Nissan Qashqai+2 (2008–2013) apžvalga

Nissan Qashqai+2 (2008–2013) apžvalga

Nissan Qashqai+2 jau tapo įprastu pasirinkimu Lietuvos keliuose – šiam automobiliui sunku rasti konkurentų už populiarumą. Šis modelis išsiskiria patogiu salonu, praktiškumu bei universalumu, todėl daugeliui šeimų tampa puikiu sprendimu kasdienai.

Bendra informacija

Nissan Qashqai+2 sukurtas atsižvelgiant į poreikį keliauti patogiai ir talpiai – ši versija turi pailgintą kėbulą bei papildomą trečią sėdynių eilę, leidžiančią vežtis iki septynių žmonių. Kai papildomos sėdynės nereikalingos, jas lengva sulankstyti į grindis, todėl bagažinė tampa dar erdvesnė. Visgi šios galinės sėdynės skirtos daugiau vaikams ar trumpoms kelionėms – erdvė jose gana ribota.

Pagrindiniai privalumai

  • Labai talpus salonas ir didelė bagažinė
  • Modernus, akiai patrauklus dizainas
  • Malonus vairuoti – tikslus vairavimas ir nenuspėjama manevringumo reakcija
  • Gausi standartinė įranga

Trūkumai

  • Saloje kai kur naudojamos medžiagos jaučia pigumą
  • Trečios eilės sėdynės siaubingai ankštos ir nepritaikytos ilgesnėms kelionėms
  • Prieigą prie papildomų sėdynių riboja siauras tarpas

Kuro sąnaudos ir priežiūra

Nissan Qashqai+2, ypač su 1,5 dCi dyzeliniu varikliu, pasižymi išties nedidelėmis kuro sąnaudomis – vidutiniškai galima pasiekti apie 5,2 l/100 km. Toks ekonomiškumas ypač aktualus kasdieniam važinėjimui mieste ar ilgesnėse kelionėse.

Tarnybos intervalai kasmet arba kas 19 312 km, tačiau verta atkreipti dėmesį, kad modelis gana greitai dėvi padangas, ypač jei pasirinkti didesni, 18 colių ratlankiai. Dar vienas niuansas – pakeisti sudegusias lemputes namų sąlygomis dažnai sudėtinga, todėl reikia apsilankyti servise, o tai pareikalauja papildomo laiko ir išlaidų.

Eksploatacijos išlaidos ir taršos mokestis

Qashqai+2 – geidžiamas automobilis naudotų rinkoje, todėl vertė išlieka santykinai aukšta net ir po kelių metų. Įsigydami naudotą modelį reikėtų skaičiuoti, jog geros būklės automobiliai kainuoja nuo 4680 eurų, o ypač tvarkingi ir su pilna aptarnavimo istorija gali siekti net 11 700 eurų, ypač jei varomi dyzeliniu varikliu.

Lietuvoje Nissan Qashqai+2, priklausomai nuo pirmos registracijos metų, degalų tipo ir anglies dvideginio emisijos, turi būti apmokestintas pagal galiojančius taršos mokesčius. Nuo to priklauso, kiek papildomai teks mokėti kasmet ar atliekant registraciją. Dyzeliniai modeliai paprastai pasižymi mažesne CO₂ emisija, todėl priklauso nuo konkretaus variklio varianto.

Variklių variantai ir pasirinkimai

  • 1,5 l ir 2,0 l dyzeliniai
  • 1,6 l ir 2,0 l benzininiai

Iš visų variklių optimaliausias dažniausiai pripažįstamas 1,5 l dyzelinis – jis suderina ekonomiškumą, pakankamą dinamiką ir patikimumą. 1,6 l benzininis variklis nors ir gana galingas, bet traukos dažnai nepakanka, o kuro sąnaudos ženkliai didesnės. 2,0 l benzinas duoda daugiau galios, bet sąnaudos išlieka didelės, todėl šis pasirinkimas dažniausiai ne toks populiarus.

Visi Nissan Qashqai+2 modeliai žavi geru standartinės įrangos rinkiniu – jau bazinėse versijose yra Bluetooth ryšys, klimato kontrolės sistema, saugumo pagalbinės technologijos.

Alternatyvos Nissan Qashqai+2

Ieškantiems septynvietės alternatyvos galima atkreipti dėmesį į Mitsubishi Outlander ar Peugeot 4007. Šie modeliai taip pat siūlo didelį saloną ir septynias sėdynes, bet yra didesni, sunkesni ir mažiau manevringi.

Kita alternatyva – vidutinės klasės vienatūriai, tokie kaip VW Touran, Renault Grand Scenic ar Citroen Grand C4 Picasso. Jie praktiškesni, bet neturi tokio išskirtinio, dailaus dizaino kaip Qashqai+2 ir neatkuria „pseudo-visureigio“ įvaizdžio.

Daugeliui artimiausia alternatyva būtų Hyundai Santa Fe – patikimas, gražiai atrodantis, su septynvietės galimybe. Tačiau išlaikymas, palyginus su Qashqai+2, būna brangesnis dėl didesnių kuro sąnaudų.

Išvada

Nissan Qashqai+2 – puikus pasirinkimas ieškantiems praktiško, ekonomiško ir universalaus šeimos automobilio. Jis siūlo patogią erdvę, plačias komplektacijos galimybes ir vairavimo komfortą, tačiau pasirinkus šį modelį vertėtų atidžiai įvertinti trečios eilės sėdynių poreikį ir susitaikyti su kai kuriomis eksploatacinėmis smulkmenomis.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *