„Peugeot 607 sedan (2000–2009) apžvalga“

„Peugeot 607 sedan (2000–2009) apžvalga“

Peugeot 607 – tai automobilis, kuris dažnai praeina pro akis tiems, kas ieško reprezentacinės išvaizdos ir prestižo ženkliuko priekinėje grotelėje. Visgi, jei labiau vertinate praktiškumą, patogumą ir nedidelę kainą, naudotas 607 gali būti išmintingas pasirinkimas. Šis modelis siūlo keletą savybių, dėl kurių jis išsiskiria tarp didesnių prancūziškų sedanų.

Važiuoklė ir komfortas

Peugeot 607 išsiskiria sklandžiu važiavimu ir patogumu – ypač tolimose kelionėse. Tai automobilis, kuriame keliauti malonu, nes varikliai dirba tyliai ir net prie didesnio greičio salone beveik negirdėti vėjo švilpimo. Mieste manevruoti paprasta, nors truputį per lengva vairo mechanizmo eiga gali neatitikti visų vairuotojų lūkesčių. Nors pagal dinamiką 607 nusileidžia kai kuriems konkurentams, kur kas svarbiau – bendra kokybė ir komfortas.

Salonas ir jo patogumas

Salono įranga jaučiama aukštos klasės – prietaisų skydelis gausiai aprūpintas ir atrodo prabangiai. Standartinėje įrangoje dažniausiai rasite papildomų patogumų, o mygtukai ir jungikliai palieka gero kokybės įspūdį. Vis dėlto, nepatogi vairuotojo sėdėsena gali erzinti – aukštesni vairuotojai atras pakankamai vietos virš galvos, bet vietos kojoms gali pristigti. Gale irgi apstu galvos vietos, tačiau žemesnė stogo linija riboja erdvę aukštesniems keleiviams. Uždaro tipo bagažinė – tikra stiprybė, joje lengvai tilps gausybė daiktų.

Ekonomika: išlaikymas ir eksploatacijos kaštai

Naudoti didesni prancūziški sedanai dažniausiai stipriai nuvertėja, todėl Peugeot 607 galima įsigyti už patrauklią sumą, ypač jei randate automobilį su nedidele rida ir gerai prižiūrėtą. Išlaikymo kaštus didžia dalimi nulemia pasirinktas variklis – dyzeliniai agregatai išsiskiria puikiu ekonomiškumu, kai kurių modelių sąnaudos siekia apytiksliai 5–6 l/100 km. Jei ieškote dar ekonomiškesnio varianto, rekomenduojama 2.0 litro 110 AG dyzelinė versija – ji sunaudoja apie 6 l/100 km, o galingesnė 2.2 litro taip pat nenuvilia. Benzininiai 3.0 litro V6 gali pasigirti dinamiškumu, tačiau vidutinės sąnaudos pasiekia 8,4 l/100 km ar daugiau.

Techninę priežiūrą atlikti nėra sudėtinga, tačiau kai kurių detalių tiekimas Lietuvoje gali būti lėtesnis dėl jų reto paplitimo. Remonto išlaidos kiek didesnės nei vidutinės, tad verta rinktis tvarkingus ir laiku prižiūrėtus egzempliorius.

Taršos mokestis

Lietuvoje perkant arba registruojant bet kurį naudotą automobilį taikomas taršos mokestis. Jis priklauso nuo automobilio CO₂ emisijos kiekio, kuro tipo bei gamybos metų. Dyzeliniai varikliai su žema emisija bus ekonomiškesni ne tik degalų sąnaudų, bet ir mokesčių prasme. Vertėtų iš anksto pasidomėti konkretaus 607 emisijos rodikliais pagal variklį, kad išvengtumėte netikėtų papildomų išlaidų.

Kokį Peugeot 607 rinktis?

607 modelis buvo pristatytas su keliais gana skirtingais varikliais. Pradinį pasirinkimą sudarė du benzininiai (2.2 l / 160 AG ir 3.0 l V6 / 204 AG, pastarasis vėliau – 211 AG) ir vienas 2.2 l / 136 AG dyzelis. Populiariausias yra dyzelinis variantas, kuris užtikrina gerą ekonomiką ir pakankamai jėgos tolimesnėms kelionėms. Silpnesnė 2.0 l (110 AG) dyzelinė versija gali pasirodyti kiek vangoka, tačiau išsiskiria minimaliomis sąnaudomis ir eksploatavimo išlaidomis. Nuo 2001-ųjų pasiūla papildyta dar ekonomiškesniu dyzeliu ir 2.0 l benzinu (138 AG).

Nuo 2004 m. pabaigos automobiliui atliktas nežymus atnaujinimas, keitėsi ir galimų komplektacijų pasirinkimas – pasiūlyme liko tik svarbiausios (Executive). Brangiausios versijos komplektuojamos ypač turtingai, tačiau net pagrindiniai modeliai pasižymi gausia įranga. 2006 m. papildomai atsirado 2.2 l (170 AG) dyzelis, kuris yra optimalus pasirinkimas tiems, kas ieško galios ir nedidelių sąnaudų balanso.

Ką verta žinoti prieš perkant?

Rinktis naudotą 607 verta tiems, kurie prioritetą teikia komfortui ir ekonomiškumui. Tačiau būtina kruopščiai patikrinti automobilio techninę būklę – retesni modeliai gali būti brangesni tiek atsarginių dalių, tiek remonto atžvilgiu. Prieš įsigyjant verta pasidomėti ankstesne automobilio priežiūra ir serviso istorija.

Galimi alternatyvūs pasirinkimai

Tiems, kas svarsto apie Peugeot 607, verta pasidairyti ir kitų vokiškų ar japoniškų didesnių sedanų. Kiekvienas jų turi savų privalumų – vieni išsiskiria sportišku valdymu, kiti – ilgaamžiškumu ir ekonomiškumu. Visgi Peugeot 607 liks vienas iš komfortiškiausių ir labiausiai ekonomiškų pasirinkimų tarp panašios klasės automobilių.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *