Renault Megane Estate – tai praktiškas pasirinkimas tiems, kurie ieško erdvės ir universalumo, bet nenori vairuoti vienatūrio. Šis modelis idealiai tinka šeimoms ar aktyviam laisvalaikiui, kuriems svarbus talpus bagažinės skyrius, tačiau tuo pačiu norisi išlikti stilingam kelyje.
Apžvalga
Renault Megane Estate stokoja išskirtinio dizaino, tačiau praktiškumas čia išties palieka įspūdį. Vienas didžiausių savo klasėje bagažinės skyrių leidžia lengvai vežtis tiek kasdienius pirkinius, tiek didesnius daiktus. Tačiau lyginant su kai kuriais konkurentais, galinės sėdynės visiškai neišsitiesia į lygų paviršių, o vairavimo malonumas šiek tiek nusileidžia kitų gamintojų modeliams.
Vairavimas ir komfortas
Jei anksčiau vairavote kitus populiarius kompaktinius universalus, Megane gali pasirodyti šiek tiek minkštesnis ir ne toks tikslus valdyme. Vairas nėra labai informatyvus, tačiau važiavimas minkštas net ir prastesne kelio danga, o salone tvyro ramybė – garso izoliacija išties gera.
Viduje Megane siūlo daug vietos tiek keleiviams, tiek daiktams. Interjeras atrodo moderniai, o valdymo pultas – intuityvus. Kai kuriems vairuotojams gali pasirodyti neįprasti kai kurie sprendimai, pavyzdžiui, „U“ formos rankinis stabdis ar kortelės tipo užvedimas.
Standartinė įranga
Nors Megane nėra prabangių detalių vilionė, net ir bazinės versijos stebina gausia standartine įranga. Čia rasite šešias oro pagalves, oro kondicionierių ir kokybišką garso sistemą. Lydiniai ratlankiai dažniausiai siūlomi tik aukštesnės komplektacijos modeliuose.
Eksploatavimo išlaidos
Kiek kainuoja išlaikyti Renault Megane Estate?
Šio automobilio techninė priežiūra paprasta, servisų intervalai keičiami pagal automobilio jutiklius – pats automobilis praneša, kada reikia pakeisti alyvą ar patikrinti stabdžius. Dėl konkurencingų nepriklausomų servisų kainų galima sutaupyti ženklių sumų eksploatacijos metu.
Nors Megane nėra žinomas kaip visiškai be problemų automobilis, pagrindinę techniką tvarkyti nesudėtinga. Tačiau ilgėjant automobilio amžiui pravartu numatyti biudžetą netikėtiems remonto darbams.
Degalų sąnaudos išties draugiškos – dyzeliniai modeliai vidutiniškai sunaudoja apie 4,7 l/100 km, o 1,6 litro benzininiai varikliai – apie 5,7 l/100 km. 1,4 litro benzininė versija šiek tiek ekonomiškumo atžvilgiu nusileidžia 1,6 litro modeliui.
Lietuvoje taršos mokestis priklauso nuo išmetamo CO₂ kiekio, degalų rūšies ir pirmosios registracijos datos. Universalo klasėje šio modelio emisijų rodikliai leis išvengti didžiausių mokesčių, ypač jei pasirinksite ekonomiškesnį variklį.
Rinktis naudotą Renault Megane Estate
Kurios versijos vertos dėmesio?
Renault Megane universalas Lietuvoje nėra itin paklausus, todėl norimam modeliui gali prireikti palaukti. Populiariausi variantai – 1,6 litro benzininis ir 1,5 litro dyzelinis varikliai, dažniausiai „Expression“ komplektacijoje, kuri pasižymi geriausiu kainos ir įrangos balansu.
Dyzeliniai varikliai patikimai „traukia“ net ir prie žemų apsukų – tai itin patogu, kai vežama didesnė apkrova. Tiesa, dyzeliniai variantai antrinėje rinkoje yra šiek tiek brangesni nei benzininiai, tad tikėtinas ekonomiškumo efektas labiausiai atsiskleidžia nuolat važiuojant didesnius atstumus.
Be populiariausių variklių dar galima sutikti silpnesnį 1,4 litro benzininį, galingą 2,0 litro ar 1,9 litro 130 AG dyzelinį variantus. Taip pat galima rinktis sportiškesnę „Dynamique“ arba komfortiškesnę „Privilege“ komplektaciją.
Iš visų galimų versijų optimaliausias pasirinkimas – „Expression“ įranga bei 1,6 litro benzininis arba 1,5 litro 106 AG dyzelinis variklis. Tokie modeliai pasižymi tinkama pusiausvyra tarp kainos, įrangos, ekonomijos ir eksploatavimo kaštų.
Alternatyvos
Jei svarstote Renault Megane Estate, pravartu pažiūrėti ir į kitus kompaktinių universalių segmentus – čia rasite ne vieną konkurentą, kurie gali pasiūlyti skirtingą derinį tarp ekonomijos, įrangos ir vairavimo savybių. Ieškantiems talpaus, ekonomiško šeimos automobilio verta pasidomėti ir kitų gamintojų universalais, kurių kainos bei komforto lygis gali maloniai nustebinti.




