Renault Megane Coupe yra sukurtas remiantis tuo pačiu modeliu kaip ir kiti Megane šeimos automobiliai – nuo sedano iki hečbeko ar MPV. Nors ši kupė versija nėra tokia išraiškinga kaip kabrioletas, ji vis tiek išlaiko elegantiškas formas ir išsiskiria stilingumu.
Bendras vaizdas
Savo dydžiu Renault Megane Coupe puikiai atitinka miesto automobilio poreikius – tai nedidelis, išvaizdus ir pakankamai elegantiškas modelis. Tiesa, užpakalinėje dalyje erdvės yra mažai – tai daugiau 2+2 tipo automobilis, kur dėl žemėjančios stogo linijos tiek prieiga prie galinių sėdynių, tiek galvos aukštis yra riboti. Ilgesnė kelionė keturiems gali tapti nepatogi.
Salono apdaila ir įranga
Renault Megane Coupe siūlo neblogą bazinės įrangos komplektaciją, tačiau kai kurie vidaus apdailos sprendimai atrodo pasenę, o audinių raštas gali palikti skirtingus įspūdžius skirtingiems vairuotojams. Nors komforto pakanka, interjero kokybė atsilieka nuo šiuolaikinių standartų.
Važiavimo savybės
Pavadinime esantis „coupe“ sufleruoja sportiškumą, tačiau realybėje Megane Coupe labiau orientuotas į kasdienį važiavimą nei į dinamišką sportišką automobilį. Valdymas galėtų būti tikslesnis ir nuspėjamesnis, tačiau automobilis pasižymi ganėtinai minkšta pakaba ir komfortišku važiavimu mieste. Po 2000 metų atlikti atnaujinimai gerokai pagerino automobilio valdymą, bet tuo pačiu pakaba tapo kietesnė, tad nelygumai kelyje labiau jaučiami.
Eksploatavimo kaštai
Priežiūra ir remontas
Tiems, kam rūpi išlaidos, verta ieškoti Megane Coupe modelių pagamintų po 2000 metų – jų aptarnavimo intervalai išaugo nuo 19 312 km iki 28 968 km, tad techninės priežiūros išlaidos sumažėja. Renkantis nepriklausomus autoservisus, galima dar papildomai sutaupyti darbo kaštams.
Degalų sąnaudos
Kuro efektyvumas – neblogas, ypač vėlesnių metų modeliuose su atnaujintais, galingesniais bei taupesniais varikliais. 1,4 l variklis vidutiniškai sunaudoja apie 6,5 l / 100 km, o galingesnis 2,0 l – apie 7,6 l / 100 km. Tai gana geri rodikliai šiai klasei.
Remonto tikimybė
Statistiškai apie 42 % šių automobilių savininkų yra susidūrę su netikėtais remonto darbais, kurių vidutinė kaina siekia apie 281 eurų. Todėl verta planuoti tam tikrą rezervą nenumatytiems techniniams gedimams.
Mokesčiai Lietuvoje
Renkantis naudotą Renault Megane Coupe svarbu atsižvelgti į Lietuvoje galiojantį taršos mokestį, kuris nustatomas pagal automobilio CO₂ emisiją, variklio kuro tipą ir pirmos registracijos metus. Didesnio darbinio tūrio ar senesni modeliai dažnai būna apmokestinami daugiau, todėl tai svarbu įvertinti skaičiuojant bendras eksploatavimo išlaidas.
Ką rinktis?
Variklių ir įrangos versijos
Megane Coupe pirkėjai galėjo rinktis iš plačios variklių gamos, kurios buvo atnaujintos 2000 metais. Vertėtų dairytis vėlyvesnės gamybos automobilių, pasižyminčių didesniu ekonomiškumu bei pajėgumu. Patartina vengti 1,4 l 16 vožtuvų variklio, kuris skundžiasi silpnumu, o 1,6 l motoras jau siūlo šiek tiek daugiau dinamikos. 2,0 l versija – greičiausia, bet važiuojant aktyviau variklis tampa triukšmingas.
Automatinė pavarų dėžė buvo siūloma kai kuriuose modeliuose, tačiau jos veikimas yra gana šiurkštus, todėl mechaninė alternatyva – geresnis pasirinkimas kasdieniam naudojimui.
Įranga iš pradžių buvo standartinė arba „Sport“, tačiau vėlesniais metais pasiūlytos naujos versijos – „Sport“, „Alize“ ir „Monaco“. Pastaroji pasižymi išplėsta komplektacija: kompaktinių diskų keitiklis, šildomi veidrodėliai ir tvirtesnė apdaila. Pastebimi ir surinkimo kokybės pagerinimai vėlyvesniuose modeliuose.
Pagrindiniai konkurentai
Ieškant alternatyvų Renault Megane Coupe, verta pasidairyti į kitų gamintojų kompaktiškus, sportiškai atrodančius modelius, kurie siūlo panašų stilių ar geresnius važiavimo įspūdžius už artimą kainą. Populiarūs pasirinkimai šioje klasėje – mažesni hečbekai su sportiškomis kėbulo linijomis arba kompaktiškos kupė iš kitų gamintojų.




