„Renault Grand Modus hečbeko (2008–2012) apžvalga“

„Renault Grand Modus hečbeko (2008–2012) apžvalga“

Renault Grand Modus – kompaktiškas hečbekas tiems, kurie ieško daugiau vietos ir universalumo nei įprastame Modus modelyje, tačiau nedidelių gabaritų. Nors čia vis dar penkios vietos, salone jaučiamas ryškiai didesnis erdvumas – keleiviai gale gali laisviau išsitiesti, o bagažinės tūris patogiai viršija įprastinio Modus galimybes.

Patalpų išdėstymas ir praktiškumas

Pagal salono erdvumą Grand Modus gali varžytis net su kai kuriais šeimyniniais automobiliais – ypač daug vietos numatyta galiniams keleiviams. Kai kurios šio modelio versijos turi slankiąją galinę sėdynę – priklausomai nuo poreikių, galima rinktis daugiau bagažinės arba daugiau vietos kojoms. Išskirtinis sprendimas – centrinė galinės sėdynės dalis gali būti sulankstoma, o tuomet išorinės sėdimosios vietos persistumia į vidų, sukurdamos dviem keleiviams papildomą pečių plotą.

Važiavimo savybės ir saugumas

Važiuojant Renault Grand Modus pagrindinis dėmesys skiriamas komfortiškam riedėjimui. Pakabos nustatymai minkšti, todėl kelio nelygumai sugeriami efektyviai, nors posūkiuose kėbulas šiek tiek svyruoja, o vairas galėtų būti informatyvesnis. Mieste automobilis jaučiasi it namie – komfortas ir kompaktiškumas palengvina manevravimą.

Euro NCAP saugumo bandymuose Grand Modus užtikrintai surinko penkias žvaigždutes. Standartiškai visos versijos turi bent keturias oro pagalves bei ISOFIX vaikiškų kėdučių tvirtinimus. Tačiau stabilumo kontrolės sistema daugumoje komplektacijų nėra montuojama kaip standartinė įranga.

Eksploatavimo išlaidos ir taršos mokestis

Didelė Renault Grand Modus stiprybė – ekonomiškumas. Benzininis 1.2 TCE variklis vidutiniškai naudoja apie 5,9 litro degalų 100 km ir išmeta 138 g/km CO₂, o 74 AG 1,2 litro benzininė versija – 6,0 l/100 km ir 140 g/km CO₂. Jei taupote dar labiau, 1,5 litro 85 AG dyzelinė versija vidutiniškai sunaudoja vos 4,1 l/100 km ir išmeta 107 g/km CO₂. Tad variklio pasirinkimas tiesiogiai lems ir Lietuvoje taikomą automobilio taršos mokestį, kuris priklauso nuo CO₂ emisijos, kuro tipo ir pirmos registracijos metų. Reikia įvertinti, kad nors dyzelinis automobilis ekonomiškas, jo įsigijimo kaina dažnai kiek didesnė, tad labai mažai nuvažiuojant ją „atidirbti“ sudėtinga.

Komplektacijos ir įranga

Ekonomiškiausias pasirinkimas – 100 AG 1.2 TCE benzininis variklis. Jis užtikrina pakankamai dinamišką važiavimą ir tarpinį ekonomiškumo lygį. Kiti siūlomi variantai: paprastas 74 AG 1,2 litro variklis, retas bei taupus 85 AG 1,5 litro dyzelis. Automatinės pavarų dėžės norintiems teks rinktis tik itin retą 110 AG 1,6 litro benzinę komplektaciją.

Įprastoje Expression komplektacijoje rasite oro kondicionierių, nuotolinį centrinį užraktą bei elektrinius priekinius langus. Aukštesnio „Dynamique“ lygio modeliai papildomai pasiūlys lengvojo lydinio ratlankius, elektrinius užpakalinius langus ir šonines oro užuolaidėles.

Alternatyvos

Renkantis naudotą Renault Grand Modus verta apžvelgti ir kitus kompaktiškus, tačiau erdvius hečbekus. Alternatyvų netrūksta – galima rasti tiek kitų prancūziškų prekės ženklų, tiek vokiškų modelių, kurie varžosi erdvumu, universalumu bei ekonomiškumu.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *