Renault Laguna Coupe išsiskiria iš minios dideliais ir ryškiais kupė formos kėbulais, kurie šiais laikais gana reti Lietuvos keliuose. Dėl ribotos pasiūlos ir išskirtinio dizaino, šis modelis suteikia savininkui išskirtinumo pojūtį.
Bendra apžvalga
Renault Laguna Coupe išsiskiria elegantiška išvaizda ir solidžiu stotu, tačiau techniškai daug savybių perima iš Laguna hečbeko ir universalų. Tai reiškia, kad salone rasite tą pačią, tačiau kokybiškai įrengtą ir patogią aplinką. Vis dėlto konkurentai siūlo geresnes važiavimo savybes bei kasdienio naudojimo patogumą.
Pliusai ir minusai
- Patrauklus dizainas
- Palanki kaina
- Tinkamos valdymo savybės
- Standokas važiavimas, ypač duobėtais keliais
- Ribota erdvė galinėse sėdynėse
- Žema likutinė vertė antrinėje rinkoje
Salonų erdvė ir patogumas
Laguna Coupe turi keturias vietas, tačiau dėl žemėjančios stogo linijos ir ribotos erdvės gale aukštesniems keleiviams gali būti ankšta. Geriausiai čia jaučiasi priekiniai keleiviai, kurie gali džiaugtis kruopščiai apgalvotu interjeru ir kokybiška apdaila.
Eksploatacinės išlaidos
Ką galima įsigyti už numatytą biudžetą?
Perkant naudotą Laguna Coupe, galima rasti automobilių už palankią kainą, tačiau verta įvertinti būsimas eksploatacines išlaidas, įskaitant taršos mokestį. Lietuvoje jis priklauso nuo CO₂ emisijos, kuro rūšies bei pirmos registracijos metų, todėl dyzeliniai varikliai dėl žemesnių emisijų dažniausiai apmokestinami palankiau. Taip pat vertėtų atkreipti dėmesį į automobilio būklę ir techninės priežiūros istoriją.
Eksploatacinės savybės ir taršos mokestis
- 2.0 l (148 AG) dyzelinis variklis vidutiniškai sunaudoja apie 6,0 l/100 km, išmeta 157 g/km CO₂.
- 176 AG versija – 6,5 l/100 km, 172 g/km CO₂.
- 3.0 V6 dyzelis (232 AG) – apie 7,2 l/100 km, 192 g/km CO₂.
- Benzininiai 2.0 l varikliai (201 AG) – apie 8,2 l/100 km, 194 g/km CO₂.
- Benzininis 3.5 V6 (235 AG) – ~10 l/100 km ir 238 g/km CO₂.
Bendrai, dyzeliniai varikliai turi ekonomiškesnį kuro sąnaudų ir emisijos santykį, dėl ko ilgainiui jie būna pigesni tiek dėl mažesnių degalų sąnaudų, tiek dėl mažesnio metinio taršos mokesčio. Benzininiai varikliai – aktualūs tik tiems, kam svarbi žemesnė pirkimo kaina, nes vėliau eksploatacija brangesnė.
Servisas ir priežiūra
Techninės priežiūros kainos šiam modeliui gali būti kiek didesnės nei įprastoms Laguna versijoms. Verta pasidomėti kainomis skirtingose servisuose, nes jos gali skirtis priklausomai nuo paslaugos teikėjo ar remonto apimties.
Kuri Laguna Coupe verta dėmesio?
Iš penkių siūlytų variklių geriausia rinktis 2.0 l dyzelį su 148 AG arba 176 AG. Pastarasis būna GT apdailos lygio, pasižymi puikia dinamika ir neblogu ekonomiškumu. Egzistuoja ir 3.0 V6 dyzelis su automatine pavarų dėže bei 232 AG – jį mėgsta tie, kam aktualus didesnis našumas.
Benzininiai pasirinkimai – 2.0 l su 201 AG arba automatinis 3.5 V6 su 235 AG. Nors pastarasis pasiūlys našumo, eksploatuojant išlaidos ir taršos mokestis bus didžiausi.
Komplektacijos ir komfortas
Laguna Coupe siūloma dviejose versijose: bazinėje ir GT. Bazinė apdaila jau turi automatinį klimato valdymą, „Bluetooth“ ryšį, 18 colių lengvo lydinio ratlankius ir sportines sėdynes. GT papildomai komplektuojama su odos apmušalais, tempomatu, berakte užvedimo sistema, dinamiško valdymo važiuokle bei keturių ratų vairavimo sistema, užtikrinančia didesnį manevringumą.
Ar verta pirkti?
Renault Laguna Coupe puikiai tiks ieškantiems išskirtinio, solidžiai atrodančio, bet nebrangaus naudoto kupė. Tai nėra automobilis, skirtas dažnam keleivių gabenimui, tačiau vertinant stilių ir patogumą priekiniams keleiviams – jis paliks gerą įspūdį. Geriausias pasirinkimas – ekonomiškas dyzelinis variklis ir GT versija, siūlanti daugiau vairavimo malonumo.
Kokias alternatyvas verta apsvarstyti?
Be Renault Laguna Coupe, verta pasidomėti kitais šios klasės naudotais kupė automobiliais, kurie siūlo panašų kainos, kokybės ir stiliaus santykį. Lyginant su populiariais vokiškais konkurentais, Laguna dažnai būna pigesnė, tačiau techninė priežiūra – kiek brangesnė. Viskas priklauso nuo asmeninių poreikių ir išskirtinumo siekio.

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.