Ieškantiems stilingo ir funkcionalaus automobilio, naudotas Peugeot 307 Coupe-Cabriolet (CC) gali būti patrauklus pasirinkimas. Šis automobilis tęsia ankstesnių gamintojo kabrioletų tradicijas, tačiau išsiskiria moderniu metaliniu ir stiklo stogu, kurį, esant poreikiui, galima greitai sulankstyti. Tačiau nuimamas stogas prideda papildomo svorio, todėl iš automobilio negalėsite tikėtis itin sportiškų važiavimo savybių.
Bendra apžvalga
Peugeot 307 CC – tai kupė-kabrioletas, kuriame suderintas stilingas dizainas ir prieinama kaina. Nors modelis pelnė daug simpatijų dėl išvaizdos, galimi gedimai ir ne itin didelis patikimumas – dažniausiai minimi trūkumai. Vis dėlto automobilis orientuotas į patogų ir ramų važiavimą, todėl jis puikiai tinka tiems, kurie ieško komfortiško pasirinkimo kasdienėms kelionėms.
Lyginant su kitais šio segmento modeliais, Peugeot 307 CC išsiskiria tuo, kad tiek priekyje, tiek gale telpa suaugę keleiviai – aišku, galinių sėdynių vietos kojoms pakaks tik tada, jei priekyje nevažiuoja labai aukšti žmonės. Sulanksčius stogą, bagažinės talpa sumažėja, bet lieka pakankama kasdieniams poreikiams. Surinkimo kokybė ir naudojamos medžiagos dažniausiai vertinamos teigiamai.
Eksploatacijos išlaidos
Degalų sąnaudos ir išlaikymas
Palyginti su artimiausiu konkurentu Renault Megane Coupe-Cabriolet, Peugeot 307 CC dažniausiai kainuoja kiek daugiau tiek įsigijimo, tiek priežiūros prasme. Tačiau automobilis geriau išlaiko savo vertę, todėl ilgainiui gali būti finansiškai patrauklesnis pasirinkimas. Kuro sąnaudos nėra didelės: dyzelinis variklis realiomis sąlygomis dažnai sunaudoja apie 6 L 100 km, o net galingiausias benzininis variklis sunaudoja neženkliai daugiau nei ekonomiškiausias. Visgi, kai kurie vairuotojai teigia, kad jiems nepavyksta pasiekti gamintojo nurodomų rodiklių.
Techninė priežiūra ir remontas prieinama tiek autorizuotuose centruose, tiek nepriklausomose dirbtuvėse – pastarosiose galima sutaupyti nemažai.
Taršos mokestis
Norintiems įsigyti Peugeot 307 CC, svarbu atkreipti dėmesį į Lietuvoje taikomą taršos mokestį. Jo dydis priklauso nuo automobilio pirmos registracijos metų, degalų tipo ir išmetamo CO₂ kiekio. Dyzeliniai varikliai dažniausiai pasižymi mažesne tarša ir sąnaudomis, tačiau seni benzininiai modeliai gali būti apmokestinti didesniu tarifu.
Privalumai ir trūkumai
- Stilingas kėbulas su moderniu, automatiškai valdomu stogu
- Keturi pilnaverčiai sėdimieji, ne tik formalios galinės vietos
- Padori surinkimo kokybė ir medžiagos
- Visų modifikacijų standartiškai gausi įranga: lengvojo lydinio ratlankiai, klimato kontrolė, elektriniai valdymo įrenginiai ir CD grotuvas
- Trūkumai – papildomas stogo svoris mažina dinamiką ir valdymą
- Su stogu ant automobilio kelio ir variklio garsai salone tampa akivaizdesni
Variklių pasirinkimas ir rekomendacijos
2005 metais modelis sulaukė lengvo atnaujinimo, kurio tikslas buvo pagerinti patikimumą – verta ieškoti būtent tų vėliau pagamintų automobilių. Siūlomi keturi varikliai: bazinis 1,6 l 81 kW benzinas, du 2,0 l benzininiai (101 kW ir galingesnis 132 kW), o nuo 2005 metų – ir 2,0 l 100 kW dyzelis.
Realiame naudojime 1,6 l benzininis variklis automobiliui kiek per silpnas. Net ir 2,0 l agregatai ypatingo sportiškumo nesuteikia, ypač jei komplektuojami su automatine pavarų dėže (ši siūloma tik silpnesniajam 2,0 l benzininiam varikliui). Nemažą automobilio svorį geriausiai „veža“ dyzelinė versija, kuri natūraliai labiau tinka tolygam, ramiam važiavimui.
Aukštesnės klasės modeliai papildomai turi dalinai odinius sėdynių apmušalus ir CD diskų keitiklį. Ieškantiems prabangos patartina ieškoti pilnos odos salono ir navigacijos įrangos.

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.