Nissan Primera universalas (1996–2002) apžvalga

Nissan Primera universalas (1996–2002) apžvalga

Nissan Primera universalas yra kaip patikimi, kasdieniški batai – galbūt neišsiskiriantis iš minios, tačiau praktiškumo ir patikimumo jam netrūksta. Tai erdvus, tvirtai surinktas šeimos universalas, suteikiantis gerą kainos ir kokybės santykį bei užtikrinantis ilgalaikį naudojimą be didelių rūpesčių. Važiuojant šiuo modeliu, galima mėgautis ir visai smagiu valdymu, ypač vingiuotuose keliuose.

Praktiškumas ir komfortas

Nissan Primera universalas garsėja erdviu salonu tiek priekyje, tiek gale. Sėdintiems siūlomas komfortas, o bagažo skyrius – taisyklingos formos ir patogiai išplanuotas, todėl lengva susidėti įvairius daiktus. Salono apdaila paprasta, bet surinkimo kokybė – nepriekaištinga. Aukštesnės komplektacijos modeliai pasižymi gausesne įranga ir priedais.

Važiavimo savybės

Nors žvelgiant iš šalies automobilio dizainas gana neutralus, važiuoklė ir valdymas maloniai nustebina. Universalas stabilus posūkiuose ir žymiai dinamiškesnis nei galima tikėtis. Vis dėlto sportiškesnis pakabos reguliavimas reiškia, kad važiavimas gali būti kiek kietokas, ypač ilgesnėse kelionėse ar važiuojant magistrale.

Kuro sąnaudos ir išlaikymo kaštai

Išlaikyti Nissan Primera universalą įperka daugelis – eksploatacijos kaštai yra itin racionalūs. Lietuvoje šiam automobiliui taikomas taršos mokestis, priklausantis nuo anglies dvideginio emisijos, variklio tipo ir pirmos registracijos metų. Tačiau pagal Lietuvos sąlygas, tiek pirkimo, tiek remonto kainos išlieka žemos, o kasdienių gedimų dažniausiai pavyksta išvengti.

Atliekant techninę priežiūrą, serviso paslaugų kainos panašios kaip kitiems vidutinės klasės universalams. Pasirinkus gerą nepriklausomą servisą, galima sutaupyti apie ketvirtadalį nuo oficialių atstovybių paslaugų kainos.

Kuro sąnaudos pagal variklius

  • 2.0 l benzininis variklis – apie 7,5-8,0 l/100 km.
  • 1.8 l benzininis – apytikriai 7,0 l/100 km.
  • 1.6 l benzininis – panaši ekonomija kaip 1.8 l, tačiau trūksta dinamikos.
  • 2.0 l dyzelinis – apie 6,0-6,5 l/100 km, tačiau komforto mažiau dėl garsesnio ir šiurkštesnio darbo.

Kurį variantą pasirinkti?

Rekomenduojama rinktis 2.0 l benzininį variklį – šis siūlo optimalų galios ir ekonomiškumo derinį. Tuo pačiu nesunkiai rasite tokį variantą naudoto automobilių rinkoje. 1.8 l benzininis irgi patikimas, tačiau 1.6 l versija nusileidžia tiek dinamika, tiek naudos santykiu: jos ekonomiškumas panašus į 1.8 l, bet per silpna šeimos poreikiams.

2.0 l dyzelinis variklis žavi taupumu ir ilgaamžiškumu, tačiau dėl mažesnio komforto bei didesnio triukšmo nerekomenduojamas tiems, kurie daug važinėja mieste arba ieško daugiau komforto.

Taip pat verta vengti automatinės CVT dėžės, kuri prie tokio variklio nėra labai ekonomiška ir nepalieka malonaus įspūdžio vairuojant.

Komplektacijos pasirinkimas

Pirmenybę teikite aukštesnėms komplektacijoms. Bazinė įranga gali būti per daug asketiška: „S“ lygio versija siūlo tai, ko iš tiesų prireikia kasdien, o „SE“ papildyta praktiškais ir komfortiškais priedais. Ieškant stilingesnio pasirinkimo galima rinktis „Sport“ su lengvo lydinio ratlankiais ir aliuminio apdaila.

Alternatyvūs pasirinkimai

Galvojantiems apie Nissan Primera universalo alternatyvas, verta atkreipti dėmesį į kitus šios klasės universalius automobilius, pasižyminčius patikimumu ir ekonomija. Tokie modeliai kaip Toyota Avensis, Opel Vectra ar Ford Mondeo siūlo panašų praktiškumo lygį, tad pasirinkimą verta grįsti individualiais poreikiais.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *