Peugeot 407 sedano (2004–2011) apžvalga

Peugeot 407 sedano (2004–2011) apžvalga

Peugeot 407 sedanai žavi puikiu komfortu ir dinamišku dizainu, o ilgose kelionėse užtikrina malonią patirtį. Šį automobilį ypač vertina tie, kurie dažnai važinėja didesniais greičiais, nes net ir pasiekus didesnį greitį salone vyrauja ramybė – triukšmas nuo vėjo ir kelio labai sumažintas, o pakaba efektyviai slopina nelygumus.

Salono erdvė ir praktiškumas

Penki keleiviai viduje jausis patogiai, tačiau galinės eilės keleiviams, kurių ūgis apie 180 cm ar daugiau, gali pritrūkti vietos galvai. Nors sedano tipo kėbulas nėra toks lankstus kaip universalų ar hečbekų, bagažinė čia erdvi ir lengvai pritaikoma šeimos poreikiams – joje tilps ir solidus savaitgalio apsipirkimas, ir ilgesni kelionės daiktai.

Svarbiausi akcentai ir įranga

Peugeot 407 pasižymi gausia standartine įranga bei saugumo sistemomis – jau baziniuose modeliuose rasite septynias oro pagalves, anti blokavimo stabdžių sistemą, stabilumo kontrolę, aliarmą, klimato kontrolę ir CD grotuvą. Prabangesni „Executive“ variantai dažniausiai papildomai komplektuojami odiniais sėdynių apmušalais ir platesniu komforto įrangos spektru.

Važiavimo savybės mieste ir užmiestyje

Kelyje Peugeot 407 išlaiko stabilumą ir komfortą, tačiau lėtesniuose miesto ruožuose ar važiuojant prastesnės būklės keliais pakaba gali atrodyti kiek standoka. Važiuojant vingiuotais užmiesčio keliais automobilio valdymas šiek tiek apsunkėja – posūkiuose jaučiamas pakankamas sukibimas su keliu, tačiau vairas galėtų perduoti daugiau informacijos.

Vairuotojo vieta ir ergonomika

Nors dauguma vairuotojų greitai apsipranta su 407 ergonomika, kai kuriems gali tekti paieškoti patogiausios sėdėjimo padėties. Pradinį įspūdį gali sukelti didelis mygtukų kiekis centrinėje konsolėje, tačiau kasdien vairuojant užtenka žinoti tik kelis dažniausiai naudojamus valdiklius.

Eksploatacinės išlaidos ir pasirinkimas

Tarp vidutinės klasės sedanų Peugeot 407 yra vienas pigiausiai išlaikomų – tiek techninės priežiūros, tiek remonto kaštai yra nedideli. Be to, modelio pasirinkimas naudotų automobilių rinkoje pakankamai platus, o jų kainos dažniausiai nesikandžioja.

  • Dyzeliniai varikliai spindi ekonomiškumu – pagal faktines sąnaudas jie naudoja nuo 5,6 iki 6,2 l/100 km.
  • Benzininiai varikliai pasižymi didesnėmis sąnaudomis – apie 7,3–9,0 l/100 km.

Verta atkreipti dėmesį, kad Lietuvoje taršos mokestis šiam modeliui priklauso nuo jo pirmos registracijos metų, kuro tipo ir išmetamų CO₂ emisijų – taupiau pasirinkite ekonomiškesnius dyzelinius variklius, jei norite išvengti didesnių metinių kaštų.

Geriau rinktis dyzelinį ar benzininį?

Renkantis naudotą Peugeot 407, rekomenduojama atkreipti dėmesį į dyzelinius modelius – jie ne tik ekonomiškesni, bet ir gerokai malonesni kasdienėje eksploatacijoje. Ypač racionalus sprendimas – 2.0 HDi, kuris siūlo optimalų dinamikos ir ekonomiškumo santykį. Tiems, kurie ieško daugiau galios, verta apsvarstyti 2.2 HDi, o tiems, kas ieško automobilių su mažesne įsigijimo kaina – 1.6 HDi bus praktiškas variantas.

Benzino mėgėjams pasirinkimo taip pat netrūksta – 2.0 variklis yra laikomas pačiu subalansuotiausiu, 2.2 dar šiek tiek gyvesnis, tuo tarpu 1.8 reikalauja daugiau apsukų, norint išgauti dinamiškesnį važiavimą. Galingiausias 3.0 V6 skirtas norintiems prabangos bei didesnės galios, tačiau reikėtų įvertinti tiek jo didesnes eksploatacijos išlaidas, tiek sąnaudas.

Kokias alternatyvas verta apsvarstyti?

Renkantis automobilį šioje klasėje, verta apsidairyti ir į kitus šeimyninius sedanus, kurie siūlo panašaus lygio komfortą, praktiškumą bei ekonomiškumą. Tikėtina, kad potencialios alternatyvos bus tiek iš kitų Prancūzijos, tiek Vokietijos ar Japonijos gamintojų – šiame segmente konkurencija išlieka stipri, tad pasirinkimą visada verta pagrįsti individualiais poreikiais ir biudžetu.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *