Jei norite įveikti daug mylių ir nenorite išleisti daug pinigų degalams, tinkamas mažas dyzelinis variklis. Aš asmeniškai turėjau 2020 m. Peugeot 2008 su 1,5 HDi dyzeliniu varikliu ir pasakysiu, kad 4 l/100 km sąnaudų rodiklis yra palaima.
Jei nenorite atsidurti pinigų duobėje, pilnoje problemų, labai svarbu atlikti gerą ir tikrai išsamų tyrimą. Šiame straipsnyje bus atskleistos visos dažniausios Peugeot 1.5 HDi variklio problemos ir Aš pats atlikau tyrimą prieš pirkdamas 2008 m. Kalbėjausi su keliais Peugeot ir Opel techninės priežiūros specialistais, kad pateiktume jums tikros informacijos. Pirmiausia sužinosime daugiau apie pagrindines 1,5 HDi variklio specifikacijas, tada sužinosime daugiau apie įprastas Peugeot 1,5 HDi variklio problemas ir sužinosime, kuriuose modeliuose yra šis variklis. Taigi, pradėkime.
Pagrindinės Peugeot 1.5 HDi variklio specifikacijos
Dabar pirmiausia sužinokime daugiau apie 1.5 BlueHDi variklį ir pamatykime daugiau apie jo specifikacijas bei šio variklio gaminamus skaičius. Tiems, kurie nežino, šis Peugeot variklis iš tikrųjų nėra Peugeot variklis, o PSA ir Ford kartu sukurtas variklis dar 1998 m. Ši variklių šeima žinoma kaip DLD. O variklis, apie kurį kalbame, yra DLD-415. Įdomu tai, kad 1,5 l variklis yra pagamintas iš 1,6 l HDi ir buvo įtrauktas į asortimentą 2018 m. Pagrindinis skirtumas tarp jų yra mažesnė 1,5 l HDi anga. Kas nežino, anga yra cilindro dydžio. Kalbant apie konstrukciją, šis variklis yra 4 eilės turbodyzelinis variklis. Variklis naudoja turbokompresorių, kad išspaustų daugiau galios. Verta paminėti, kad yra 8 vožtuvų šio variklio versija ir 16 vožtuvų versija. Šiame variklyje taip pat naudojama daug šiuolaikinių technologijų, tokių kaip „common rail“ įpurškimas, DPF, EGR, taip pat DEF, kad atitiktų Euro 6 standartą. Bet čia yra visos šio variklio specifikacijos.
- Konfigūracija: inline-4
- Talpa: 1,5l
- Skersmuo: 73,5 mm
- Smūgis: 88,3
- Galvutės konstrukcija: SOHC, 8 vožtuvai arba DOHC 16 vožtuvų
- Turbo: Taip, kintamos geometrijos turbo
- DPF: Taip
- Degalų įpurškimas: Common Rail
- Arklio galios: 74 – 128 AG
- Sukimo momentas: 230–300 Nm (170–221 lb-ft)
Dažnos Peugeot 1.5 HDi variklio problemos
Įprastos Peugeot 1.5 HDi variklio problemos:
- Laiko grandinės problemos
- Purkštukų gedimai
- Reikia pakeisti poveržles po purkštukais
- Užsikimšęs DPF
- Užsikimšęs EGR
- Turbokompresoriaus gedimas
- Adblue problemos
Išvardijome dažniausiai pasitaikančias 1,5 HDi variklio problemas. Dabar atėjo laikas giliau pasinerti į šias problemas ir sužinoti daugiau apie jų atsiradimo aplinkybes bei simptomus. Tai tikrai labai svarbu, nes tai suteiks jums galimybę tapti šių klausimų ekspertu ir galbūt jų išvengti. Tai padės sutaupyti tūkstančius dolerių. Taigi, aptarkime.
