Peugeot 508 SW (2011–2018) apžvalga

Peugeot 508 SW (2011–2018) apžvalga

Didėjantis visureigių populiarumas ir jų aukštas kėbulas su erdviu bagažo skyriumi tradicinio universalo pozicijas pavertė iššūkiu. Norėdami sudominti pirkėjus, gamintojai keičia universalo įvaizdį – Pavyzdžiui, Peugeot 508 SW universalo dizainas aiškiai rodo, kad šis modelis nebeliko tiesiog „dėžė ant ratų“.

Stilius ir praktiškumas

Palyginti su ankstesniais modeliais, Peugeot 508 SW galinės dalies linijos tapo žymiai žemesnės ir elegantiškesnės. Tiesa, tokia forma bagažinėje šiek tiek sumažina vietą – su didele spinta turbūt nepavyks persikelti, tačiau tokios situacijos kasdienybėje retai pasitaiko. Daugumai šeimų bagažo vietos užteks tiek kasdieniams reikalams, tiek ilgesnėms kelionėms.

Galia ir vairavimo įspūdžiai

508 SW modelis iš esmės pagerėjo, lyginant su ankstesniu 407 SW. Vairuoti jį smagiau, posūkius automobilis įveikia tiksliai, o kėbulas išlieka stabilus. Vis dėlto, važiuojant miesto gatvėmis, pakaba atrodo standesnė, o važiuojant nelygiu paviršiumi gali pasijusti smulkūs kelio nelygumai. Palyginus su konkurentais, pavyzdžiui, Ford Mondeo arba BMW 3 serijos universalais, „Peugeot“ nebus toks azartiškas ar komfortiškas, bet neiškrenta iš vidutiniokų gretų.

Dyzeliniai ir hibridiniai varikliai

Peugeot 508 SW dažniausiai sutinkamas su dyzeliniais varikliais, tačiau yra ir benzininė, ir dyzelinė-elektrinė hibridinė versija. Hibridas, nors turėtų būti ekonomiškesnis, praktikoje nėra gerokai taupesnis už paprastą dyzelį, o jo automatinė pavarų dėžė – ne patogiausia.

Kuro sąnaudos ir taršos mokestis Lietuvoje

Didžioji dalis 508 SW versijų džiugins kukliomis eksploatacijos išlaidomis. Pavyzdžiui, 1.6 litro dyzelis su automatine pavarų dėže vidutiniškai sunaudoja apie 4,3 l/100 km. 2.0 dyzelio 103 kW (138 AG) versija – apie 5,0 l/100 km, o galingesnis 120 kW (163 AG) variklis – apie 5,7 l/100 km. Galingiausias dyzelinis 2.2 l. variklis (150 kW, 201 AG) „suvalgo“ vidutiniškai 5,9 l/100 km degalų.

Benzininės versijos, kurių rasti gana sudėtinga, vidutiniškai sunaudoja apie 6,2–6,4 l/100 km. Hibridinė dyzelio-elektros versija deklaruoja 4,1 l/100 km, tačiau realybėje šis rodiklis skiriasi nežymiai nuo ekonomiškiausių dyzelių.

Lietuvoje 508 SW taršos mokestis priklauso nuo variklio tipo, CO₂ emisijos ir pirmosios registracijos metų – ekonomiškiausi dyzeliai moka mažiau, o hibridui taikomos papildomos nuolaidos.

Eksploatacijos kaštai ir priežiūra

Peugeot 508 SW išlieka patrauklus savo neaukštomis priežiūros kainomis. Fiksuoto aptarnavimo įkainiai dažnai būna konkurencingi lyginant su kitais vidutinės klasės modeliais, o net ir servisuojant Peugeot atstovybėje, išlaidos nebus didesnės nei, pavyzdžiui, Volkswagen ar Ford servisams.

Kokį naudotą Peugeot 508 SW rinktis?

Lietuviškoje rinkoje daugiausiai galima rasti dyzelinių 508 SW. Jei rūpi ekonomiškumas, verta rinktis 1.6 HDi variklį. Nors galios gali atrodyti mažoka, važiuojant pastoviu greičiu variklis dirba tyliai ir leidžia pasiekti gerą vidutinę degalų normą.

  • Access komplektacijoje gausite automatinį oro kondicionierių, el. langus priekyje ir gale bei stabilumo sistemą.
  • Active versijoje rasite kruizo kontrolę, dviejų zonų klimato kontrolę ir lengvo lydinio ratlankius.
  • Allure siūlo dalinį odos saloną, šildomas sėdynes ir parkavimo jutiklius.
  • GT patikės vairuotojui palydovinę navigaciją bei visą odinį saloną, tačiau kainos atžvilgiu šis variantas ne visiems bus pats racionaliausias.

Mūsų rekomendacija — 1.6 HDi Active, kuri suteikia optimalų komforto ir ekonomiškumo balansą.

Kokias alternatyvas verta apsvarstyti?

Pagrindiniai Peugeot 508 SW konkurentai yra gerai žinomi universalai, siūlantys dar daugiau erdvės ir komforto.

  • Ford Mondeo Universalas — talpiausias iš konkurentų ir labai mėgstamas taksi įmonių dėl milžiniškos bagažinės bei erdvaus salono gale. 2.0 dyzelinis variklis pasižymi ir dinamika, ir ekonomiškumu.
  • Volkswagen Passat Universalas — puikus pasirinkimas ieškantiems komforto ilguose maršrutuose ir gerai surinkto salono. Platus variklių pasirinkimas leidžia pritaikyti automobilį įvairiems poreikiams.
  • Skoda Octavia Universalas — erdviausias bagažo skyrius klasėje ir platus dyzelinių bei benzininių variklių pasirinkimas už patrauklią kainą. Vidaus apdaila gal ir nėra prabangi, bet viskas apgalvota ir kokybiška.

Santrauka

Peugeot 508 SW išsiskiria elegantišku kėbulo dizainu, ekonomiškais varikliais ir palankiomis priežiūros kainomis. Jei pagrindinis prioritetas – nedideli eksploataciniai kaštai ir patraukli išvaizda, šis modelis tikrai vertas dėmesio. Jei reikalinga maksimali erdvė ar emocinis vairavimo pojūtis, išbandykite ir konkurentų universalius modelius.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *