Peugeot 206 Coupe Cabriolet 2000–2007 apžvalga

Peugeot 206 Coupe Cabriolet 2000–2007 apžvalga

Peugeot 206 CC iškart patraukė dėmesį, kai buvo pristatytas rinkai – tuomet tai buvo išskirtinis automobilis su kietu metaliniu ir stiklo stogu, kuris transformavosi į kabrioletą. Dėl to modelis tapo tikru traukos centru, o prekybininkai vos spėjo tenkinti susidomėjimą. Vis dėlto, jei tikimasi premium klasės patirties už prieinamą kainą, 206 CC gali nuvilti – išskirtinumą suteikia būtent stogas, o ne visa kita konstrukcija ar važiavimo savybės.

Vidaus erdvė ir surinkimo kokybė

Nors iš pirmo žvilgsnio 206 CC atrodo sportiškai, viduje tenka nusivilti tiek dėl apdailos, tiek dėl vietos trūkumo. Galinės sėdynės labiau dekoratyvinės, tad realiai automobilis tinkamas tik dviems keleiviams. Keleiviams galėtų pritrūkti komforto, ypač ilgesnėse kelionėse arba važiuojant su nuleistu stogu.

Bendras modelio apibūdinimas

206 CC vilioja originalumu ir galimybe mėgautis kabrioleto privalumais vasarą bei kupė komfortu žiemą. Visgi valdymas nuvilia – su pakeltu stogu automobilis jaučiasi tarsi standartinis mažas hečbekas, tačiau nuleidus stogą smarkiai sumažėja kėbulo standumas, todėl vairavimas praranda tikslumą. Net ir važiuojant su pakeltu stogu salone juntamas vėjo ir kelio triukšmas, tad norintiems komforto teks ieškoti kitų alternatyvų.

Išlaikymo kaštai

Ekonomiškumas ir galimi gedimai

Apie Peugeot 206 CC kuro sąnaudas galima kalbėti kaip apie stipriąją pusę. Benzininiai 1,6 l ir 2,0 l varikliai vidutiniškai suvartoja atitinkamai apie 5,8 l/100 km ir 6,7 l/100 km. Dyzelinė versija dar taupesnė – sąnaudos siekia vos 4,1 l/100 km. Tačiau techninis patikimumas nėra išskirtinis – ankstyvieji modeliai dažniau pasitaikydavo su trūkumais, tačiau vėlesniuose egzemplioriuose problemų sumažėjo.

Lietuvoje taikomi mokesčiai

Pirkdami šį modelį, turėkite omenyje Lietuvoje galiojantį taršos mokestį – jis priklauso nuo CO₂ emisijos, kuro tipo ir pirmos registracijos metų. Dyzeliniai varikliai žada taupesnį naudojimą, bet už didesnę taršą gali tekti mokėti daugiau. Benzininės versijos paprastai patenka į vidutinių mokesčių kategorijas.

Kurio modelio vertėtų ieškoti?

Pradžioje buvo siūloma tik 1,6 l (81 kW) benzininė versija, tinkamesnė ramiam važiavimui, bei gerokai galingesnis 2,0 l (102 kW) variklis. Didesnis 2,0 l variklis suteikia daugiau dinamikos, tačiau 1,6 l rekomenduojamas dėl subalansuoto ekonomiškumo ir eksploatacijos kaštų. Po 2005-ųjų pasirodė 1,6 l dyzelis (81 kW), kuris pasižymi išskirtiniu ekonomiškumu, ypač važiuojant didesniu greičiu užmiestyje – tai protingas pasirinkimas, jei ekonomiškumas svarbiau už didesnę galią.

Automatinė pavarų dėžė montuota tik 1,6 l benzininiame variante, tačiau šis pasirinkimas nėra patikimiausias ir dar gali bloginti automobilio dinamiką, tad dauguma renkasi mechaninę pavarų dėžę. Visi 206 CC modeliai buvo siūlomi dviejų įrangos lygių, tačiau jau baziniai variantai komplektuoti nemažai įranga, o prabangesnėse versijose rasite odinius apmušalus ir klimato kontrolę.

Kokias alternatyvas apsvarstyti?

Ieškant alternatyvų Peugeot 206 CC, verta atkreipti dėmesį į kitus kompaktiškus kabrioletus ar kupė klasės modelius. Rinkoje yra nemažai pasirinkimų, kaip antai kitų gamintojų kompaktiniai kabrioletai, tačiau daugeliui iš jų būdingos panašios valdymo ir vietos problemos. Tad renkantis šį segmentą, didžiausias prioritetas – asmeninis komforto ir individualumo poreikis.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *