Peugeot 307 hečbeko (2001–2009) apžvalga

Peugeot 307 hečbeko (2001–2009) apžvalga

Peugeot 307 hečbekas dažnai vertinamas kaip funkcionalus pasirinkimas kasdienėms kelionėms, siūlantis erdvų interjerą ir patogią vairuotojo poziciją. Priekinėse sėdynėse vietos pakaks didesniems žmonėms, nes jų reguliavimo galimybės yra plačios. Visgi, ilga prietaisų skydelio forma gali apsunkinti matomumą, tad parkuotis gali būti kiek sudėtingiau.

Interjero erdvė ir praktiškumas

Galinėje sėdynių dalyje keleiviai turės pakankamai kojų ir pečių vietos, tačiau dėl žemėjančio stogo linijos aukštesniems keleiviams gali pritrūkti vietos galvai. Nepaisant to, bagažinė yra talpi ir puikiai pritaikyta kasdieniams poreikiams – galinės sėdynės susilanksto, todėl vietos bagažui galima padidinti. Vis dėlto siauras bagažinės angos plotis gali apsunkinti didesnių daiktų įkėlimą.

Važiavimo savybės ir komfortas

Peugeot 307 yra gana aukštas ir sunkus automobilis, todėl iš jo nereikėtų tikėtis sportiškų vairo savybių ar greitų reakcijų. Važiuoklė standi, bet kartu pakankamai komfortiška miestui ir ilgesnėms kelionėms – stuburo pas gydytojus dėl kietos pakabos neprišauksite. Tiesa, dėl didelio kėbulo aukščio automobilis jautresnis šoniniam vėjui, o didelis priekinis stiklas kelia nemažai vėjo triukšmo važiuojant greičiau.

Izoliacija nuo išorės triukšmo ir garsiai veikiantis kėbulas užtikrina ramų važiavimą. Benzininiai varikliai dirba tyliai, o dyzeliniai – taip pat, kol jų stipriai neapkraunate.

Išlaidų valdymas

Sąnaudos ir išlaikymas

Kalbant apie kuro sąnaudas, ekonomiškiausias variantas – 1,6 l 81 kW (110 AG) dyzelinis variklis. Jis užtikrina racionalias išlaidas bei pakankamą dinamiką. Kiti dyzeliniai varikliai taip pat pasižymi geromis degalų sąnaudomis, todėl viena baku galima įveikti nemažai kilometrų. Net ir benzininiai 1,4 l ir 1,6 l varikliai yra ganėtinai taupūs, o 2,0 l benzininis modelis bus apetitingesnis – mišriu režimu reikės apie 7 l/100 km kuro.

1,4 l bei 1,6 l benzininiai modeliai pasižymi nedidelėmis techninės priežiūros išlaidomis, tačiau visų versijų aptarnavimas paprastai nėra brangus. Vis dėlto, rimtesni remontai gali kainuoti daugiau, tad verta investuoti į reguliarią priežiūrą ir patikrinti automobilio istoriją prieš perkant.

Tarašos mokestis

Lietuvoje už Peugeot 307 bus taikomas taršos mokestis, priklausantis nuo automobilio išmetamo CO₂ kiekio, naudojamo kuro rūšies ir pirmosios registracijos datos. Dyzeliniai varikliai dažnai būna ekonomiškesni, tačiau dėl seno modelio metų CO₂ emisijos gali būti didesnės. Prieš perkant rekomenduojama pasitikrinti konkretaus automobilio mokestį pagal registracijos liudijimą.

Kokį Peugeot 307 rinktis?

Nors siūlomi trys benzininiai varikliai, dažniausiai verta rinktis dyzelinius, nes jie pasižymi optimalia pusiausvyra tarp dinamikos ir ekonomiškumo. Tarp jų populiariausias yra 1,6 l 110 AG agregatas. Jei visgi nuspręstumėte rinktis benzininį variklį, 1,6 l versija bus praktiškiausias pasirinkimas – 1,4 l modelis dažnai pritrūksta galios, o 2,0 l reikalauja daugiau kuro, nors pasižymi geresniu pagreičiu.

Komplektacija ir įranga

Visi Peugeot 307 modeliai standartiškai turi reguliuojamą vairuotojo sėdynę ir vairą, vairo stiprintuvą, centrinį užraktą su nuotoliniu valdymu ir elektrinius priekinius langus. Bazinės versijos gali neturėti CD grotuvo, vairo valdymo mygtukų ar kondicionieriaus. Praktiškiausias pasirinkimas – S lygio komplektacija, kurioje jau yra ir kondicionierius bei daugiau patogumų kasdieniniam naudojimui.

Pirkimo patarimai

Lietuvoje rinkoje įmanoma rasti gausų Peugeot 307 pasirinkimą – tiek iš autolaužynų, tiek per privačius pardavėjus ar automobilių prekybos aikšteles. Prieš įsigydami automobilį, verta aplankyti kelis skirtingus pardavėjus ir kruopščiai apžiūrėti siūlomus variantus.

Kokie yra alternatyvūs pasirinkimai?

Jei Peugeot 307 neatitinka jūsų poreikių, galite žvalgytis į tokius konkurentus kaip „Renault Megane“, „Volkswagen Golf“, ar „Toyota Corolla“. Šios alternatyvos dažnai pasižymi panašia kaina, eksploatacijos sąnaudomis ir funkcionalumu šeimai ar kasdieniam naudojimui.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *