Naudotas „Saab 9-3“ sedanai išsiskiria komfortu ir patogia vairavimo aplinka. Sėdynės šio automobilio viduje – viena iš stipriausių savybių: jos ergonomiškos, turi plačias reguliavimo galimybes ir leidžia prisitaikyti įvairiems kūno sudėjimams. Vairuotojo vietoje rasite aiškiai išdėstytus, intuityvius valdiklius bei lengvai įskaitomą prietaisų skydelį.
Erdvė ir praktiškumas
Priekyje „Saab 9-3“ pasižymi solidžia galvos ir kojų erdve, suteikdamas komfortą net aukštesniems vairuotojams ir keleiviams. Gale vietos taip pat netrūksta, tačiau trims suaugusiems keleiviams gali šiek tiek trūkti erdvės pečių srityje. Bagažinė talpi, o nuleidus dalimis sklendžiančią galinę sėdynę, atsiveria papildoma erdvė didesniems kroviniams.
Komfortas ir vairavimo pojūtis
„Saab 9-3“ viduje vyrauja patogumas. Sėdynės minkštos, o dideli atstumai nėra varginantys – ypač dėl gerai suprojektuotos sėdėjimo pozicijos. Valdymo organai sudėlioti logiškai, prietaisų skydelis – aiškus ir nesudėtingas. Prie šių privalumų prisideda dar ir puiki garso izoliacija: net važiuojant greičiu užmiestyje, į saloną patenka nedaug pašalinių garsų.
Deja, vairavimo savybės nėra stiprioji pusė. Automobilis linkęs šiek tiek linguoti posūkiuose ir nėra toks stabilus, kaip kai kurie konkurentai. Vairas stebėtinai nejautrus, o važiuojant duobėtais keliais, važiuoklė perduoda nemažai smūgių. Ieškantiems sportiškų pojūčių – šis modelis gali pasirodyti kiek nuobodus.
Variklių pasirinkimas ir ekonomiškumas
„Saab 9-3“ dažniausiai komplektuojamas su turbokompresoriniais varikliais. Benzininiai variantai neblogai subalansuoti kasdienėms kelionėms: net ir galingesni modeliai keliauja pakankamai tyliai, o silpnesnės versijos pasižymi palankiu degalų sąnaudų ir galios santykiu.
Pavyzdžiui, jei pasirinksite ne galingiausią 2.8 litro turbobenzinį modelį, dauguma benzininių variklių maksimaliai sunaudos apie 8–9 litrų 100 km, o dyzeliniai 1.9 TiD variantai gali sumažinti sąnaudas iki maždaug 5–6 litrų 100 km – priklausomai nuo galios (120 arba 150 AG). Tai saugus pasirinkimas ieškantiems ekonomiškumo be didelio galios praradimo.
Eksploatacijos išlaidos ir taršos mokestis
Lietuvoje pagrindinis metinis automobilio eksploatacijos mokestis priklauso nuo variklio išmetamo CO₂ kiekio, kuro tipo ir pirmos registracijos metų. Dalis variklių, ypač galingesni, turės didesnį metinį mokestį dėl padidintos emisijos. Tačiau palyginus su konkurentais, kaip „Audi“, BMW ar „Mercedes-Benz“, naudotas „Saab 9-3“ dažniausiai kainuoja pigiau įsigyti, tad bendra automobilio išlaikymo kaina išlieka patraukli.
Geriausi variklių pasirinkimai
Turbo asortimente daugiausia dėmesio verta skirti 1.8 arba 2.0 litrų benzininiams varikliams, išvystantiems apie 150 AG – jie pakankamai dinamiški kasdieniams maršrutams. Tačiau populiariausias tarpinis variantas Lietuvoje – 1.9 TiD dyzelis (120 arba 150 AG), kuris pranoksta ankstesnius 2.2 TiD variklius ne tik ekonomija, bet ir elastingumu.
Standartinė įranga ir versijų skirtumai
Net bazinis „Saab 9-3“ modelis pasižymi gausia įranga: yra visi elektra valdomi langai, nuotolinis centrinis užraktas, lengvojo lydinio ratlankiai, oro kondicionavimo sistema ir gausybė saugos įrangos. Galingesnių versijų savininkus dar labiau malonina odinės sėdynės bei klimato kontrolė, o sportiškiausia „Aero“ modifikacija džiugina standesne pakaba bei sportinio tipo sėdynėmis.
Kokius dar modelius verta pasvarstyti?
Norintys palyginti, dažniausiai svarsto tokių pačių metų ir klasės „Volvo S60“, „Toyota Avensis“ arba „Volkswagen Passat“ modelius. Visi jie turi savų stiprybių, tačiau „Saab 9-3“ išlieka išskirtinis dėl savo komfortiškos, savitos atmosferos interjere ir kainos bei kokybės santykio.




