomiškai net ir važinėjant mieste ar ilgesniuose maršrutuose.
Kurios versijos geriausios?
Renkantis naudotą Nissan Primera, hečbekas dažnai bus universalesnis už sedaną, o kainų skirtumas tarp jų nedidelis. Rekomenduojama ieškoti SE ar Sport komplektacijos, nes bazinės E ir GX versijos yra gana skurdžios.
SE siūlo optimalų komforto ir saugumo lygį, o Sport versijoje papildomai rasite aliuminio detalių salone ir lengvo lydinio ratlankius. GT versija išsiskiria galingesniu 2,0 l varikliu (150 AG), gebančiu 100 km/h pasiekti per 8,8 sekundės, tačiau ekonomiškumu nusileidžia mažiau galingam, bet kiek pigesniam 2,0 l 138 AG variantui. Pastarasis su mechanine pavarų dėže yra puikus pasirinkimas dėl gerų dinamikos ir ekonomiškumo santykio. Tokios pavarų dėžės modeliai yra smagūs važiuoti, todėl rekomenduojama vengti automatinių CVT pavarų dėžių dėl vangumo ir didesnių kuro sąnaudų.
1,8 l benzininis variklis taip pat atitinka šeimyninius poreikius – jis taupus, pakankamai dinamiškas ir paprastas eksploatuoti. Dyzelinė 2,0 l versija taupi, tačiau triukšmingesnė, ypač greitkelyje.
Kokius analogus verta apsvarstyti?
Ketinate įsigyti naudotą Nissan Primera hečbeką? Taip pat verta pasidomėti tokiais šeimos automobiliais kaip „Toyota Avensis“, „Mazda 6“, „Honda Accord“ ar „Volkswagen Passat“. Visi jie pasižymi gerais patikimumo ir praktiškumo rodikliais, tad pasirinkimas priklausys nuo jūsų poreikių, pirmenybių dizainui bei finansinių galimybių.

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.