Laiko grandinės problemos
Paskirstymo grandinės problemos yra bene rimčiausia šio variklio problema. Šis variklis įgyvendina paskirstymo grandinės mechanizmą, kuris yra atsakingas už variklio laiko valdymą. Nežinantiems skirtas laikas iš esmės yra variklio viršutinio ir apatinio galo reguliavimas. Jie turi būti visiškai pasibaigę ir vieno laipsnio skirtumas gali sukelti variklio gedimą. Vožtuvai ir stūmokliai susidurs ir sugadins variklį. Ir ši paskirstymo grandinė turi būti pakeista, kai ateis laikas. Paprastai tai yra maždaug 150 000 km. Kai tik grandinė pasieks šią ridą, ji pradės skleisti barškėjimą, kuris bus gana erzinantis ir rodys, kad grandinė ištempė ir ją reikia pakeisti. Štai kodėl niekada neturėtumėte ignoruoti šio barškančio triukšmo, nes tai reiškia, kad automobilį reikia nedelsiant prižiūrėti. Ši grandinė taip pat gali nutrūkti ir sugadinti variklį dėl sugedusio vakuuminio siurblio. Tai dar viena labai dažna šio 1,5 HDi variklio paskirstymo grandinės problema. Dabar pereikime prie kitų „Peugeot 1.5 HDi“ variklio problemų.
Purkštukų gedimai
Degalų purkštuko gedimai taip pat labai dažni šiuose dyzeliniuose varikliuose. Jei nežinojote, 1,5 HDi naudoja „Common Rail“ dyzelino įpurškimą. Tai reiškia, kad šiuose varikliuose naudojamos aukšto slėgio dyzelino įpurškimo sistemos, kurių eksploatavimo laikas yra ribotas. Kai jie pasieks gyvavimo ciklo pabaigą, jie pradės veikti netinkamai. Jie gali užsikimšti arba gali nutekėti. Abi šios situacijos yra blogos ir sukels daug rimtų problemų. Taigi, jų atkūrimas arba pakeitimas yra raktas į problemos sprendimą.
Reikia pakeisti poveržles po purkštukais
Kita dažna problema, kai kalbama apie kuro purkštukus, yra jų pašalinimas. Daugelis savininkų tiesiog nežino, kad šie purkštukai turi poveržles, kurios turi būti prižiūrimos kas 60 000 km. Kadangi savininkai šios paslaugos neatlieka, purkštukai iš esmės suvirins su cilindro galvute, todėl išėmimo procesas bus tikras skausmas. Daugelis mechanikų netgi naudoja brutalios jėgos metodus, kurie visiškai sugadina purkštuką, kad jį pašalintų. Ir visa tai dėl paprastų poveržlių, kurias reikėtų pakeisti.
Užsikimšęs DPF
Kita labai dažna šių 1,5 HDi variklių problema yra DPF problemos. DPF yra dyzelino kietųjų dalelių filtras ir mes parengėme atskirą straipsnį apie tai, kaip atpažinti užsikimšusio DPF požymius. Šis filtras tam tikrą laiką surenka suodžius, o kai prisipildo, juos reikia regeneruoti. Šis regeneravimo procesas yra ypatingas procesas, kai į išmetamąsias dujas įpurškiamas kuras, o tai uždega suodžius, kurie susirenka į DPF. Šis regeneravimo procesas vyksta greitkelyje esant didesniam apsisukimų dažniui. Daugelis savininkų neatnaujina savo DPF ir šis DPF užsikemša. Taigi, tada jį reikia nuvalyti arba pakeisti rankiniu būdu. Kas yra labai brangu.
Užsikimšęs EGR
Kitas didelis šio 1,5 HDi variklio galvos skausmas – užsikimšęs EGR. Taigi, kas yra EGR ir ką jis daro? Na, EGR yra išmetamųjų dujų recirkuliacijos vožtuvas. Tai specialus vožtuvas, kuris recirkuliuoja kai kurias išmetamąsias dujas ir nukreipia jas į įsiurbimo angą. Šis EGR vožtuvas yra vožtuvas, kuris atsidaro ir užsidaro ir leidžia šioms dujoms judėti. Kai vožtuvas tinkamai neveikia, pajusite galios praradimą, patikrinsite variklio lemputę ir kitus keistus simptomus. Išeitis – išvalyti EGR vožtuvą arba jei EGR vis tiek sugenda, teks jį pakeisti nauju, nes tik taip galima išspręsti šią problemą. Daugelis žmonių ištrina EGR, bet tada nepavyks atlikti išmetamųjų teršalų bandymų, o tai yra šio modelio trūkumas.
Turbokompresoriaus gedimas
Šiame variklyje taip pat buvo pastebėti turbokompresoriaus gedimai. Turbo tiems, kurie nežino, yra komponentas, kuris padeda varikliui sukurti daugiau galios. Dyzeliniai varikliai iš prigimties yra labai lėti ir jiems reikia turbo, kad būtų sukurta tinkama galia. Štai kodėl 99% dyzelinių variklių naudoja turbiną. Neigiamas dalykas yra tas, kad turbo yra išnaudojamas komponentas, kuris suges, kai pasieks gyvavimo ciklo pabaigą. Sprendimas yra perstatyti turbo variklį arba pakeisti jį nauju, o tai gali būti labai brangu.
Adblue problemos
Taip pat buvo pranešta apie problemas, susijusias su Adblue, Adblue yra specialus skystis, naudojamas DEF sistemoje, kuris įpurškia šį skystį, kad atvėsintų išmetamąsias dujas, taip sumažinant taršą. Jei norite sužinoti daugiau apie Adblue sistemą ir jos problemas, būtinai peržiūrėkite mūsų Adblue problemų vadovą. Yra specialus purkštukas, kuris įpurškia šį skystį, taip pat turite specialų Adblue skysčio bakelį. Gali atsitikti taip, kad šios sistemos jutikliai gali sugesti ir sukelti problemų, taip pat skystis gali nutekėti ir patekti į sandarią bako vietą, kurioje yra elektronika. Tada jis gali trumpinti grandines ir sukelti problemų. Paprastai dažniausiai pasitaikantis simptomas yra tikrinimo variklio lemputė ir skirtingi „Adblue“ DTC kodai.
Kuriuose modeliuose yra Peugeot 1.5 HDi variklis?
8 vožtuvų 74 AG versija
- 2018 – Pristatykite Peugeot Rifter/Partner
- 2018 – pristatomas Citroen Berlingo III
- 2018 m. – dabartinis Opel Combo E
16 vožtuvų 101 AG versija
- 2018 – dabartinis Peugeot 2008
- 2019 m. – Pristatykite Opel Zafira Life
- 2018 m. – Pristatykite Peugeot Traveller/Citroen Spacetourer
- 2018 – pristatomas Toyota ProAce
- 2018 – Pristatykite Peugeot Rifter/Partner
- 2018 – pristatomas Citroen C-Elysee
- 2018 – pristatomas Citroen C4 Cactus
- 2018 – pristatomas Citroen Berlingo III
- 2018 m. – pristatomas DS 3 Crossback
- 2018 m. – dabartinis Opel Combo E
16 vožtuvų 118 AG versija
- 2018 – dabartinis Peugeot 2008
- 2019 m. – Pristatykite Opel Zafira Life
- 2018 m. – Pristatykite Peugeot Traveller/Citroen Spacetourer
- 2018 – pristatomas Citroen C4 Cactus
- 2018 – pristatomas Toyota ProAce
16 vožtuvų 128 AG versija
- 2017 – pristatomas Peugeot 308 II
- 2018 – pristatomas Peugeot 508 II
- 2018 – Pristatykite Peugeot Rifter/Partner
- 2018 – pristatomas Citroen Berlingo III
- 2018 m. – pristatomas DS 3 Crossback
- 2018 m. – dabartinis Opel Combo E
- 2017 – dabartinis Peugeot 3008 II
- 2017 – dabartinis Peugeot 5008 II
- 2018 – Pristatome Citroen C4 Spacetourer
- 2018 – pristatomas Citroen C5 Aircross
- 2017 m. – dabartinis DS7 Crossback
- 2018 m. – pristatomas „Opel Grandland“.
Kokios yra dažniausios Peugeot 1.5 HDi variklio problemos?
Įprastos 1,5 HDi variklio problemos yra EGR, DPF ir Adblue skysčio problemos. Tai išmetamųjų teršalų sistemos, kurios dažnai sugenda. Taip pat yra problemų su purkštukais, kur jie sugenda, taip pat yra turbinų gedimų, taip pat paskirstymo grandinės barškėjimo garsai, kai grandinė įsitempia.
Ar Peugeot 1.5 HDi variklis yra patikimas?
Taip, šis variklis yra gana patikimas, jei gerai prižiūrimas. Tai juk dyzelinas ir jei žinai dyzelino problemas ir žinai kaip jų išvengti, tau bus gerai. Dyzelino problemos dažniausiai yra susijusios su EGR, DPF, purkštukų ir turbokompresorių gedimais. Visos šios problemos yra 1.5 HDi.