Peugeot 508 (2011–2018 m.) apžvalga

Peugeot 508 (2011–2018 m.) apžvalga

Peugeot 508 vis dar išlieka solidžiu pasirinkimu tiems, kurie ieško patikimo ir komfortiško naudoto sedano. Šis modelis, ypač pagamintas 2011–2018 metais, išsiskiria funkcionalumu, ekonomiškais varikliais ir žemesne rinkos kaina, kas suteikia papildomą vertę perkant naudotą automobilį.

Bendras vaizdas

Nors rinkoje šiuo metu vyrauja daugiau visureigių ir krosoverių, Peugeot 508 gali nustebinti patogumu ilgesnėse kelionėse – ypač magistralėse. Turėdamas ekonomiškus dyzelinius variklius, šis modelis leidžia taupyti tiek degalų, tiek eksploatacijos sąskaita. Be to, patirtį sustiprina ir žemesnė įsigijimo kaina naudotų automobilių rinkoje.

  • Nedidelės eksploatacinės išlaidos
  • Erdvi salonas, patogus keturiems
  • Gerai jaučiasi važiuojant magistrale
  • Kietokas važiuoklės darbas mieste
  • Vidutiniška vieta galinėms keleivių kojoms
  • Nėra praktiškos hečbeko versijos

Važiavimo savybės ir vieta salone

Pagal vairavimo komfortą Peugeot 508 palieka geresnį įspūdį nei jo pirmtakas 407, tačiau iki tokio vairavimo įsijautimo, kokį suteikia kai kurie konkurentai, dar šiek tiek trūksta. Važiuojant per nelygumus jaučiami smulkūs kratėlimai, o miesto gatvėse važiuoklė gali pasirodyti kiek kietoka. Vis dėlto ilgose kelionėse automobilis atsiskleidžia visu patogumu ir yra tylus.

Peugeot 508 salono erdvės užtenka keturiems suaugusiems, tačiau gale vietos kojoms galėtų būti daugiau. Bagažinė erdvi, tačiau dėl tradicinės sedano kėbulo formos, skirtingai negu kai kuriuose konkurentuose, į ją patekti nėra labai patogu – hečbeko versija nenumatyta. Priekinė panelė įrengta paprastai, bet ergonomiškai ir kokybiškai. Bendras medžiagų lygis gerokai artimas didžiosios dalies konkurentų, nusileidžiant tik kai kuriems prabangos segmente.

Ekonomiškumas ir išlaidos

Peugeot 508 pasižymi išskirtiniu kuro efektyvumu – net ir senesni dyzeliai dažnai lenkia konkurentus taupumu. Tai ne tik padeda sumažinti kuro sąnaudas, bet ir palankiai veikia Lietuvoje taikomą taršos mokestį. Šis mokestis nustatomas pagal automobilio anglies dvideginio išmetimo kiekį, kuro rūšį ir pirmą registracijos datą. Ypač palankios sąlygos taikomos mažiausiai taršiems varikliams, todėl pasirenkant ekonomišką 1,6 l dyzelį įmanoma ženkliai sutaupyti eksploatacijos metu.

Naudoto Peugeot 508 kaina ir variantai

Dėl ryškaus vertės nuvertėjimo, pirmųjų metų Peugeot 508 su didesne rida, dažniausiai dyzeliniai, kainuoja apie 3744 eurus. Norint automobilio su mažesne rida ir aukštesnės komplektacijos, tikėtina, kad kainuos apie 6435 eurus. Dauguma pasiūloje esančių 508 – dyzeliniai, benzinių ieškoti teks ilgiau. Jei pageidaujate benzininio variklio, galite pasidomėti alternatyvomis, pvz., Skoda Octavia, kur daugiau benzinu varomų modelių.

2014 metais Peugeot 508 modelis buvo atnaujintas. Norint įsigyti tokį, kuriame rida iki 64 373 km, prireiks apie 13 455 eurų.

Variklių versijos ir kuro sąnaudos

Didžioji dalis 508 pasiūlos yra dyzeliniai modeliai. Ekonomiškiausias – 1,6 l dyzelis su automatizuota pavarų dėže, kuris vidutiniškai naudoja apie 4,2 l/100 km. 2,0 l dyzeliai turi dvi galios versijas: 138 AG (vid. 4,8 l/100 km) ir 163 AG (vid. 5,7 l/100 km).

Benzininiai 1,6 l varikliai pasitaiko rečiau, jie suvartoja vidutiniškai 6,2–6,4 l/100 km degalų.

Po 2014 m. atnaujinimo dyzelinių variklių gama tapo dar efektyvesnė – 1,6 BlueHDi versija suvartoja apie 3,8 l/100 km, o 2,0 l BlueHDi (148 AG) – apie 4,2 l/100 km. Galingiausia dyzelinė GT versija (178 AG, tik automatas) suvartoja apie 4,6 l/100 km.

Peugeot servisų kainos yra konkurencingos – tiek jaunesnių, tiek vyresnių automobilių priežiūra dažnu atveju nekainuoja brangiau nei prie konkurentų. Net pagrindinių atstovybių darbai dažnai nesiskiria nuo rinkos vidurkio.

Kurią 508 versiją rinktis?

Rinkoje benzininis 508 – tikra retenybė. Jei jums reikalingas būtent benzinu varomas sedanas, racionaliap pasirinkti Skoda Octavia, Ford Mondeo ar Volkswagen Passat.

Renkantis dyzelinę versiją, ekonomiškiausias variantas – 1,6 HDi. Jis, tiesa, mažiau dinamiškas už 2,0 l dyzelį, tačiau važiuojant pastoviu greičiu tampa tylesnis – ir, svarbiausia, itin ekonomiškas.

Mažiausiai įrengta „Access” komplektacija turi oro kondicionierių, elektra valdomus langus priekyje ir gale bei stabilumo kontrolės sistemą. Išplėtota „Active” versija papildo sąrašą greičio palaikymo sistema, dviejų zonų klimato kontrole ir lengvojo lydinio ratlankiais. „Allure” jau siūlo dalinę odinę apdailą, šildomas sėdynes ir parkavimo jutiklius. Aukščiausia „GT” komplektacija išsiskiria navigacijos sistema, pilna odine apdaila ir elektra valdomomis priekinių sėdynių reguliavimo galimybėmis – tačiau dėl kainos skirtumo šios versijos pasirinkti ne visada verta.

Mūsų favoritas – Peugeot 508 1.6 HDi Active, kuris užtikrina ekonomišką važiavimą ir pakankamą komfortą už patrauklią kainą.

Kokiai alternatyvai verta skirti dėmesio?

Nors naudotas Peugeot 508 daugeliu atžvilgių pigesnis nei panašiai įvertinti konkurentai, kartais papildomai investavus galima įsigyti erdvesnį ar praktiškesnį modelį.

  • Ford Mondeo išsiskiria ypač talpia bagažine ir erdviu salonu, tinka šeimoms bei dažnai pasirenkamas kaip tarnybinis ar taksi automobilis. 2,0 l dyzeliai – greiti, taupūs ir lengvai randami rinkoje.
  • Volkswagen Passat idealiai tiks tiems, kas vertina didesnį komfortą ir stilingą dizainą. Platus benzino ir dyzelio variklių pasirinkimas tiek naujesniuose, tiek senesniuose modeliuose, ypač tinkamas ilgoms kelionėms.
  • Skoda Octavia pasižymi itin didele bagažine (hečbeko kėbulas), praktiškumu ir taikliai parinktu variklių asortimentu. Vidaus apdaila gal ir ne dizaino viršūnė, bet funkcionalumas ir įranga – puikūs.
Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *