Peugeot 407 Coupe yra vienas iš tų automobilių, kurie išsiskiria ne sportiškumu, o komfortu ir prabanga. Nors rinkoje yra daug kupė automobilių, dažnai lyginamų su dinamiškomis sportinėmis mašinomis, kaip Nissan 350Z ar Audi TT, šis Peugeot modelis pasirinktas tiems, kas vertina ramias, ilgas keliones ir komfortą.
Bendra apžvalga
Peugeot 407 Coupe pasižymi elegantišku dizainu, komfortiška važiuokle ir solidžia komplektacija. Nors važiuoklė buvo šiek tiek žeminta ir standinta, lyginant su standartiniu sedanu, dinamiškumo šiame modelyje vis tiek trūksta palyginti su labiau sportinėmis alternatyvomis. Tačiau šis automobilis puikiai tinka greitkeliams ar ilgiems maršrutams, kur galima įvertinti jo sukauptą stabilumą, tylą ir įrangos kokybę.
Kelyje pravažumas ir komfortas tampa šio kupė stiprybėmis – kelionė bus maloni net ir keliaujant ilgus atstumus. Dėl patobulintos pakabos mieste šis automobilis taip pat išlieka patogus, bet vairuojant vingiuotame užmiestyje gali pasigesti vikrumo.
Variklių pasirinkimas
Variklių gama leis prisitaikyti prie poreikių – galima rinktis efektyvų 2,2 l darbinio tūrio benzininį variklį, galingesnį V6 benzininį agregatą ar ekonomišką V6 dyzelį. Visi šie varikliai pasižymi sklandžiu veikimu ir pakankamai gera dinamika, tačiau tikras šio modelio privalumas slypi ne maksimalioje galiaje, o maloniame, ramiame važiavime.
Salonas ir vieta keleiviams
Peugeot 407 Coupe viduje pasitinka šiuolaikiškas, šiek tiek technologijomis perkrautas dizainas – kai kam interjero valdymo mygtukų kiekis gali pasirodyti per didelis. Nors galinės sėdynės nėra erdvios, tinka trumpiems maršrutams ir keturiems suaugusiesiems. Bagažinė pasižymi nemažu tūriu – idealiai tinka savaitgalio kelionėms ar kasdieniams poreikiams.
Eksploatacijos išlaidos
Lietuvoje eksploatuojant Peugeot 407 Coupe, svarbu įvertinti taršos mokesčius, kurie priklauso nuo automobilio išmetamo CO₂ kiekio, kuro tipo bei pirmosios registracijos metų. Dyzeliniai varikliai čia gali būti palankesni už benzinius, tačiau, lyginant tarpusavyje, tiek V6, tiek 2,2 l benzininiai varikliai užtikrina pakankamai racionalias sąnaudas – realios degalų sąnaudos dažniausiai svyruoja nuo 8 iki 10 l/100 km, priklausomai nuo pasirinkto variklio.
Aptarnavimo intervalai gana ilgi, todėl priežiūros išlaidos nėra didelės. Serviso darbai kainuos panašiai kaip panašaus amžiaus vokiškų ar japoniškų analogų, tačiau dažnai bus pigesni už sportiškesnius modelius.
Pirkėjo rekomendacijos
Iš visų siūlomų variantų, optimalus pasirinkimas ieškantiems pusiausvyros tarp galios ir ekonomiškumo – 2,2 l benzininis variklis su 120 kW (163 AG). Tokia versija dažniausiai pasižymi pilna komforto įranga – odinis salonas, elektrinės sėdynės, daugiadiskis CD grotuvas tampa šios įrangos dalimi, ypač renkantis SE lygio komplektaciją.
Visuose modeliuose yra oro pagalvės, kondicionierius ir elektra valdomi langai. Didžiausios komplektacijos versijos pasižymi dar gausesniu komforto ir saugumo įrangos kiekiu, tačiau šiuos modelius rinkoje surasti gali būti sunkiau. Verta paminėti, kad V6 benzininis variklis įprastai komplektuojamas su šešių pavarų mechanine dėže, o automatinė pavarų dėžė buvo už papildomą mokestį. Dyzelinėse versijose automatinė pavarų dėžė įrengiama kaip standartinė.
Alternatyvos
Ieškant kupė tipo automobilio šio segmento kategorijoje, verta pažvelgti ir į tokias alternatyvas kaip Audi TT arba Mazda RX-8. Visgi Peugeot 407 Coupe išsiskiria puikiu komfortu, solidžia įranga ir patikimais varikliais, todėl tai vienas įdomesnių pasirinkimų ieškant stilingo, tačiau praktiško automobilio kasdienai.

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.