Atsidavę BMW gerbėjai galiausiai patenka į „Bimmer Post“ forumus ir einančią giją, kurią maitina vartotojas pavadinimu „ynguldyn“. Šis forumo narys yra kaip BMW gilioji gerklė, reguliariai pateikianti naujų BMW gaminių išleidimo datas ir gamybos terminus net ketveriems metams. Tai tęsiasi daugelį metų, per tą laiką ynguldyno sėkmės rodiklis įrodė jo informacijos kokybę. Neseniai į pagrindinį įrašą buvo įtraukta ši eilutė: „M4 CS bus gaminamas 07/24-06/25. Beveik toks pat automobilis kaip dabartinis M3 CS, bet su dviem mažiau durelėmis ir kai kuriais priekinių žibintų pakeitimais (be lazerinių žibintų).” Darant prielaidą, kad gandai vėl taps realybe, M4 Competition Sport būtų pradėtas gaminti vieneriems modelio metams, kaip ir M3 Competition Sport, o M3 CS – ribotas leidimas tik 2024 metų modelio metams.
BMW M vadovas Frankas van Meelis užsiminė apie plėtrą praėjusių metų pabaigoje, sakydamas, kad tarp M4 Competition ir M4 CSL yra vietos produktui. Tai būtų dviejų durų M3 versija su visais žibintais, išskyrus priekinius žibintus, ty 3,0 litrų dviejų turbinų šešių eilių variklį, paremtą ant atnaujintų variklio laikiklių ir masažuojamą tokia pačia galia kaip M3 CSL, 543 arklio galių ir 479 svarų. – pėdų sukimo momentas, 40 AG virš M4 Competition. CS yra tik kaip xDrive, stumiantis galią abiem ašims, tačiau M3 siūlo tik 2WD režimą su išjungtu stabilumo valdymu. Važiuoklės modifikacijos apima perreguliuotą vairą ir amortizatorius, unikalius ratų kampo nustatymus ir „Michelin Pilot Sport Cup2“ padangas kaip nemokamą pasirinkimą. Kaltiniai M3 CS ratai yra 19 colių priekyje ir 20 colių gale, aukso bronzos arba matinės juodos spalvos. Vis dėlto sėkmės visiems, norintiems mechaninės pavarų dėžės. Išskirtinės grotelės ir ženklelis praneša pasauliui, kas vyksta, taip pat dienos žibintai, kurie šviečia geltonai, o ne balti, kaip linktelėti į automobilių sportą, kaip ir M4 CSL. Atidengtas anglies pluoštu sustiprintas plastikas (CFRP) naudojamas gaubtui (matomos dvi juostos), stogui, priekiniam skirstytuvui, priekinėms oro įleidimo angoms, veidrodėlių dangteliams, galinei prijuostei ir galiniam spoileriui.
Kodėl nerodomi Icon Adaptive LED priekiniai žibintai su lazeriu, BMW tinklaraštis įtaria, kad pranešta M4 CS pasirodys po M4 atnaujinimo ciklo viduryje. Tokie atnaujinimai paprastai reiškia patobulintą priekinių ir galinių žibintų dizainą, nors nesame tikri, kodėl nebūtų lazerio šviesos parinkties. Galbūt sulauksime užuominų apie tai, jei M2 CS debiutuos prieš M4 variantą, bet gali būti, kad M2 pasirodys tik 2025 m. BMW tinklaraštyje rašoma, kad automobilių gamintojas šiuo metu taip pat bando M3 Touring CS, o universalas dega. padangos, kad pasitvirtintų laukiant žalios šviesos gamybai.