AutoTaktas.lt
  • Apžvalgos
  • Naujienos
  • Priežiūra
  • Paslaugos
  • Varikliai
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
AutoTaktas.lt
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
Pagrindinis Automobilių apžvalga

Renault Vel Satis 2002–2005 apžvalga

Domantas Stankevičius Paskelbė Domantas Stankevičius
2025 22 rugsėjo
Kategorija Automobilių apžvalga
0 0
0

Renault Vel Satis yra penkių durų didesnės klasės hečbekas, išsiskiriantis gausia standartine įranga ir aukštu saugumo lygiu. Šis modelis buvo sukurtas kaip prabangi ir išskirtinė alternatyva tradiciniams verslo klasės automobiliams.

Važiavimas ir komfortas

Šis automobilis puikiai tinka ilgoms kelionėms – važiuojant greitkeliu salone stebėtinai tylu, sklindančio vėjo ir variklio garsų beveik nesigirdi. Minkštai veikianti pakaba užtikrina švelnų riedėjimą lygiais keliais, tačiau ant nelygumų galimi kiek staigesni kūno judesiai. Labiau sportiško valdymo mėgėjai gali likti kiek nusivylę, nes posūkiuose automobilis nėra itin manevringas.

Erdvumas ir funkcionalumas

Viena didžiausių Vel Satis stiprybių – erdvus salonas ir didelis bagažinės tūris. Galinių sėdynių keleiviai turi daug vietos kojoms, o jei prireiks daugiau vietos bagažui, didelės galinės durelės leis lengvai jį praplėsti. Tiesa, už galinių sėdynių sėdintiems keleiviams gali šiek tiek trūkti vietos galvai.

Salonas ir įranga

Vairuotoją pasitinka solidūs, tvirtai prilaikantys sėdynės, kurių reguliavimo galimybės leidžia patogiai įsitaisyti kiekvienam. Standartinėje įrangoje rasite odinį vairą, automatinį klimato valdymą, lengvojo lydinio ratlankius, automatinį stabilumo kontrolės sistemą, ABS bei priekines ir šonines oro pagalves. Automobilis atitinka aukščiausius Euro NCAP saugumo reikalavimus.

Visgi priekinio skydelio valdymo mygtukai nėra patys patogiausi – kai kurie jų per smulkūs, o valdymas galėtų būti intuityvesnis. Nepaisant to, bendras įrangos lygis net ir baziniuose modeliuose lenkia daug kitų šio segmento automobilių.

Kuro sąnaudos ir eksploatacija

Naudotą Renault Vel Satis rinkoje galima rasti pakankamai palankiomis kainomis, ypač jei bus pasirinktas gerai prižiūrėtas modelis. Priklausomai nuo variklio, kuro sąnaudos gali gerokai skirtis: galingiausias 3,5 l V6 benzininis variklis sunaudoja apie 9,6 l/100 km, o populiariausias 2,2 l dyzelinis variantas – apie 7,1 l/100 km. Pastarasis pasižymi optimalia pusiausvyra tarp dinamikos ir ekonomiškumo bei yra dažniausiai sutinkamas naudotų automobilių rinkoje.

Lietuvoje Renault Vel Satis išmetamųjų dujų mokesčio dydis priklauso nuo CO₂ kiekio, kuro rūšies ir automobilio pirmosios registracijos metų. Verta į tai atsižvelgti, renkantis norimą variklio bei gamybos metų derinį – ekonomiškesni variantai mokesčių atžvilgiu paprastai palankesni.

Variklių pasiūla ir rekomendacijos

Renault Vel Satis siūlomas su keletu skirtingų jėgainių: benzininiai variantai turi 2,0 l (121 kW/165 AG) arba 3,5 l V6 (180 kW/245 AG) variklius, o dyzeliniai – 2,2 l (110 kW/150 AG) ir 3,0 l V6 (132 kW/180 AG). Geriausias pasirinkimas ieškantiems balanso tarp ekonomijos ir galios yra 2,2 l dyzelinis variklis – jo našumas pakankamas, tačiau netrukdo mėgautis ramaus vairavimo komfortu ir nesukelia nepageidaujamo traukos valdymo poveikio, dažnai pasitaikančio galingesniuose modeliuose.

Kokį komplektacijos variantą rinktis?

Pagrindinės įrangos linijos – Expression, Privilege ir Initiale. Pastarasis paprastai skirtas prabangiausiems V6 modeliams. Jei turite galimybę, verta ieškoti Privilege lygio versijos – joje gausite daugiau komforto ir papildomų funkcijų.

Alternatyvos Renault Vel Satis

  • Didelės klasės hečbekai ar sedanai, siūlantys panašią erdvę ir komfortą.
  • Ekonomiški vokiški ar japoniški verslo klasės modeliai.
  • Automobiliai su automatine transmisija ir moderniomis saugumo sistemomis.
Ankstesnis įrašas

Kam tas Niurburgringas?

Kitas įrašas

2017 Lincoln Continental: Naujas „Lincoln“ atgimimas

Domantas Stankevičius

Domantas Stankevičius

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Apžvalgos

Automobilių apžvalga

Tai patys futuristiškiausi šiandien parduodami automobiliai

2025 19 lapkričio
Automobilių apžvalga

Volvo EX30 (nuo 2023 m.): apžvalga

2025 2 lapkričio
Automobilių apžvalga

„Volvo C70 (2006–2013) apžvalga“

2025 2 lapkričio
Automobilių apžvalga

„Volvo C70 Coupe (1997–2002) apžvalga“

2025 2 lapkričio

Apie mus

Automobilių žurnalas internete su straipsniais apie naujienas, priežiūrą, nuomą, padangas, variklius ir daugiau. Sekite, kad būtumėte visada žingsnį priekyje automobilių pasaulyje.

Kategorijos

  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių charakteristikos
  • Automobilių naujienos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių padangos
  • Automobilių paslaugos
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių sportas
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių varikliai
  • Autoservisai
  • Informaciniai straipsniai
  • Motociklai
  • Vairavimo mokyklos

Skaičiuoklės

  • Kuro skaičiuoklė
  • Padangų dydžių skaičiuoklė
  • Taršos skaičiuoklė

Naudingos nuorodos

  • Reklama
  • Privatumo politika

Visos teisės saugomos 2021-2025

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros toliau

Pamiršote slaptažodį?

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių naujienos
  • Informaciniai straipsniai
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių varikliai
  • Motociklai
  • Automobilių padangos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių paslaugos

Visos teisės saugomos 2021-2025