Peugeot 3008 – tai automobilis sukurtas pagal idėją sujungti visus geriausius SUV ir vienatūrių privalumus, tačiau išlaikyti kompaktiškus šeimyninio hečbeko matmenis.
Bendras vaizdas
3008 modelio koncepcija – didesnis pravažumas, vienatūrio praktiškumas ir kompaktiškumas. Tokiam automobiliui lengva rasti vietos mieste, tačiau viduje nesunku tilpti visai šeimai ir daiktams. Peugeot elektroninės sistemos stengiasi užtikrinti komfortą, tačiau vairavimo įspūdžiai šiek tiek skiriasi nuo konkurentų, tokių kaip Nissan Qashqai ar Skoda Yeti.
- Kompaktiški kėbulo išmatavimai
- Universalus bagažo skyrius
- Daug standartinės įrangos
- Kiek mažesnė erdvė gale
- Hibridinė versija – brangi
- Kai kurie variantai – nelabai smagūs vairuoti
Nors kai kurie 3008 variantai nėra tokie smagūs ir dinamiški kaip dalis konkurentų, ilgesnėse kelionėse šis automobilis pasižymi komfortu bei stabilumu. Be to, bagažinė erdvesnė nei minėtų alternatyvų, todėl tai dažnai tampa lemiamu argumentu.
Variklių pasirinkimas
Pagal variklio tipą keičiasi ir 3008 charakteris. 2,0 l dyzelinis variklis standartiškai turi elektroninę stabilumo sistemą, kuri padeda valdyti kėbulo svyravimus posūkiuose, taip užtikrindama komfortą. Tačiau iš tikrųjų daugiau dėmesio verta skirti 1,6 l dyzeliniam varikliui. Jis yra ekonomiškesnis, o jo dinamika kasdienėse situacijose – pakankamai gyva, tad toks variantas tinkamas norint mažesnių kuro išlaidų. Jei pageidausite dinamiškesnių pojūčių, didesnis variklis leis mėgautis aktyvesniu vairavimu.
Eksploatacijos kaštai
Kiek kainuoja naudotas Peugeot 3008?
Dėl reikšmingo nuvertėjimo senesni Peugeot 3008 modeliai dabar tampa vienais patraukliausių kainos ir kokybės požiūriu šeimyninių automobilių. Aukštos ridos benzininį variantą galima rasti už kiek daugiau nei 3500 eurų. Jeigu norisi dyzelinio, su vidutine rida ir tvarkinga aptarnavimo istorija, kainos prasideda nuo maždaug 5850 eurų – tai pigiau nei panašūs konkurentai.
Po 2014 metų atnaujinimo, 3008 modelyje pasirodė modernesni sprendimai ir atnaujintas dizainas. Tvarkingas, nedaug nuvažiavęs automobilis kainuos nuo 9360 eurų.
Kuro sąnaudos ir išlaikymas
Ekonomiškumas – viena iš Peugeot 3008 stiprybių. 1,6 l dyzelinis variklis pagal oficialius duomenis naudoja apie 4,1 l/100 km, priklausomai nuo modifikacijos. Benzininiai 1,6 varikliai nesužavės nei ekonomiškumu, nei dinamika, bet jei pavyks rasti naujesnį 1,2 l turbininį variantą, tuomet net ir benzinui galima tikėtis apie 4,9 l/100 km suvartojimo.
Nors automobilio priežiūra priklauso nuo pasirinkto varianto, dažniausiai aptarnavimo kaštai nėra dideli, todėl naudotas 3008 išlieka racionaliu pasirinkimu šeimai.
Mūsų rekomendacijos
Kuris Peugeot 3008 yra geriausias naudotas pasirinkimas?
Senesni Peugeot 3008 pasižymi labai gera kaina, todėl šis modelis išvengia didesnės konkurentų nuvertėjimo rizikos. Mažesnės kainos – didžiausias privalumas, nes naujesni modeliai dar laikosi aukštesnėse kainų srityse.
Dyzeliniai variantai – optimalūs pasirinkimai, tačiau verta prisiminti, kad dyzelinių dalelių filtrai reikalauja reguliarios priežiūros: tam būtina reguliariai automobilį išvesti į greitkelį ir palaikyti didesnį greitį. Jei ši sąlyga negali būti išpildyta, verčiau dairytis benzininės versijos, tačiau atminkite, kad kuro sąnaudos bus didesnės.
Pagal įrangą, Active versija siūlo pagrindinius privalumus, o jei norisi daugiau komforto ar technologijų, verta ieškoti Sport arba Allure modelių. Mūsų favoritė – nuo 2009 metų gaminta 1.6 HDI Sport versija: ekonomiška, praktiška ir patikima.
Kokius konkurentus verta apsvarstyti?
Ieškant alternatyvų Peugeot 3008, tikslinga pasižiūrėti į Nissan Qashqai – šis automobilis vertinamas už patikimumą ir vairavimo malonumą, nors bagažo skyrius – kiek mažesnis. Norintiems dar gyvesnių vairavimo pojūčių, verta pažiūrėti į Mazda CX-5, kuri išsiskiria ir komfortu, ir salono kokybe.
Dar vienas geras pasirinkimas – Skoda Yeti. Šis automobilis turi stačiakampį, talpų bagažą ir siūlo gerą pusiausvyrą tarp komforto, ekonomiškų variklių ir praktiškumo.
Ar verta rinktis Peugeot 3008?
Jei ieškote patikimo, daug komforto siūlančio šeimos automobilio, kuriam būdingas optimalus kuro suvartojimas ir šiuolaikiškas dizainas – Peugeot 3008 tikrai vertas dėmesio. Nepamirškite, kad Lietuvoje taršos mokestis priklauso nuo CO₂ emisijos, kuro rūšies bei pirmos registracijos metų – šie faktoriai svarbūs renkantis variantą pagal eksploatacinius kaštus.

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.