Renault Kangoo – tai universalus automobilis, kuris puikiai tiks ieškantiems praktiškos erdvės penkiems keleiviams ir jų daiktams, o pagal poreikį – ir šeimos šuniui. Išskirtinai talpi, šviesi salono erdvė sukuria komforto pojūtį tiek priekyje, tiek gale sėdintiems keleiviams. Net ir aukštesni žmonės nesiskųs nei galvos, nei kojų vietos trūkumu.
Talpus ir patogus, tačiau primena komercinį automobilį
Kangoo – iš tų modelių, kurie skirti tiek keleiviams, tiek kroviniui. Nors automobilio paskirtis praktiška, kai kas gali jį pavadinti tik „furgonu su langais”. Visgi ši konstrukcija turi pranašumų: platūs slankiojantys galiniai durelės bei atveriama aukštai bagažinė leidžia patogiai įlipti, išlipti ar pakrauti daiktus iš bet kurios pusės. Sulanksčius galines sėdynes, gaunama net iki 2600 litrų krovinių erdvė, kurios pakaks beveik bet kurioms gyvenimiškoms reikmėms.
Interjeras – paprastas, bet funkcionalus
Viduje vyrauja utilitarūs sprendimai – guminiai kilimėliai vietoje kiliminės dangos, šiek tiek skurdoka apdaila, tačiau viskas skirta praktiškumui. Kai važiuojate, galite girdėti šiek tiek kelio triukšmo, tačiau bendra kelionės kokybė nebloga. Pakaba suminkštinta, kas leidžia efektyviai sugeria kelio nelygumus, bet posūkiuose dėl to atsiranda didesnis kėbulo siūbavimas.
Pritaikytas Lietuvos poreikiams
Renault Kangoo išsiskiria ne tik talpumu, bet ir išlaikymo kaštais. Reguliarus aptarnavimas kainuoja racionaliai, o remontas dažnai pigesnis nei daugelio konkurentų. Kaupiamosios dalys ir darbo valandos taip pat nėra brangios, nes automobiliui naudojami paprasti ir laiko patikrinti sprendimai.
Kuro sąnaudos priklauso nuo pasirinkto variklio. Ekonomiškiausias yra 1,5 l dyzelinis variklis, kurio vidutinės sąnaudos siekia apie 5,3 l/100 km. 1,9 l atmosferinis dyzelinis variklis vidutiniškai sunaudoja apie 7,1 l/100 km, o 1,4 l benzininis – 7,5 l/100 km. 1,2 l benzininis variklis leidžia automobilį eksploatuoti ekonomiškiau – apie 7 l/100 km, tačiau 1,6 l benzininis funkcionalumo sąskaita sunaudoja šiek tiek daugiau – iki 8 l/100 km.
Svarbu žinoti, kad Lietuvoje taikomas automobilio taršos mokestis priklauso nuo CO₂ emisijos, pirmosios registracijos metų ir kuro tipo. Dyzeliniai modeliai, ypač senesnių gamybos metų, gali būti apmokestinami ženkliau dėl didesnės taršos normos. Prieš įsigyjant Kangoo verta pasitikrinti konkretaus automobilio emisijų duomenis – tai padės tiksliai įvertinti būsimas išlaidas.
Modelių versijos ir įranga
Per metus Kangoo buvo siūlomas su keliais benzininiais ir dyzeliniais varikliais – nuo 1,4 l benzininio iki naujesnio, ekonomiško 1,5 l dyzelio. Pagrindinės komplektacijos buvo dvi: paprastesnė ir gausesnė, kurioje jau buvo keleivio oro pagalvė bei visi trys galinės eilės tritaškiai saugos diržai.
Nuo 2000 metų buvo pasiūlytos riboto tiražo versijos su papildoma įranga, kaip oro kondicionierius, nuotolinis centrinis užraktas ar dvigubas stoglangis. 2001-aisiais į komplektaciją įtrauktas automatinis pavarų dėžė bei patobulintas dyzelis su turbina. Nuo 2002 metų rinkai pasiūlytas visų varančiųjų ratų Kangoo Trekka variantas su lengvojo lydinio ratlankiais, tačiau didžiajai daliai pirkėjų tradicinės versijos pakanka.
Nuo 2004 metų stabdžių antiblokavimo sistema tapo standartu visuose Kangoo su automatine dėže ir vėlesniuose modeliuose. Tokiais metais atsirado ir ekonomiškasis 1,5 dCi (65 AG) dyzelinis variklis.
Ką rinktis ieškant naudoto Kangoo?
- Ieškokite kiek įmanoma naujesnio modelio, nes jie turės daugiau standartinės įrangos ir geresnį saugumo lygį.
- Ekonomiškai naudingiausi – su 1,5 l dCi dyzeliniu varikliu, tačiau vertėtų patikrinti taršos mokesčio dydį.
- Ypatingi modeliai su papildoma įranga patiks vertinantiems komfortą, bet pagrindinės versijos užtikrins visus praktinius privalumus.
Galimi konkurentai
Svarstant apie Renault Kangoo įsigijimą, galima pasidairyti panašių modelių – tokių kaip Citroën Berlingo ar Peugeot Partner. Jie taip pat orientuoti į funkcionalumą, todėl verta palyginti kuro sąnaudas, įrangą, eksploatavimo kaštus ir taršos mokestį pasirinkus konkretų modelį. Taip rasite optimaliausią automobilį kasdieniams poreikiams.

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.